Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, August 16, 2006
Τότε και τώρα: George Clooney
ΜΠΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ίδια σκατόφατσα ο πίθηκας! Μοιάζει σαν τη Βέλμα από το Σκούμπι-ντού. You dig?
Then again, ούτε στην τώρα μου αρέσει. Τι της βρίσκουνε της κρυφαδελφής δεν έχω καταλάβει... Geriatric τεκνό, μη χέσω. Σα να ακούω τη μάνα μου στο μπαγκράουντ: ε αυτός μάλιστα! Είναι της ηλικίας μου!
Πραγματικά, όποιος του έκανε αυτό το κούρεμα τύπου Λανσελότος τύπου γκιβ μι δε μπωλ Πωλ είναι τζίνιους. Πολύ προγκρέσιβ κούρεμα. Αλλά από μικρός είχε φάτσα σαραντάρη.
8 Comments:
Blogger Nenyaki : ) said...
Τα συγχαρητήρια μου για το κορυφαίο ποστ!
Διαβάζω εδώ και τόσο καιρό, αλλά πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο ζωγράφισες. Έτσι απλά!

συνέχισε έτσιιιιι!

Hej då! :)

Blogger Katerina said...
Αχ! Va glad jag blir!
Νά'σαι καλά αστέρι μου που μού'φτιαξες τη μέρα! Θα συνεχισώ δυναμικώς το χώσιμο, έτσι για να μην ξεχνιομαστε!
Μας έρχεσαι στη Σουηδία διαβάζω! Άντε άντε με το καλό! Γιατί εάν επιτρέπεται;

Να σε προετοιμάσω ότι εδώ και 2 μέρες βρέχει. Αλλά εγώ δεν έχω ακόμη σβήσει το τελευταίο κάρβουνο της ελπίδος στη θράκα της ζωής ότι ναι, θα ξαναβγάλει ήλιο! Τώρα που είναι και εποχή της καραβίδος, δε λέει να'ρθούν από τώρα τα κρύα.

Blogger Nenyaki : ) said...
:) :) :)

θα έρθω για μεταπτυχιακό στο ΚΤΗ, γι'αυτό κράτα μου θέση στην γιορτή της καραβίδας! :)

Βρέχει εδώ και 2 μέρες? χμ... (ΜΑΝΑΑΑ! ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΤΙΡΑΝΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑΑΑΑ!!!)
θα προετοιμαστώ καταλλήλως :)
ευχαριστώ πολύ πολύ!

συνέχισε με το χώσιμο, είσαι θεά αγάπη μου!
φιλάκια πολλά!

Blogger Katerina said...
Πςςςςςςς KTH?? Είσαι και η πρώτη μούρη! Ξέρεις, απόφοιτος της KTH είναι ΚΑΙ ο καλός μου, αλλά και ο αστήρ του παγκοσμίου σταρ σύστεμ, Dolf Lundgren. Μην τονε βλέπεις έτσι μουσκουλιάρη και αθλητικού περιεχομένου, είναι τεκνό με περιεχόμενον ο Ivan Drago..

Πολύ καλή σχολή πάντως. Με πρεστίζ και στάτους και λοιπά. Σε τι αντικείμενο εάν επιτρέπεται;
Η Kista (προφέρεται Shista, για όσους δεν γνωρίζουν) είναι καλή φαση! Για γερά ψώνια στο εμπορικό Kista Centrum και αρκετά κοντά στη Στοκχόλμη. Θα την περάσεις ζάχαρη!

Κατά τα άλλα, θα σε μαλώσω. Αφού μας διαβάζεις τόοοοοοοοσο καιρό, γιατί δε μας μιλάς; Βρε εμάς ντρέπεσαι; Να, τώρα που πήρες το θάρρος, γνώρισα και εγώ το δικό σου μπλογκ. Πρέπει να γίνεται το νετγουώρκινγκ!
Και άπαντες οι lurkers και μούγκλαβοι αναγνώσται: γιατί καλέ δε μας μιλάτε;; Εδώ σε άλλα κι άλλα μπλογκς δεν έχετε το βουλωστικό σας, σε εμάς σας πιάνουνε αι αιδές;; Μην είν τα απταίστου ελληνικά μου που σας καταπιέζουν; Μη φοβάστε, είμαστε καλά κορίτσα. Πείτε βρε ένα γεια σας μιας που περάσατε...

Blogger Aenaos said...
''Μοιάζει σαν τη Βέλμα από το Σκούμπι-ντού''
HAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAH
ypokleinomai!

Blogger ang_skor said...
E min ta parw twra agriws kai anyper8etws!!!
Velma o G.C?
Filenada mou giati me stenoxwreis?
Ki emeis den to kaname simaia, prepei diladi swnei kai kala o en logw supa-dupa na vgalei tin kylota tou?
Kata t'alla emena areskei mou polla..
To asimenio malli kati mou kanei vre aderfe..
Ante eftyxws pou mou perna grigora i zoxada!!!

Blogger Katerina said...
Μη μου συγχίζεσαι αγάπη μου!
Εδώ πάμε να γελάσουμε, όχι να πάθουμε το ντουβρουτζά καθέτως!
Δε λέω, την κυλότα του ας τη φοράει από μέσα άμα γουστάρει. Εμένα δε με επηρεάζει το ζήτημα. Μη μου στεναχωριέσαι! Εγώ είμαι υπέρ του outing, διότις ο κάθε άνθρωπος πρέπει να ζει ελεύθερος. Αφού ξέρεις. Κατά τα άλλα, εγώ δεν καταλαβαίνω οι τόοοοοσες γυναίκες τι του βρίσκουνε.
Εγώ μόνον το γκόσιπ κάνω, ότι το άκουσα και αυτό, αλλά κατά τα άλλα γελάω με το παιδικό του κούρεμα, το οποίον είναι πολλάν ανυπέρβλητο!

Blogger Nenyaki : ) said...
(όσον αφορά το ΚΤΗ) τώρα με ανέβασες πολύ!
το master μου θα είναι πάνω στο Interactive systems engineering

αφού το Kista Centrum έχει H&M καλά θα περάσουμε!

Έχω διαβάσει όλο το blog (πάνε 3 μήνες που σας πέτυχα), αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στον θεϊκό χαρακτηρισμό του George ως "Βέλμα από το Σκούμπι-ντού" και έριξα το commentάκι μου εδώ.
Μιλάμε ότι πέθανα στο γέλιο!

θα τα λέμε από εδώ και πέρα συχνά!

Links to this post:
Create a Link