Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Saturday, May 20, 2006
Ετοιμαστείτε
Όπου νά'ναι ο πολυαγαπημένος σας σάκος με μπιφτέκια θα αλλάξει ριζικώς εμφάνιση! Μην τρομάξετε, δεν πρόκειται για λάθος. Απλά είπαμε να βρούμε κάποιο άλλο template που να ταιριάζει περισσότερο στις ιδιοσυγκρασίες μας. Ε δεν είμαστε και για απλά, βαρετά, default templates! Για όνομα του Απόστολου Γκλέτσου! Λέμε, φορ δη ρέκορντ, να προσανατολιστούμε σε κάτι πιο μπιφτεκί. Θα δείξει συντόμως.

update! Ορίστε μας λοιπόν, πώς σας φαίνεται ο νέος σάκος με μπιφτέκια; Ανανεωμένος και φλούο! Πείτε μία καλή κουβέντα βρε, δε χάθηκε το σύμπαν!
10 Comments:
αντε με το καλο....

Anonymous ang_skor said...
egw eida merika apo ta templates kai ofeilw na omologisw oti to βλογ 8a ginei poly gamaoua!!!
kitirini mou o,ti bifteki kai na valeis sta fonta i oreksi 8a anoigei kai ouai se ekeinous pou akoun ta sxoliana tous apo dw mesa...xexe

Blogger provato said...
τέλειο είναι. συγχαρη τύρια!

να σου πω, δεν βάζεις το λινκ προς το www.provato.gr σε πλαίσιο που να αναβοσβήνει; Πιστεύω θα ταίριαζε!

(καλά, ας μην αναβοσβήνει. τουλάχιστο βάλτο σε πλαίσιο...)


μπεεεεεε

και βγάλε το word verification είναι φο πα!

δεν ειναι κακο...
τα χαρμπουργκερακια μου φερνουν λιγο σε διαφημιση ψησταριας τα δυο αδερφια αλλα οκ μου ανοιγουν την ορεξη.

Anonymous ang_skor said...
E oxi kai psistaria!!!..
ektos an eixes na anoikseis to pc sou apo persi kai vrwmise to pontiki tou!
asteievomai panta alla ola ta sxoliazei to..xeraki mou

Anonymous Έφη said...
Πολυαγαπημένες μου τζουτζούκες,
κούκλα το κάνατε το μπλογκάκι - κονγκρατσουλέισιονς κλαπ κλαπ (χειροκρότημα) κ.λπ.
Βασικό ντεφώ:
ροζ πουαντιγιέ background + ροζ γραμματάκια για τα comments (ξέρεις, κάτω απο κάθε ποστ, εκεί που λέει Χ comments)= κόσμο ακούω και κόσμο ΔΕ ΒΛΕΠΩΩΩ !!!
Κατά τα λοιπά, πολύ πολύ πιο όμορφο απο πριν - bravooo!!!

Blogger Katerina said...
Αγάπες μου γλυκές, καλημέρα σας!
*congratulaaaations, I have arrived, I am Katerina, and you are al-ri-ight*
για να κάνω και μία παράφραση στην αγαπημένη μου Sylvia Nótt, που χαλαρώς και ευθέως έπρεπε να κερδίσει τη γιουροβίζον. Τέτοιο ταλέντο δεν το βρίσκεις να το τραβάνε τα σκυλιά στο δρόμο αγαπητοί μου!
Ένιγουει, Εφάκι μου σεβαστικό και πολυταλαντούχο, δεν ξέρω τι εννοείς, καθ'ότι εγώ το κειμενάκι σε εκείνο το σημείο το βλέπω για μαύρο... Και έτσι το έβαλα και στα σέττινγκς δηλαδής... Αλλά θα το κοιτάξω. Στου Ερρίκου Ντυνάν!

Anonymous Έφη said...
Ααααχ, το ξέρω οτι είμαι μια γιαγιά γκαβή αλλά εξακολουθώ να το βλέπω φουξ - εκτός απο την περίπτωση που είναι "0 comments". οπότε οκ, είναι όντως μαύρο.
Αν μπορούσε να βοηθήσει και κανένας άλλος χριστιανός, μουσουλμάνος ή whatever να μας πει τι βλέπει...
(Να ξέρω κι εγώ αν θα πρέπει να ανησυχήσω ή... μπααα)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Εγώ το έλεγα εξαπατανέκαθεν ότι βγαίνουν ροζαλιά και δε φαίνονται αλλά δε με πίστευε το άτιμο Κατινιώ. Ορίστε τώρα, απογοητεύσαμε το κοινό μας!

Anonymous Έφη said...
Πες τα πες τα - μαζί σου!!!

Links to this post:
Create a Link