Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, July 04, 2006
Τι μας φτιάχνει σήμερις;
Σχεδόν. Daydreaming ήθελα να βάλω, αλλά αυτό μού ήρθε. Με τόση δουλειά που έχει πλακώσει εμέ αλλά και το Φωφάκι, μόνο έτσι βγαίνει η μέρα. Και fuck τα κι άστα η απαιτούμενη συγκέντρωση.
H Madonna. Θρύλος, δεν το συζητώ. Αυτή είναι και ΑΜΑ σας γουστάρει, μπόυζ! Πρότυπο σε μία εποχή που η γυναίκα φαίνεται να έχει γίνει καρικατούρα να φύγουμε. Ό,τι θέλει το έχει καταφέρει. Όχι παίζομε.
Ευτούνο το Louboutinακι το λουμπουτανιάρικο για το μήτινγκ μου με τον Πρόβατο. Στη λουμπουτάνα λουμπουτανιές;; Ε όχι! Πληζ Χαρίλαε! Πληζ!
Το νερό. Ναι, έχουμε και μεις ζέστη εδώ στην Υπερβορέα, μη νομίζετε. Και σήμερα έχω πιεί τον καταπιώνα, ούτε ξέρω πόσες κανάτες. Γκλαχ!
Οι φράουλες από τον κήπο της πεθεράς. Με τα χεράκια μου τις μάζεψα η δόλια! Καμία σχέση η σουηδική φράουλα με οποιαδήποτε άλλη φράουλα.



H Maria Bethânia (Olhos, nos Olhos) και λοιπές βραζιλιανικές αύρες τζαζιάς. Και πούστε, εκεί που θα πάτε σε κανα ανοιχτό, σε κανά θερινό, σε κανα Galaxy, πιείτε βρε αφιλότιμοι και για μένα μία caipirinha, μια caipiroska, κάτι τελοσπάντων. Μη με ξεχάσετε!
Τσιρζ!
12 Comments:
kolasi to louboutin.....

Blogger Katerina said...
Δεν το συζητώ!
Πυρ το εξώτερον!
Ο Christian είναι ο αγαπημένος μου σχεδιαστής ever.

Blogger enteka said...
τέλειο! να'χα λίγες φράουλες τώρα (και λίγη Μαντόνα)
:)

Blogger ang_skor said...
Vre Kateriniw mou, kali i Madonna kai 8ea de lew, alla ola afta ta xronia den itan tipote allo apo mia palleta, opou panw tis dokimazan oles tis modes, apo rouxa kai mallia, mexri mousiki kai life style..
Alla einai monadiki!
Koitousa tis proalles mia fwto tou akseperastou Lorenzo Lamas kai skiaxtika o dolios!Telika den einai 8ymata monon oi gynaikes twn plastikwn ftiasidwmatwn, alla kai oi arrenes exoune pesei stin loumpa..an vreis kamia fwto tou, valtin gia na mi lene oti katferesai mono enantion twn 8ylikwn (blepe aswtos klp...)

Blogger ang_skor said...
Akseperastos o Lorenzo Lamas? Grapste la8os, eprepe na to valw en mesw eisagwgikwn kai mou ksefyge o atimos!E oxi kai i8opoios o Lamas...

Blogger Katerina said...
Κοίταξε να δεις, το θέμα Μαντόνα είναι ένα μεγάλο θέμα. Εγώ τη γουστάρω, όπως και πάρα πολλοί άλλοι άλλωστε. Διότι σου λέει κύριε, πόσοι έχουνε καταφέρει με ένα μέτριο ταλέντο να γίνουν θρύλοι; Όχι πολλοί! Διότι για λέμε και του Stevie Wonder το δίκιο, δεν έχει και καμιά φωνάρα. Έχει όμως χάρισμα. Αν είναι κληρονομικό, θα σας γελάσω.

Όσο για τις πλαστικές στους άντρες, εννοείται ότι δεν μένυν απέξω! Τι λίφτινγκ, τι μπότοξ, τι μασέλα, τι κυκλοφοράει! Απλά οι γυναίκες τα κάνουν αυτά τα πράγματα πολύ πιο πολύ, πολύ πιο εμφανώς, πολύ χειρότερα. Και στην τελική γυναίκα είμαι αγάπη μου, το φύλο μου κριτικάρω και δικαίως! Αλλά αμα βρω κανά καλό κομμάτι, θα το εκθέσω, έννοια σου;)

Anonymous Anonymous said...
Ωρή, τα περπατάς αυτά τα παπούτσια; Μόνο που τα βλέπω με πονάει ο κάλος και με φαντάζομαι ετοιμόρροπη να τρεκλίζω απάνω τους και να τα πετάω με την πρώτη ευκαιρία. Τι να πω, μπράβο που τα περπατάς...

Άσχετο, πληρωθηκα και θα πας για εισιτήρια Νικ όταν η καριόλα η Γιουρομπανκ μου στείλει και κάρτα αναλήψεων. Το νου σου, ρεμάλι μη μου μείνει το τίκετ και το κοιτάω.

Blogger Katerina said...
Μελαχρινή αγαπημένη (ανώνυμη) Γιάννα!

Το θέμα βρε ντάρλινγκ είναι να οπτικοποιείς το συγκεκριμένο παπούτσι σε ξαπλωτές συνθήκες! Άμα το σκεφτείς έτσι και σου αρέσει, τότε μπορείς ΚΑΙ να το περπατήσεις. Αλλά για καλό και για κακό, ένα panadol ή κανά δυό ποτάκια (ή και τα δύο για τους χαρντ κορ) δεν έβλαψαν ποτέ!

Όσον αφορά το Νίκο το Σπηλιά, εγώ εκεί θα είμαι, εφόσον η συναυλία δεν αλλάξει για 27 και μετά. Διότι κάπου εκεί φεύγω ξανά.
Α και πού'σαι, έτσι και γινότανε καμία στραβή, αφού ξέρεις, έτσι απλήρωτο θα στο άφηνα;; Ε όχι. Τέτοιες λουμπουτανιές στους φίλους ποτέ! Τι με πέρασες, για τέτοια σαν τους αδερφούς, ξέρεις εσύ ποιούς, αυτούς της Καλλιθέας;;

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Εγώ προτείνω να φορέσουμε όλες τα εν λόγω λουμπουτανέ και να αποπειραθούμε να σκαρφαλώσουμε σαν τα κρι κρι στο λουκαμπέτους να απολαύσουμε το Νικολάκη. Μη μου πείτε ότι δεν αξίζει τέτοιο τρίμπιουτ;

Επίσης, τι θα παίξει με τα εισιτήρια; Άμα οργανώσετε καμμιά μόντα εννοείται ότι είμαι κι εγώ μέσα ε;

Blogger Katerina said...
Αααα εγώ επαφίεμαι στις αθηνολουμπουτάνες για τον κανονισμό των εισιτηρίων! Όλα κι όλα! Αλλά ναι, να το κανονίσομε όλες μαζί άμα είναι. Καλά, γκερλζ, θα τα περάσουμε χάρμα!
*squeeeeee*

Anonymous Anonymous said...
Ax autoi oi aderfoi Barboutsaloi mas exoun shmadepsei... Hr8e h karta! Ola kala, fullspeed ahead, paw na parw tickets! 2 8eloume, kala 8ymamai? Den kserw mhn exoun kai ari8mous apanw ta kseftilismena kai 8elei na er8ei meta kai ekeinh h filh sou pou eleges. Anyway, we're cool.

Oso gia th diaita, den se ksexasa, apla etrexa xtes kai den prolaba na scannarw kati selides pou h8ela. 8a th steilw shmera mazi me analytikes odhgies :D

gianna

PS. To word verification mou htan "Anasbop". I like it! Lew na to kanw blog name giati to allo to boring tool eixe asxhmo telos (siga mh 8ymh8w pote to password mou...)

Blogger Katerina said...
Ήταν επειδή δε σου πήγαινε καλέ! Άκου boring tool...
Interesting tool τουλάχιστον!
Όσο για τα εισιτήρια, είναι και το Φωτεινάκι το παραπάνω αναφερόμενον, θα τα πούμε και εκ του σύνεγγυς (στο μσν, όταν βρω και το Φωτεινάκι) ;)

Links to this post:
Create a Link