Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, August 15, 2006
Γκομενάκι της ημέρας (βασιλικό πράμα που σαλεύειιιι)


Πώωωωωωπω τεκνό μου ατελείωτο! Αγόρι του καλοκαιριού και τιμή τε και δόξη των Ουίνδσορρρρ! Καλέ τρία πράγματα θέλω να με πεις: Που σε φυλάγανε τόσα χρόνια, τι σε ταϊζανε και έθρεψες ωσάν το μανάρι και που σε βρίσκουν άμα σε γυρεύουνε!
Αυτό είναι το Πρινς Τσάρμινγκ που λένε. ΑΥΤΟ μάλιστα! Κάποτε φαινότανε ότι ο Γουίλιαμ θα ήταν το σωστό τεκνόν της οικογένειας, αλλά πλέον ο Χάρρυ έχει ξεφύγει. Από την πρώτη φωτό δε, φαίνεται ότι ο τραγανός νεαρός δεν είναι απλά άλλη μία γλυκόφατσα. Είναι ΚΑΙ εξοπλισμένος, έσω έτοιμος που λένε. Μάλλον γι'αυτό το παιδί είναι τόσο καλό στο πόλο. Έχει κάποια πραγματάκια κοινά με τα αλογάκια.
Μου φαίνεται πώς ο εν λόγω νεαρός πρέπει να στεφθεί τεκνόν της τριμηνίας.
6 Comments:
Blogger Afrikanos74 said...
Αν ισχυει αυτο τοτε πρεπει το παντελονι να ειναι πολυυυυυυυυυ χαμηλοκαβαλο!!! ή αλλοιως κατι τρεχει με την ανατομικη του θεση στο σωμα του!!!

Σορυ που στην εσπασα αλλα.....DON'T FUCK WITH THE DOC!!!!!

Blogger Katerina said...
Δεν το σκόπευα ένιγουέι :P
Για να ξηγίομεθα στα ίσα- η πρώτη φωτογραφία δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την απόφαση σχετικά με το αλλύρ του εν λόγω νεαρού. Αλλά δεν βλέπω που κολλάει το χαμηλοκάβαλο και το ψηλοκάβαλο του παντελονιού. Εγώ μία χαρα κανονικό τον βρίσκω. Είδαμε μία τεράστια και πάμε αμέσως να τη βγάλουμε φίφα.. Το παιδί είναι κουκλί όπως και νά'χει το πράμα. Don't hate, γιατρός. Ένα περίεργο πράγμα, όταν κάνω ποστ Γκομενάκι της Ημέρας, με τα θηλυκά δεν έχετε ποτέ πρόβλημα. Τουναντίον, όταν το Γκομενάκι είναι σερνικό, πάντα βρίσκεται κάποιος σερνικός να παραπονεθεί για ΚΑΤΙ. Μα ΚΑΝΕΝΑΣ πια δε σας αρέσει; ΟΛΟΙ οι γκόμενοι πρόβλημα έχουνε;; Δε το νομίζω.

Για να καταλάβεις, ακόμη και εάν ο νεαρός έχωσε ένα λουκάνικο στο παντελόνι του για να κάνει πλάκα, ακόμη ΚΑΙ αυτό το γεγονός τον κάνει γαμάτο. Δεν ξηγιέται ο μικρός, φίλε μου.

Blogger ang_skor said...
Afto pou vlepw na glystraei anemela mesa sto konto pantelonaki tou prigkipos einai ali8eia?antikatoptrismos?exw kati giatre kai de vlepw kala?mipws den eixe pou na valei to aggouri pou tou pariggeile i Kamila gia ti salata tou mesimerianou?ti na peis...

Blogger Katerina said...
μπαχαχαχα
Λες!
Μπορεί να έβαλε και λουκάνικο Τρικάλων για να κάνει έκπληξη στην καλή του.
Καλά όμως, έτσι και είναι αληθινό μαντζαφλάρι.. Τι να πω, γεια στον Κάρολο και στη Νταγιάνα που βγάλανε τέτοιο παλουκάρι! Παλούκι Λουκ!
Θα έχω τα μάτια μου 18 για να δούμε αν θα ξαναεμφανιστεί παλαμάρι του βαρκάρη ξανά σε καμιά φωτογραφία.. Για να κάνω update!

Blogger Afrikanos74 said...
Καλα ντε!
Δεν σου προσβαλαμε και τον αντρα!
(...ή μηπως ναι? :-) )

Δεν προσβληνωμε και δεν hate τιποτα!

Απλα μ'έπιασε το ιατρικο μου!
Και ξερεις οτι σου έχω σχολιασει σχεδον ΚΑΙ ολα τα γκομενακια (θηλυν) της ημερας! οποτε δεν εχεις τιποτα τετοιο να μου προσαψεις! ;-)

Απλα το επιτηδες μου την δινει στα νευρα, οτι ΚΑΙ ΚΑΛΑ το(ν) παιζει ανεμελα!!!

Οσο για το αγγουριν (-τι ειναι αυτο, Παπαδοπουλε παιδι μου? - Ποιο κ. Διοικητα? - Το αγγουριν! {Λουφα κ Παραλλαγη}) ... παλι σε λαθος μερος το εβαλε!!!

Blogger Katerina said...
μπαχαχαχα
Μακάρι να μου προσβάλλατε τον άντρα, αγαπητέ ιατρέ! Έχω μεγάλη κάψα το Χάρρυ τώρα τελευταίως. Φαίνεται;; Να πάρω δύο ταβόρ πριν από τη νυκτερινή κατάκλιση;;

Το θέμα είναι ένα: η εν λόγω εικών βοηθά στη φαντασίωση. Δεν πα νά'ναι και τσορίσο, κιλμπάσα, μπρατβουρστ, κλπ κλπ, η εικόνα είναι που σου μένει ;)
Λες και θα τονε γνωρίσω ποτέ από κοντά να μάθω την αλήθεια!
Αλλά άμα γίνει αυτό, θα φροντίσω να ανακαλύψω για χάρη των αναγνωστών μου! Θα κάνω τη θυσία του Ταρκόφσκι!

Links to this post:
Create a Link