Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, June 30, 2006
Παραγγελιά
Αγαπητό μου Κατινάκι και λοιποί φίλοι του ταπεινού αυτού βλογ,

Σε λίγες μέρες πλησιάζουν τα 26α γενέθλια μου. Εσείς λοιπόν, οι εντιμότατοι φίλοι μου, στα 26 μου, στην πιο κρίσιμη καμπή της ζωής μου (από τα 25 και μετά γερνάει ο άνθρωπος, σου λέει) εννοείται ότι δεν θα μου κάνετε δώρο τσόκαρο. Όοοχι! Μη φοβάστε, ούτε φούρνο μικροκυμάτων θα ζητήξω, κι ας βρωμάει ο τόπος από φούρνους. Εγώ θέλω κάτι πιο χρήσιμο και χειροπιαστό. Θέλω αυτό:


















Δείτε το κι αλλιώς, μη μπερδευτείτε και μου φέρετε τον πάσα ένα Μήτσουλα:














Προσέξτε τώρα αυτά τα φοβερά ντοκουμέντα, από τα οποία προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:

Το μικρό είναι κοντοπούτανο κατά βάση, με μικρές εξάρσεις βίας, οι οποίες ποτέ δεν έβλαψαν καμμια μας. Οι αυπνίες μου θα αποκτήσουν άλλο νόημα, διότι αντί να μετράω ηλίθια μαλλιαρά πρόβατα (σαν εκείνο που είχαν βρει στην Αστραλία ξεχασμένο σε μια σπηλιά κάτι μήνες) θα μετράω μύες κι εγώ μ' έναν κοιλιακό ξεχνιέμαι, καταλαβαίνετε. Επίσης, για να τα κρατάει το παιδί να μη του πάθουν τίποτις (άτιμη βουβωνοκήλη!) σημαίνει πως τα έχει σε τρομερή εκτίμηση, ήγουν τον βγάζουν ασπροπρόσωπο, ο εστί μεθερμηνευόμενο βάστα Τούρκε να γεμίσω!

Πέραν τούτου αυτή η οπτασία είναι μόλις 22 Μαΐων, οπότε έχει πραγματική ανάγκη από μια έμπειρη δασκάλα που θα του πλάσει χαρακτήρα σαν εφτάζυμο ψωμί. Ε κι εκείνα τα εκατομμύρια που έχει στην τράπεζα νομίζω ότι θα μπορέσω να τα αξιοποιήσω, έστω και με λίγη προσπάθεια.

Το νου σας, ρεμάλια, έτσι και δε μου χτυπήσει το κουδούνι το εν λόγω Κριστιανόπουλο στις 10 του μηνού, θα στείλω σε όλους τηγανόψωμα, σας το λέω από τώρα! Κάντε τα κουμάντα σας!
12 Comments:
Blogger effie said...
Καλοοο!!!

Τα ξύνει με πάθος όμως... χμμ...καλού κακού κάντου και μια θεραπεία για τριχομονάδες ;ΡΡΡΡΡ

Blogger Katerina said...
Αμά ρε Φώφη!!
Όλες τις εκπλήξεις να μου τις χαλάσεις δηλαδή;;;
Και στον είχα κλείσει ειδικά για τα γενέθλιά σου για έκπληξη, να'ρθεί να σου χτυπήσει το κουδούνι (όχι με τα χέρια, εκεί θα κρατάει τα δώρα).

Blogger ang_skor said...
Diladi me kati pio ghino de symvivazesai agapito Fwfaki..swnei kai kala na antapokrinetai stis prodiagrafes tou parapanw afiste-me-na-ta-ksysw-giati-etsi-afksanetai-to-kase-mou kyriou..kai an ton elegan Mitsoula 8a tou'spages tin porta sta moutra?xexe..Vlepw oloi twra me to WM exoume strammeni tin prosoxi mas stin evgeni amilla tou a8litismou..
eftouni i amilla panta etsi anaftra ito?Na parw egw ton BALLACK pou einai kai arxigos omadas..?

Blogger enteka said...
σου τον εύχομαι ολόψυχα :)

μικρο και δαγκανιαρικο φωφακι σου ευχομαι ολοψυχα οποιον επιθυμεις και οτι επιθυμεις. αν και εσυ χρειαζεσαι κατι σε ποιο ματσο (νομιζω) απο το κριστιανο....

Anonymous Ο ξενιτεμένος ξάδερφος said...
Αγαπημένη ξαδέρφη,
εύχομαι ο εν λόγω κύριος, παρ'ότι φέρνει σε μπουρναζοκάγκουρας, να γίνει ολόκληρος δικός σου. Μισές δουλειές δεν κάνουμε στο σόι. Η μόνη δυσκολία που διακρίνω στην εξέλιξη του γεγονότος είναι να τον μάθουμε τσάμικο για να χορέψει στον γάμο. Με το καλό βρε!!! (Να έχω και εγώ ο καψερός μια δικαιολογία να ζητήσω άδεια γιατί ο Αττίλα δεν φαίνεται να έχει καλές προθέσεις)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Ξαδερφούλη μου τι συγκίνησις! Να πεις του Αττίλα του Ούνου να τσακιστεί να σου δώκει άδεια! Εν ανάγκη μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη δικαιολογία πανηγύρι στο χωριό, θέλω να σύρω το χορό! Έπίσης να διευκρινίσω πως σε περίπτωση που όντως μου χτυπήσει το κουδούνι με μια αγκαλιά γλαδιόλες τη Δευτέρα, θα χορεύω εγώ και δη καλίγκα!

Blogger Katerina said...
Παρακαλώ;
Ποιος μου κάνει παρατήρηση;;
Ποιος ξάδερφος είσθε;
Να ξέρω δηλαδής τι γένεται σε αυτό το βλογ!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καλέ είναι ο εξάδελφος Μπέτυς, εεε Φώτης ήθελα να πω, στρέιτ φρομ Γενεύας! Νέα είσοδος στα τσαρτς! Ένα ούρρααα όλοι μαζί για τον εξάδελφο!

Blogger Katerina said...
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
Βρε βρε το Φωτάκιιιιιιιιι
Καλώστονα τον πέρδικο!
Δε μας λες και μας να ξεύρομε, βρε Φωτάκι!
Τι καιρό σας κάνει στα Γενεύας; Εμείς εδώ έχουμε σουηδικό καύσωνα. Η δουλειά πώς πάει;
Βρε το Φωτάκι, πόσο πίσω με πήγες!
Πολύ όμως!
Ο Αριστειδάκης πότε θα κάνει είσοδο στο τοπ τεν;

Anonymous Ο ξάδερφος said...
...αυτή τη φορά σκέτο.

Ο καιρός εις τας Γενεύας κρίνεται ως συμπαθητικός καθότι θυμίζει Γιάννενα. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα βρέξει. Και έτσι από εκεί που λιώναμε, έριξε μια καλοκαιρινή μπόρα του εικοσιτετραώρου και στανιάραμε. See you laser κορίτσια.

Blogger ang_skor said...
Mille auguri Fwtako mou!!!
Panta me dilitiriwdi sxolia kai gemati efevretikotita..!

Links to this post:
Create a Link