Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, June 29, 2006
Για τους παραπλανημένους


H Fergie των Black Eyed Peas χωρίς airbrushing και πείραγμα στις φωτογραφίες- στην κανονική της μορφή δηλαδή. Για να δείτε τι αποτέλεσμα έχει το υπερβολικό κόψε-ράψε-βγάλε-χώσε (και δεν φαίνονται και οι μπάλες του bowling που έχει χώσει στο στήθος) σε συνδυασμό με κανα-δυό εθισμούς σε παράνομες ουσίες που η μαντάμ διαθέτει.Από τις πιο άσχημες, πλαστικές, απωθητικές και κακόγουστες "διάσημες" γυναίκες στο σόου μπίζνες. Και που να βλέπατε με τι γκομενάκι κυκλοφοράει... Αχ!

Σπέσιαλ μπόνους: οι τραγικές φωτογραφίες από μία εμφάνιση όπου η παραπάνω εμφανίστηκε σε συναυλία με φάτσα γορίλα και κατουρημένη χωρίς να έχει πάρει καν πρέφα. Έτσι είναι οι καταχρήσεις! Και αν έχετε αμφιβολίες, τρυφερά μου ορτύκια, τό΄χει παραδεχτεί από μόνη της ότι ήταν όντως κατουρημένη. Φευ!
11 Comments:
Blogger ang_skor said...
Imarton Panagia mou kai 12 Apostoloi..!
Kale ena pamper stin kyria (i estw enan fello na stoumpwsei) giati apo ta polla ygra pou sysswreftikan sta vyzia tis, trexoun apo pantou..
Ouiiiiiiiiiiii

Blogger ang_skor said...
Kai kati akomi asxeto..
Gyrisa apo ta ksena kaloi mou synadelfoi kai de me xwraei o topos!Ti na kanw twra ou gignwskw o mavros..
Mou leipei apistefta to mwro mou, alla ena einai sigouro:8a er8ei se 1 monat Ellada kai ennoeitai oti me tin 1i efkairia fevgw ksana me ticket mono allez..
Parigoriste me vre..!

Blogger Katerina said...
ΧΑΧΑ
Είδες ρε Αγγελάκι τι κυκλοφορεί και περνιέται και για σέξυ...
Ε συγνώμη, ήθελα να πω "και περνιέται και για άνθρωπος"! Σακιούζ μι!

Blogger Katerina said...
Αααααααααααααχχχχχχ δύκολη η απόστασηηηηηηηηη
Αλλά και γλυκόξινη, σαν τη σάλτσα.
Άντε βρε, τι είναι ένας μήνας! 30 μέρες! Τίποτα δηλαδής! Θα σου κάνουμε εμείς παρέα μέχρι τότε;)

Blogger Aenaos said...
Black Eyed Pies opws fainete!
ela re gamwto kai tin sympathousa para poly tin typissa!

Blogger cyrusgeo said...
Εγώ, πάλι, όχι μόνο δεν τους συμπαθώ τους "μαυρομμάτικα", αλλά μου προξενούν την ίδια απέχθεια που μου προξενούσαν στα 80's οι Roxette. Φτηνιάρικη αντιγραφή και κακό γούστο...

Blogger Katerina said...
Αχ παραπλανήθηκες ΜΕΧΡΙ και συ Αέναε, μου φαίνεται!
Γι'αυτό βρε είμαι εγώ εδώ. Για εσάς. Το λαό μου. Τα τεκνά της Πλοιάρχου Κατερίνας. Για να σας καθοδηγώ. Εγώ θα σας λέω ποιος είναι οκέι και τσεκαρισμένος!
Οκέι, χωρίς υπερβολές, εγώ αυτούς δεν τους ξέρω προσωπικά, αλλά είμαι πολύ υπέρ του keeping it real. Για να μην τρώμε το προτηγανισμένο hype που μας πουλάνε. Για να μην παρεξηγούμεθα με τυχόν fans Που ενδεχομένως να θέλουν να μου βγάλουνε τα μάτια! Εμείς να καλυπτόμεθα!
cyrus, σωστό σε βρίσκω. Μόνο που οι δόλιοι οι Roxette ήταν από μία εποχή που το hype και το μάρκετινγκ δεν είχαν τόσο επιθετική μορφή όσο σήμερα.
Αααχ αθώες εποχές τότε κυρία Σταυρούλα μουυυυυυυ... Τι να πιάκεις, τι να αφήκεις.

Blogger ang_skor said...
Eiste i kalyteri parea twra pou mou leipei to mwro mou...!!!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
The Black-Eyed Peed

Blogger effie said...
Α το σίχαμα.... Πάλι καλά που δε χέστηκε κιόλας!

Αγγελίνο μου καλό μη στενοχωριέσαι - τα ξέρω αυτά τα long distance και είναι ψιλό-γάμησέ τα, αλλά το reunion θα είναι 1000 φορές καλύτερο, believe me!

Συγνώμη για το μπασταρδεμένο ελληνο-αγγλο-φραγκοχιώτικο αλλά το μυαλό μου έχει γίνει ομελέτα απο τη ζέστη (απο περιέργεια έβγαλα το θερμόμετρο στον ήλιο και έδειξε 52 βαθμούς!!!)

Blogger ang_skor said...
Black eyed pies..xexe!
opws leme mavromatikes pites!
Effaki afto prospa8w na katapiw, tin katirameni apostasi...axxxxxx.............

Links to this post:
Create a Link