Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, May 09, 2006
Μπερδεύτηκα....


Πρώτη φορά βλέπω βυζί να μοιάζει τόσο πολύ με το σημείο της αντρικής ανατομίας που δεν αφαιρείται με τίποτα από το μυαλό μιας γυναίκας (τον π******ο εννοώ, όλα μπεμπελάκ πρέπει να σας τα κάνω πια;).

Αν πάλι εσείς πιστεύετε πως κάθε ομοιότητα είναι δημιούργημα της αρρωστημένης μου φαντασίας, ενημερώστε με, διότι ίσως πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ.

9 Comments:
Anonymous Έφη said...
Ε ναι λοιπόν! Είσαι μία ανωμαλάρα!!!
Φωτεινούλα μου, σε τί κοντο-χοντροτσούτσουνους έχεις πέσει καμάρι μουυυυυυυυυ!!!!!!
Αν μιλούσαμε για αρχίδια, κάαααατι πάει να μοιάσει αλλά και πάλι δεν...

Blogger Katerina said...
Χεχε!
Χεχεχε!
Επίσης η μανταρινέ-σολωμί-γυφτουλοροδακινί μονοχρωματική συμφωνία με έχει ξετρελάνει. Μέχρι και το δέρμα Oompa Loompa ταιριάζει πλήρως με το φόρεμα!
Όσο για το ζήτημα βυζί-πούτσος- αρχίδια, τέλοσπαντων κάτι τέτοιο (ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή κοινώς, ο καθείς με τα βιώματά του.), ατυχής η εμφάνιση. Πάντως, το μαλλί δεν θα ήταν και εντελώς χάλια άμα δεν τό'χε κάνει Symphony in Orange.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Βρε δεν αναφέρομαι στο μέγεθος, αναφέρομαι στο γενικότερο στήσιμο και look της υπόθεσης. Τέλος πάντων μαντάμ, τη δικιά σας τη γνώμη δεν τη λαμβάνω σοβαρά υπόψη, είσαι προκατειλημμένη! Θα περιμένω και τις αντιδράσεις των υπολοίπων πριν κλείσω τη σουίτα στο Δαφνί!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Εσύ Κατινάκι μου με νιώθεις δηλαδή; Δεν έχω ένα αμυδρό δίκιο; Ε; Ε;

Blogger Katerina said...
Καλέ δεν τίθεται ζητούμενο, έτσι και η παρομοίωσις αναφερόταν σε μέγεθος, δεν θα υπήρχε θέμα!
Εμένα πάλι μου θυμίζουν και λίγο σύκο γούριμο που κοντεύει να πέσει από τη συκιά. Κομπρενεβού;

Blogger Katerina said...
Τουλάκι μου, στάνταρ, στάνταρ! Ιδίως στη μεγεθυμένη φωτογραφία, είναι εμφανές. Ας λέει η μαντάμ αφώνου και συξύλου ό,τι θέλει. Μπορεί να μας το παίζει οσία Μελπομένη ;) Μήπως μας διαβάζει και ο καλός της;;;
Ακόμα το περιμένω το φρεντοφραπουτσίνο!

Anonymous Έφη said...
Τι να σας πω βρε κορίτσια, εμένα το πολύ πολύ που μου κάνει είναι τσουτσού πεσμένη - sorry κιόλας ;)
Το φραπουτσίνο Κατρίν το βλέπω να στο στελνω με κούριερ - μέχρι να έρθεις εσύ θα έχει γίνει σούπα!
ματσαμούτσααα!!!

Anonymous ang_skor said...
mporei to vyzi na moiazei me priksimo sta oumpala meta apo klwtsidi (opws erminefsei o ka8eis tih poiisi), alla the point is to solwmoniko vlemma tis en logw arxidofatsas!!! "An de s'aresei to nini mou, paikse me ta vyzarxida na sou fygei kai to apw8imeno..."
poly antiepaggelmatiko to leksilogio mou-eimai kai filologos!!!

Blogger Katerina said...
χαχα γείασα ρε φιλόλογε!! Έπρεπε να σε είχα στο γυμνάσιο...
Μα εκεί είναι που φαίνεται ο σωστός φιλόλογος αγάπη μου, στον πλούτο του λεξιλογίου! Ενώ εμείς οι υπόλοιποι έχουμε μείνει στους απλούς πούτσους, εσύ το έχεις προχωρήσει το θέμα σε άλλα επίπεδα, δυσθεώρητα! Άντε γιατί μας έλειπε ένας μορφωμένος, πνευματικός άνθρωπος από αυτή την κουβέντα...

Links to this post:
Create a Link