Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, July 25, 2006
Celebrity crush της ημέρας (wtf?)


Paul Giamatti.
Μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος; Γιατί τον έχω συνέχεια στο μυαλό μου τελευταίως;; Όχι, δεν είδα το Lady from the Water, or whatever. Ούτε το Sideways έχω δει. Μην είναι τα γυαλιά; Το μούσι; Μήπως το έντονο βλέμμα του αγαπημένου θείου, ξέρετε, αυτού που στα ήσυχα συγγράφει γαμάτα μυθιστορήματα που μόνο εσένα αφήνει να διαβάσεις, και που είσαι σίγουρη ότι όταν μεγαλώσεις θα τον παντρευτείς, διότι δεν του φτουράει καμία γκόμενα (είναι και eclectic τρομάρα του) και είσαι σίγουρη ότι περιμένει εσένα να μεγαλώσεις (και να αλλάξει η νομοθεσία, επίσης και να επιτραπούν επιτέλους οι γάμοι συγγενών εξ αίματος). Ο θείος τύπου born to swing;
Ή μήπως είναι το appeal του καθηγητή της τρίτης γυμνασίου, με το ήρεμο προφίλ της ήσυχης ειρωνίας; Του αγαπημένου σου καθηγητή που ήξερε πάντα πως να απαντήσει σε κάθε ηλίθια ερώτηση από το κοινό της τάξης, με ειρωνικό τουπέ, χωρίς όμως να σε κάνει να νιώθεις εντελώς βλάκας. Ξέρετε, αυτού που είχατε ερωτευτεί παράφορα (πλατωνικά πάντα!) και που είσασταν σίγουροι ότι και αυτός ένιωθε το ίδιο, και δεν γαμιούνται οι νόμοι (για δεύτερη τουλάχιστον φορά στη ζωή σας. Μα κανένας σεβασμός πια στους νόμους;;).
Μην είν οι κάμποι, τα ψηλά βουνά, τ'αγέρωχα ρουμάνια;;
Δεν ξέρω, αλλά τώρα τελευταία του έχω μεγάλη συμπάθεια. Δεν πα να λέτε ό,τι θέλετε περί γούστου.
10 Comments:
Blogger provato said...
Κοίταξε να δεις κοπελία... (γκού χου, γκού χου...) στην πάνω πάνω φωτό είναι μία χαρά γκομενάκι... (γκού χου γκού χου). Αλλά, κοπέλιά, στις άλλες ούτε να μου το δει... βγάλτες και βάλε άλλες σαν την πρώτη κοπελιά. Ή βάλε την πρώτη δύο φορές ακόμα. γκού χου γκού χου!!!

Blogger Katerina said...
Εμένα γιατί μου κάνει μπεεεε ιδιαιτέρως στην τρίτη;;;
Μπορείτε να μου το εξηγήσετε αυτό δόκτωρ Πρόβατε;
Μα γιατί και συ τόσο αδιάλλακτος πια! Άστον άνθρωπο να στο δει λίγο! Δε χάλασε ο κόσμος. Λες να ζηλέψει;
Αλλά τι να πω...
Άγνωσται αι βουλαί του αιδοίου.

Blogger pascal said...
Άγνωσται αι βουλαί του αιδοίου.

οφ κορς

Blogger Katerina said...
Χαίρομαι που με νιώθετε, άτιμα.
Τουλάχιστον με τα παραπάνω γούστα δε μπορεί κανείς να μου προσάψει ότι είμαι μια επιφανειακιά. Και ξέρετε, το είχα ένα άγχος! Τι θα πει ο κόσμος! Πώς θα με χαρακτηρίσει! Τι! Πώς! Που! κλπ

Blogger effie said...
G(i)amatos o Giamatti!!!
Astous kouklitsa mou na lene - erxetai the revenge of the nerds (estw kai proigoumenis esodeias)!!

Blogger Katerina said...
Και ξέρεις Εφάκι πώς τους έχω μία αδυναμία τους nerds... Άστα να πάνε!

Αν δεις και το Sideways, πιθανό το κόβω να πακετάρεις την Prada σου και να τρέχεις στο Ελ Έι για να τον βρεις.
Εκεί δίνει ρέστα ως ηθοποιός.

Blogger Katerina said...
Πςςςς πάω πάω για βαλίτσες! Ή μάλλον μέχρι το ντι βι ντι κλαμπ... Αυτά είναι ρε, η γυναίκα κοιτάει τον τύπο του άνδρα, ούτε πορτοφόλια, ούτε μεγέθη πέους, ούτε ρούχα ούτε τίποτα! Για να μη λέτε ότι είμαστε συμφεροντολόγες και καιροσκόπες!

Blogger An-Lu said...
Δες τον και στο American Splendor που κάνει τον Harvey Peckar....τρέχα στο ντιβιντάδικο για μια εξωσωματική κυριακάτικη εμπειρία!

Blogger Katerina said...
Τρέχω τρέχω!
Εγώ γράφω Μαρούσκα, λέτε εσείς, αγαπημένοι μου! Εκτιμώ ιδιαζόντως τις προτάσεις του εκλεκτού μου κοινού. Σας φιλώ, Ανλού!

Links to this post:
Create a Link