Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, May 24, 2006
Για τον άντρα που δε χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ
Έφτασε λοιπόν το καλοκαίρι και ήρθε η ώρα να βάλουμε τα ξέκωλά μας εμείς τα κοριτσάκια και να ξεχυθούμε προς άγραν τεκνακίων σωστών και ξηγημένων ανά τις παραλίες, τα μπαρ και τα λοιπά νυφοπάζαρα της επικρατείας. Εύκολα και απλά, διαλέγουμε από τη ντουλάπα μας ότι τελειώνει σε -άκι και όξω από την πόρτα. Ο σύγχρονος άντρας είναι ως συνήθως ο ριγμένος της υπόθεσης, διότι δεν έχει τη δυνατότητα να πετάξει πάνω του ένα τσίτι και να βγει, χωρίς να του πετάξουν οι υπόλοιποι τρία καφάσια ντομάτες Ζαχάρως σάπιες. Μικρέ και τρυφερέ μου αναγνώστη, ησύχασε! Γιατί είμαστε εμείς εδώ, βρε κουτό, ε; Να σου το ξαναπώ: για να περνάμε ατελείωτες ώρες "έρευνας" στο Ίντερνετ (όχι, αφεντικό, μην ακούς εσύ) και να παρουσιάζουμε τα πιο καυτά νέα και τις hot τάσεις σε εσάς τους υπόλοιπους που παίρνετε πιο σοβαρά την ενίσχυση της παραγωγικότητας. Έτσι, με υπερηφάνεια, αναγνώστη μου, σου παρουσιάζω τι θα φορέσεις φέτο στις παραλίες (κι αν τολμάς και στην πόλη) για να κάνεις πατάταγο.

Μοντέλο "Είναι βαριά η πο*τσα του τσολιά"


Για σένα, προικισμένε μου αναγνώστη, που σηκώνεις στα σκέλια σου το βάρος του κόσμου ως άλλος Άτλας και θες μια έξτρα ενίσχυση για τον εξοπλισμό σου. Κάτι σε σουτιέν με μπανέλα για την αρχιδοσακούλα σου.



Μοντέλο «Κάγκελα, κάγκελα, κάγκελα παντού»


Συμβολίζει την απέλπιδα προσπάθεια του πρωκτού να φωνάξει «Είμαι εδώ! Απελευθερώστε με από τα δεσμά της σεμνοτυφίας!» Ειδικά σχεδιασμένο ώστε να προσελκύει φανατικούς αντιεξουσιαστές που από ό,τι ακούω είναι και πολύ μπρουτάλ!


















Μοντέλο «Το Φαράγγι της Σαμαριάς»



Εσύ πάλι, αναγνώστη μου, είσαι κάπως πιο ντροπιάρης και παρόλο που δε συμφωνείς με το παρωχημένο μας κοινωνικό σύστημα δε θες και να ξεκινήσει η επανάσταση από τον δικό σου τον κώλο. Δεκτό. Και για σένα διαθέτει το κατάστημα. Ιδού! Και τα νώτα σου έχεις καλυμμένα (ως επί το πλείστον) αλλά και αφήνεις ανοιχτό το ενδεχόμενο (τουλάχιστον) για πιο παιχνιδιάρικες και σανσουέλ καταστάσεις. Είσαι εσύ ένας!





Ήδη μας έχουν κατακλύσει οι παραγγελίες από όλες τις γωνιές του πλανήτη, αλλά εμείς είμαστε και κορίτσα με πατριωτικό αίσθημα και κοιτάμε να εξυπηρετήξουμε πρώτα τα δικά μας τα παιδιά (διότι με αυτές τις αρχές μεγαλώσαμε σε αυτή τη χώρα). Προλάβετε!
9 Comments:
Anonymous Έφη said...
Κωλοβαράμε πουλάκι μου εεεε;;;;
Άντε, ξεκουβάλα να πάμε για κανα κοφι γιατί θα καταντήσουμε να βρισκόμαστε όποτε μας θυμάται η Κατρίν (=δις ετησίως)...
Επι του πρακτέου, πιστεύω πως πρέπει απαραιτήτως να πάρεις δώρο ένα τέτοιο μοντελάκι στον πρώην σου (κι εγώ στον νύν μου...) - μούρλια θα είναι με το σκεμπέ απο πάνω!!!!!
Γιατί παρέλειψες τα καλύτερα όμως άτιμο κορίτσι; Απαιτώ να προστεθούν πάραυτα τα μοντελάκια "Dana" (floral και τσαχπίνικο, μακράν το αγαπημένο μου), Lattice (αποκαλυπτικό και sexy...) και Α-ΠΑ-ΡΑΙ-ΤΗ-ΤΩΣ το Sean (χωρίς σχόλια...).

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καταρχήν δεν δέχομαι αιχμές περί της εργατικότητάς μου - εγώ φταίω που σκίζομαι για το αδηφάγο καπιταλιστικό σύστημα!

Κατά δεύτερον μπορεί να γνώρισα τους ανθρώπους και να αγάπησα τα ζώα, αλλά εγώ τέτοιο κακό στην κενωνία, να αφήσω τον πρώην να κυκλοφορήσει έτσι και να τραυματίσω τον ευαίσθητο ψυχισμό του Νεοέλληνα, δεν το κάνω, έχω κι ένα κάρμα ήδη επιβαρυμένο!

Επίσης, άμα δω ότι έχει ανταπόκριση η κολεξιόν σαφώς και θα δώσω υλικό στο λαό!

Και τέλος όποιος θέλει καφέ να με πάρει να κανονίσουμε, είμαι και πολυάσχολη (προφανώς)!

Anonymous ang_skor said...
wx ti epa8a o ermos nyxtiatika..!kale de mas lypaste ki emas me ta agoura matia, ta apeira?leme twra..ir8a ki egwsa oli mera kai na'sou ta pipinia me ta di8en vrakakia na me apoteleiwsoun!!afta ta eswrouxa-o-8eos-na-ta-kanei-kykloforoun tw onti?oxi oti xestika kiolas alla lew mipws mporw na exw mia kat'oikon parousiasi me ta antistoixa μοδέλα..san ta tapper ena prama!!evge glyko mou kinkajou-terma pia stas swvrakofanelas kai tas stratiwtikas skeleas!!!oloi stous dromous me lastixakia pou sygratoun ta aparaitita!

Blogger Katerina said...
Καλέ γειά στα δαχτυλάκια σου τα ντελικάτα κινκατζούμου! Χρυσοχέρα μου και καυλοπροωθήτρα μου εσύ! Αυτά τα τεκνά με τα εσώρουχα τα Βιζώ ήταν ό,τι έπρεπε!
Αγγελάκι, προλαβαίνεις να τσιμπήσεις μία παραγγελία, μην πας και ξέρεις που με άδεια χέρια! Φω πα αγάπη μου!!
Ποιο θα διάλεγες αλήθεια;;;

Blogger ang_skor said...
egw psifizw afto pou afinei akalypti ti xwristra..kai semnouli kai me yponooumeno!ean de eisai kai viastikos de xreiazetai na to vgaleis kai teleiws!tsak mpam kai egine i kwlodouleia sou xaxaxa!

Blogger Katerina said...
Αυτό που πλαισιώνει τα οπίσθια με τρόπο τρυφερό και προδερμάτο; Είσαι και ευαίσθητο αγόρι! Δεν ξέρεις όμως, μπορεί να παίζει και οπή στα έμπροσθεν!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Σας άρεσε πουλάτσhα μου, ε; Καλέ εγώ είμαι εδώ, όταν με ξελύσουν από το κουπί που τραβάω στο ρυθμό του ταμπούρλου θα σας κάνω και παρτ του (ζα)! Αλλά θα περιμένετε λίγο διότι σήμερις αφίχθη το αφεντικό από το μαγευτικό Καζακστάν και αυτό σημαίνει τα κεφάλια μέσα.... γκρρρρρρ

Blogger ang_skor said...
e mia tryferotita tin exw ki egw o ksdiantropos!!!
alla ama vlepeis tetoia kolasima vradiatika sou fevgei ouxi monon i tryferada alla kai i opoiadipote sxesi pou eixes pote me tin ekklisia!alla ti douleia exei twra o xristodoulos?kaloi einai kai toutoi me ta kallisteia tous sta iera vouna..ante min anoiksw ton stoma mou!

τι ειαναι αυτα τα αισχη. ντροπη!!!
κικνατζου αυτα ειναι του διαβολου 666. εγω ως αντιεξουσιαστης αν παρω το μοντελο καγκελα παντου λες να μετραω στα γκομενακια (γυναικες ε;) στις πορειες και στις καταληψεις;
μαλλον προς μυκονο θα φορεθει η κολεξιον σου φετος.

Links to this post:
Create a Link