Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, May 16, 2006
Ο Δράκουλας των Σουηδίων
Να το περί ου ο λόγος βαμπιράκι από previous ποστάκι του Κατινακίου. Μη γελάτε, ρεμάλια, εμένα αυτός ο Βελζεβούλης παρολίγο να με στείλει να βλέπω τα ραδίκια ανάποδα.

Μπορεί στο φως της μέρας να φαίνεται λίγο αστείο το όλο ensemble ("άντε ρε ρούφουλα, τράβα σε κάνα κάστινγκ για τους δαίμονες", θα σκεφτείτε εσείς από την ασφάλεια της οθόνης σας) αλλά όταν μέσα στο σκοτάδι εμφανίστηκε σαν το στελθ πίσω μου αυτός ο οξαποδώς και άρχισε να μου ψιθυρίζει στο αυτί κάτι ακαταλαβίστικα σουηδικά, ακόμη κι εγώ, το ατρόμητο κινκατζού, ένιωσα τη χελωνίτσα να βγάζει διστακτικά το κεφαλάκι της από το καβούκι της - ιφ γιου κατς μάι ντριφτ ;) Α, παιδιά μου όλα κι όλα, τέτοιο κακό να μη μας ματαξαναβρεί, είμαι και νευρασθενικιά (ως) γυναίκα!

Πάντως εγώ είμαι σίγουρη ότι κάτω από το γκαργκανά της μάπας και τα χιλιόμετρα οργάντζας και ταφτά του συνολακίου κρύβεται ένα τεκνάκι να δαγκώνει ο Λεστάτ και του Λουί να μη δίνει. Όποιος/α ψήνεται να διαπιστώσουμε αν αληθεύει η διαίσθησίς μου, να το δηλώσει οσονούπω να οργανώσουμε γκρουπάκι να τον στριμώξουμε στα σκοτάδια. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
17 Comments:
Blogger Katerina said...
χε χε χε τι λες καλή μου! Αυτό θα μας ξαναβρεί την επόμενη φορά που θα βρίσκεσαι στη Στοκχολμη! Εγώ αυτή τη φορά δεν πήγα επίτηδες γιατί λέω χωρίς το κινκατζού δε λέει η εμπειρία!!

Anonymous Anonymous said...
καλο μου κικνατζο (σε περνω με το καλο γιατι ακουσα οτι δαγκωνεις) ειχατε μπει σε τρενακι του τρομου και εσκασε ο δρακουλεν (σουηδικο αστειο, κρυο) ετσι ξαφνικα? εξηγησε λιγο καλυτερα και σε μας τους μονοκυταρους οργανισμους.
ευχαριστω για την προσκληση σου για το γκρουπακι αλλα μαλλον δεν με ενδιαφερει αν ειναι τεκνακι ο σουηδος και δεν θα ηθελα καθολου να τον στριμωξω στα σκοταδια.
θα προτιμουσα την μαυρουλα(ξεχασα το ονομα της) που ειχε φωτο η κατερινα ασ φοραει και περουκινι (και καραφλη να ηταν δεν θα ειχα προβλημα).

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καλέ ναι, ο αρρεβωνιάρης του Κατινακίου, ο οποίος πίστευα ότι μας αγαπούσε, αλλά μετά από αυτό άλλαξα γνώμη, μας έβαλε με το ζόρι μέσα στο σπίτι των φαντασμάτων. Περπατούσες λοιπόν μέσα στο καταραμένο ημίφως, τα ξύλινα σκαλοπάτια έτριζαν, από το βάθος άκουγες ψιθύρους ή κραυγές, είχε και μια σχετική ψύχρα μέσα, ασ'τα να πάνε. Οι διάδρομοι ήταν στενοί και με πολλές γωνίες κι από μια τέτοια πετάχτηκε αποξαρχής και άντρεψε και θέριεψε ο κυριούλης της φωτό!

Τι να πρωτοθυμηθώ, το μπάτλερ που μας περίμενε εντελώς ανέκφραστος και κατάχλωμος λίγο μετά από την είσοδο και σκούζαμε 5 λεπτά κοκαλωμένες στο ίδιο σημείο; Το πτώμα που σηκώθηκε από το πάτωμα και κόντεψε να μας μείνει στα χέρια ο τρίτος της παρέας; Το ότι έπρεπε να περάσουμε ξυστά από ένα κρεβάτι σκεπασμένο με ένα σεντόνι, κάτω από το οποίο διαγραφόταν μια ανθρώπινη μορφή; Τη ματωμένη νύφη και το σατανικό της γελάκι; Ή μήπως το μπαλκόνι που περπατούσαμε πάνω του και έγειρε να πέσει;

Πάντως ειλικρινά δεν έχω ξανανιώσει ποτέ την αίσθηση να τρομάζω μέχρι θανάτου και παράλληλα να γελάω σαν τρελή! Ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες της πολυτάραχης και αυγοτάραχης ζωής μου! Να ξαναπάμε Κατινάκι μου!

Blogger Katerina said...
Πωπω, όσο μου το θυμίζεις, τόσο πιο γαμάτο μου φαίνεται! Εμένα μου άρεσε ο νεαρός που έβγαλα τη φωτογραφία μαζί του στο μπαλκόνι, ο κοκκινομούρης. Πάντως τρομερή ιδέα ένα στοιχειωμένο σπίτι με πραγματικούς ηθοποιούς. Καμία σχέση με τα άλλα!

Blogger Katerina said...
p.s. Μία ξεκαούκωτη Τάιρα στο τρία, έφτασεεε
Μπάρκουλεν, για να καταλάβεις το inside αστείο του πράγματος, εγώ είμαι ελληνίς που κατοικώ στη Σουηδία, ενώ το κινκατζού είναι εγγενές των Αθηνών. Είμαστε διεθνές μπλογκ, με γραφεία εν Αθήναις και Σουηδίαις. Τώρα λέγαμε μπα και ανοίξουμε κανά παράρτημα...

Anonymous ang_skor said...
kinkajou mou glyko kopse kai gia mena eisithrio na er8w kai na ginei ekei panw o pyrgos twn karpa8iwn!!!les na einai ontws kaloulis?min amartisw kai tsampa!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Ααααα, και να μη μας κάτσει αυτό το συγκεκριμένο τεκνό το μοβόρικο το νυχτόβιο, στη Σουηδία ευδοκιμούν κατά κόρον τα τεκνά τα κοστουμάτα τα γιάπικα (να μη συγχέονται με του γιαπιού τα τεκνά - άλλη ένδοξη κατηγορία) με ξανθό μαλλί και κατατομή Βίκινγκ! Χαμένος παράδεισος σου λέω! Ρώτα και το Κατινάκι να σου πει τι νίλα πάθαμε στο τρένο - 3 ινσουλίνες απανωτές πάτησα για να συνέρθω!

Anonymous Anonymous said...
ρε κικνατζου τοσες σουηδεζες που προτειμουν ελληνικο προιον λες να κανουν λαθος? αλλα αν προτειμας τα ξενερωτα γιαπικα ξανθα οκ γουστα ειναι αυτα... προσεχε μονο μη σου παιρνει την κρεμα αποτριχωσης και τη λοσιον ημερας. ειχα μια φιλη που ειχε γκομενο σκανδιναβο(νομιζω δανο) και τον ειχε σηκω σηκω κατσε κατσε αλλα στον 6μηνο τον βαρεθηκε.

Blogger Katerina said...
Αγαπητέ μου,
μπορώ να σου πω ότι μιλάς σε κορίτσι που γνωρίζει πρώτο χέρι. Ο αρρεβωνιάρης μου είναι ντόπιο σουηδικό προϊόν. Και σε αυτό το σημείο θα ανακράξω, εμείς που ως ελληνίδες προτιμούμε σκανδιναβικά προϊόντα, είμαστε νομίζεις βλάκες;;;;; Ας γελάσω δις και τρις. Σε πληροφορώ πως γνωρίζουμε Πάρα πολύ καλά τι κάνουμε. Εν αντιθέσει με τους έλληνες άνδρες που επιλέγουν σουηδέζες γκόμενες, που δεν έχουν καμία, μα καμία ιδέα σε τι μπελάδες μπαίνουν... χεχε
Θέλω επίσης να σε πληροφορήσω από την πρώτο χέρι εμπειρία μου, ότι οι σουηδέζες προτιμούσαν κάποτε ελληνικό προϊόν σωρηδόν, πλέον δεν συμβάινουν αυτά και πάρα πολύ. Επίσης, άμα είναι να το προτιμήσουν, είναι μόνο για κάναν πήδο γρήγορο, όχι για σοβαρά πράγματα. Αυτά δηλαδή που ανέχονται όταν έρχονται για διακοπές στη Ελλάδα ή όπου αλλού πάνε δεν έχουν καμία σχέση με το τι ανέχονται από άντρες στη χώρα τους και μέσα στο σπίτι τους.
Για να μην βαυκαλιζόμαστε κιόλα.

Anonymous ang_skor said...
kalo to yuppie style de lew, alla to casual einai pio..egw.
wste sto treno eixate epi8esi ypoglykaimias kai psaxnate farmakeia???gia lege wri filanada..

Anonymous Έφη said...
Πολύ πετυχησιά ο Μπάρκουλης Κατρίν μου - βρήκε άνθρωπο να θάψει τους Σκανδιναβούς!
μπουχαχαχα!!!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Για να καταθέσω κι εγώ το λιθαράκι μου στη συζήτηση περί σκανδιναβικής φυλής, έχω να δηλώσω πως άντρα σαν το σουηδάκι του Κατινακίου δεν έχω ματαξαναδεί (φτου φτου, κρέμα του και μια αρμαθιά σκόρδα). Και ομορφάντρας και κύριος! Στα καλύτερα θα σε δώσω, Κατινάκι μου, στα μπαμπάκια θα σε έχει το παιδί!

Τώρα για τους αποδέλοιπους σουηδοσκανδιναβούς, δεν ξέρω τι ρόλο βαράνε γκομενικώς, αλλά εμφανισιακώς σου κάνουν μια μίνι ψυχική ανάταση. Κι εδώ θα με υποστηρίξει ντε φάκτο το Κατινάκι μου, διότι ωσάν το τεκνό του τρένου, το Daniel με τ'όνομα, δεν έχουν αντικρίσει τα μυωπικά μου ματάκια (και πριν βιαστείτε να σχολιάσετε, κακεντρεχείς αναγνώστες μου, άιντε κι εγώ δε βλέπω την τύφλα μου, το Κατινάκι όμως έχει όραση γερακίshα, 20/20, κατά τύχη δεν την πήραν για πιλότο). Το μόνο τους αποδεδειγμένο ντεφό είναι ότι είναι λίγο ντροπαλά σικλαμέν, τους μιλάς και σεμνύνονται, αλλά κομμάτια να γίνει. Ούτως ή άλλως το εκθαμβωτικό τους παρουσιαστικό έχει μια επίδραση μίνι εγκεφαλικού στο μέσο γυναικείο εγκέφαλο και καταφέρνει αυτό που ο Έλληνας δεν κατάφερε ποτέ με το τείχος της εφημερίδας, ήγουν να κάνει τις γυναίκες να μένουν άλαλες, οπότε δεν τίθεται θέμα συζήτησης.

Blogger Katerina said...
εχεχ ναι ναι! Θα συμφωνήσω ολοψύχως με το κινκατζου, διότι θυμάστε τότες που με δείχνανε στα κανάλια στις αερομαχίες στα Ίμια με τον Τομ Κρουζ; Το μόνο σίγουρο είναι ότι από όραση είμαι σταυραετός. Και επίσης περδικοστήθα, το λέει και ο Άγγελος.
Αλλά από ακοή μη μου ζητήσετε, είμαι κουφάλογο. Όπως το ακούτε, κουφάλογο σταυραετός.
Ένιγουει, όσο θυμάμαι τον Ντάνιελ λιγώνω. Τι τεκνό καραγκομενάκι ήταν αυτό που μας έριξε στο διάβα μας ο καλός Χριστούλης;;;; Αμάν βάι βάι ουαί και ιμάμ μπαϊλντί! Για να καταλάβετε, εγώ, αρρεβωνιασμένη κοπέλα, και μάλιστα άτομο που δεν συνηθίζει να τεκνοκεραυνοβολείται, τον πήρα από πίσω (ου δεν ντρεπόσαστε, δεν εννοούσα αυτό!), για το καλό του Φωτεινακίου μου, βεβαίως βεβαίως. Τζούφα το καρπόζι, όμως παιδιά μου, όσο και αν έγλυφα το μαντηλάκι να της τρίψω τη μούρη στοργικά μπα και την πλασάρω σε κανά σουηδάκι μελάτο, σωστό σωστό, το ένα το τεκνό το ανυπέρβλητο μας βγήκε πιασμένο!
*στο βάθος παίζει η μουσική της Δυναστείας*
Και μη σας πω η γκόμενά του ήταν μία εντελώς κοινότυπη! Πολύ σωστός ο τεκνός.
Πού'σαι Ντάνιελ να διαβάσεις το τεκνοκαμμένο μας μπλογκ!!!

ειμαι ο μπάρκουλης που έγινε άσωτος. λοιπόν οκ κατάλαβα ότι έχεις αραβωνιαστει τον σούπερ ντούπερ γκόμενο που αν τον έβλεπα μπορεί και να το γύριζα. αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μετράνε οι σουηδοί ποιο πολύ απο μας. εμας τους λατίνους εραστές. μετά τους ιταλούς είμαστε εμείς βρε χαζες. ασχετες ε ασχετες.
α! δείτε τι μαλακία εγραψα στο μπλογκ μου να μου κανετε ποδαρικό.
σας παρακαλω!!!!!!!!!

Blogger Katerina said...
Ααααα όλα κι όλα Μπάρκ (για μας θα είσαι πάντα ο Μπάρκ)! Από τη μία μας κάνεις παρέα τόοοοοσο καιρό (στο σάιμπερσπεις ο χρόνος μετράει αλλιώς), από την άλλη μας λές χαζές και άσχετες. Σου φαινόμαστε για χαζές αγαπητέ μου; Σε ερωτώ. Σου φαινόμαστε ότι ΔΕΝ έχουμε δοκιμάσει ελληνικό προϊόν; Λουκάνικο Καρδίτσας; Κατίκι Δομοκού; Νομίζεις ότι έτσι τα λέμε, στον αέρα; Μας πήρες δια τίποτις παρθενόπες;; Ε λοιπον σε πληροφορώ ότι μιλάμε εκ πείρας. Κανένας δεν είναι πιο κατάλληλος να μιλήσει για τους έλληνες γκόμενους από τις ελληνίδες γυναίκες.
Α και πού'σαι, ε όχι και λατίνοι οι έλληνες, αγάπη μου! Μιζερομεσόγειοι ίσως.. Ε καλά, μην το πάρεις και προσωπικά, δε σε ξέρω κιόλα, εσύ μπορεί να είσαι superfly γκομενάκι.

Anonymous ang_skor said...
pantws egw ton eida ton super duper kai 8a to afisw "gyristo"!
de zilevw vevaia, alla poly 8a goustara...na vrw kapoion sta metra tou ennow..alla twra eimai pleon allou

Anonymous ang_skor said...
asxetes ka8olou oi ellinides, mallon oi antres den kseroun na dialeksoun tis soikes kai peftoun me ta moutra sta pseftika kai plastika xazopipinia

Links to this post:
Create a Link