Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, May 11, 2006
Αυτή την εβδομάδα με φτιάχνουν:


Τα βινύλ, τα κορσεδιάρικα, τα έξαλλα, μαζί με το στιλέτ που απεικονίζεται.



Ο Πρόβατος (βλέπε λίνκια παραπλεύρως, στα δεξά)



Το Dream Matte Mousse της Maybelline. Απίστευτη υφή!



Τα μωρά και τα παγωτά (εδώ στη Σουηδία είναι όλες έγκυοι- μα τι σταδιάλα, όλες μαζί πηδιούνται!)



Τα σανδαλάκια (καλέ εδώ καλοκαίριασε!)



Οι φιόγκοι



O Beck
12 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Στη Σουηδια καλοκαιριασε και στη κρητη κανει κρυο, δεν παμε καλα. παρτε το καλο παραδειγμα απο τις σουηδεζες (αλλα μην μεινετε εγκυες).

Anonymous Έφη said...
Καλύτερο by far το βινύλ με κόκκινο στιλέττο - όλα τα λεφτά!
Το σανδάλι δε μου πολυάρεσε, μη σου πω και για το φιόγκο, που μου θυμίζει κάτι κουρτίνες σε μαγαζιά με υφάσματα επιπλώσεων :ΡΡΡΡ
Ναι, είμαι το παιδί που λέει τη γνώμη του ακόμη και χωρίς να του τη ζητήσουν - κουβέντα να γίνεται! ;)))))
Φιλούθκια μπέιμπι - καλό ΣΚ!!!!

Blogger Katerina said...
Δεν κατάλαβα ανώνυμε, μας είπες μήπως να πάμε να πηδηχτούμε;;;
Θα ακολουθήσουμε τη συμβουλή σου αμέσως! Μόλις βρω το κινκατζού να του ξηγήσω τι παίζει..
Εφάκι, τα σανδαλάκια που βλέπεις κάνουνε 70 ευρουδάκια! Ανκρογιάμπλ έτσι; Βασικά όμως επειδή στη Σουηδία ο κόσμος είναι πλάσματα της άνεσης, παίζουν πολύ κάτι τέτοια και ακόμη περισσότερο τα χοντροειδοαθλητικού τύπου σανδάλια που συνήθως βλέπεις να φοράνε οι Γερμανοί τουρίστες. Οπότε το εικονιζόμενο είναι μάλλον μετριοπαθές...
Άει φιλιά!!

Blogger provato said...
αστέρι μου! είσαι μία γλύκα όλο δροσιά και κέφι. μπεε μπεεε μπεεεεεεεεε

βεβαίως βεβαίως! :-))

Anonymous ang_skor said...
kairos einai na apoktisoyn pali oi gynaikes finetsa(korsedes, psilotakouna kai oxi ko8ornous).to kalokairi eftase epitelous alla ta pagwta paxainoun tin tyxi mou gamw!!zitw to souidiko e8nos ka8rinako mou(mpas kai ksepatikwsoume kanena stil zwis pio ghino..)astous na lene tous di8en patriwtes..

Blogger Katerina said...
Φιλιά αγαπημένο μου πρόβατο! Τι τιμή να περάσετε από τα μέρη μας! Την επόμενη φορά να με ενημερώσετε για να κατεβάσω το υποβρύχιο και να στρώσω τη ροτόντα!
mwach!

Anonymous Anonymous said...
τσακαλι εισαι βρε κατερινα ολα τα πιανεις. βεβαια το εθεσα ποιο ευγενικα...καντε ερωτα ισως, αγαπηθειτε... (με π οχι με μ ;-)

Blogger Katerina said...
Έλα ν'αγαπηθούμε ντάρλινγκ μου τό'κανες το ευαγές ίδρυμα ανώνυμε! Άσε βρε παιδί και κανένα όνομα, να σου κρατήσουμε τραπέζι την επόμενη φορά! Δεν δαγκώνουμε. Καλά, το κινκατζού μπορεί καμιά φορά, αλλά δε φταίει αυτό. Είναι από τη φύση του λίγο δαγκανιάρικο, αλλά τού'χω κάνει τα εμβόλια, μή σκιάζεσαι.
Τη σοφή σου ρήση θα την πάρω ως κομπλιμάνε και ευχή. Νά'σαι καλά και τα ίδια επιθυμούμεν και δι' υμάς!

Blogger provato said...
καλέ κάθε μέρα σχεδόν περνάω, δεν με έχεις δει; τι το έχω το Link άμα είναι να μην το χρησιμοποιώ...

μπε μπε μπεεε και καλή βδομάδα!

Anonymous Anonymous said...
ακομα δεν εχω σκεφτει τι ονομα να διαλεξω και τι σελιδα να γραψω... με τα εγκεφαλικα κυταρα που μου εχουν απομεινει υπολειτουργω καπως. το ονομα που μου εδωσε ο παπας χωρις να με ρωτησει ειναι ιδιο με παλιου ελληνα ηθοποιου που οταν τον βλεπανε φωναζανε τα κοριτσια...
ασχετο. το κικνατζου εχει καταβολες απο τις κορυφες του νεπαλ???
ασχετο2. το δαγκωματακι δεν ειναι κακο αρκει να γινετε στο σωστο μερος και στο σωστο χρονο.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καλά βρε άτιμα, μη γυρίσω λίγο το κεφάλι μου αλλού, τσουπ ξετρυπώνετε όλα μαζί και πιάνετε το λακερντί! Τέρμα, το ΣΚ θα το κλείνουμε το μαγαζί, δε γίνεται να χάνω τέτοια κοσμικά δρώμενα!

Καλέ μου anonymous πρέπει να μας αγαπάς πολύ για να μας δίνεις τέτοια ευχή, χεχεχε! Μην ανησυχείς, θα φροντίξουμε πατρικά με το Κατινάκι να ευοδωθεί και να διαδοθεί σε Ελλάδα και Σουηδία συμμαχία.

Πρόβατέ μου αγιάτρευτε, που είσαι και γειτονόπουλο, όποτε θες μπορούμε να βοσκήσουμε φρέντους στα παχιά λιβάδια της Σκουφά που και κοντά μας πέφτει και ταιριάζει στο κοινωνικοπολιτικό μας προφίλ χεχεχεχ.

Φιλιά σε όλους και καλή βδομάς!

Blogger Katerina said...
Μπάρκουλης Ανώνυμους;;; Γαμάτο! Είμαι ο Μπάρκουλης Ανώνυμους και είμαι εντάξει!
χεχε
Κορίτσια αγόρια και πρόβατα, δεν παίζω. Εγώ δηλαδή τι θα κάνω εδώθε στα μακρινά! Να τον πιούμε τουλάχιστον μέσω τελεκονφεράνς. Τον καφέ.

Links to this post:
Create a Link