Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Sunday, October 01, 2006
Πώπω καλπουζανιάααααααα

Καλά ρε! Δεν αντρεπόσαστε έστω και ελαφρώς?? Ένα μήνα έλειψα και ΤΣΟΥΠ, με ξεχάσατε? Τι να σας πω ρεμάλια της Φωκίωνος Νέγρη, εγώ φταίω που όλες τις διακοπές στο θρυλικό σπα Touge LaCheron τις πέρασα αναπολώντας τις πανέμορφες στιγμές που έχουμε ήδη ζήσει μαζί... Αφού έκανα και σχέδια για το μέλλον! Είστε πολύ πουτανάκια, σας το λέω εξαρχής. Καθόμανε εγώ στο μασατζίκι και ρούφαγα τα μαρτινάκια μου, σαν τη σαύρα στον ήλιο, και εσείς είχατε ήδη μαζέψει όλα σας τα βινύλια και τις γόβες και είχατε σκίσει τις φωτογραφίες μου και την είχατε κάνει για γουικέντ στη Μονεμβασιά με το νέο γκομενάκι. Αλλά δε γαμείς!
Εγώ στην Touge LaCheron

Εγώ ούτως ή άλλως ξεκουράστηκα και επέστρεψα. Σα να λέμε, ούτως ή άλλως, για τον εαυτό μου τα γράφω. Είμαι ο πιο μεγάλος μου φαν. Αφού στη συναυλία μου είχα πίασει θέση κοντά κοντά στη σκηνή για να τραβήξω τις καλές φωτογραφίες, και όταν μου φώναξα ότι με αγαπώ, γύρισα και μου χαμογέλασα ανταποδοτικώς. Είμαι και πολύ μεγάλη ψυχή έτσι! Δεν αφήνω κανέναν φαν παραπονεμένονε.
Αλλά τώρα που είπα συναυλία:
Ήταν κανείς εκεί όταν ο μεγαλειώδης, ο σούπερ υπέροχος, ο πιο γαμάτος καλλιτέχνης γενικώς Nick Cave πέρναγε τα γενέθλιά του (στις 22 Σεπτέμβρη) στο Λυκαβηττό με το λαό του;; Αν όχι, σας οικτίρω, ανθρωπίδια! Από το υψηλό μου βάθρο πραγματικά σας κοιτώ και απελπίζομαι για την κατάστασή σας. Αυτή η συναυλία ήταν ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί να παρακολουθήσω σε οποιαδήποτε σκηνή. Ο άνθρωπος δεν είναι άνθρωπος, είναι θεός.
Τουτέστιν:



Σούπερ έξτρα μπόνους: το υπερκοντινό, το οποίο σχεδόν ετραβήχθη από την απόσταση που υπονοείται. Αφού νόμιζα ότι θα μου πέσει η κάφτρα στο μάτι μέχρι να τη βγάλω αυτή την παρακάτω. Κόφτε:
Μπορεί εσάς να σας φαίνεται ότι ο Nick γέρασε, ότι μοιάζει του Lemmy Motörhead με αυτό το μυστάκι, ότι ότι ότι, αλλά έχετε άδικο. Σας το υπογράφω. Καλέ μην επιμένετε! Αυτός ο άνθρωπος αυτός μπορούσε να έχει κουνήσει ένα δαχτυλάκι και όλες (και πολλοί όλοι) θα είχαμε καβαλήσει τα κιγκλιδώματα και θα τον είχαμε γραπώσει. Μπορώ να πω με σαφήνεια ότι πρόκειται για τον πιο σεξουαλικό άνδρα που έχω δει. Ποτέ. Μου. Επίσης, δεν έχω δει άλλον καλλιτεχνή να τα δίνει ΟΛΑ με τέτοιο τρόπο επί σκηνής. Για όσους νομίζουν ότι ο Nick Cave είναι μπαλανταδόρικος τύπος, απατατάσθε οικτρά αγαπημένοι μου. Για το λόγο αυτό, αφήστε το ρέηβ και πιάστε το Nick Cave. Θα με ευχαριστείτε κάποτε! Αει πάω να κάνω μία μάσκα μπανάνα/ξύδι για το τζετ-λανγκ και αργότερα, άμα είστε καλά παιδάκια, θα σας κάνω upload και ένα ενδεικτικό, μικρό βιντεάκι από τη συναυλία ;) Άιντε ησυχία, η μαμά κοιμάται!
10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Ton agapw!!! kala, 8eikes oi photo, tis ksanada kai sygkinh8hka. Ax, darling, ti wraios, ti antras, ti 8eos!!!!

gianna

Blogger Katerina said...
Εγώ να δεις πως τον αγαπώ!
Tι άντρας mon dieu!

Blogger Astarte said...
κι εγώ αγαπώ νικ! παιδιόθεν! θέλετε να γίνουμε φίλες;;

-αλλά πουλάκι μου, τι σχιζοειδή γούστα είν' αυτά, απ το καροτοκέφαλο τεκνό στο νικ κέιβ;;; (όχι ότι εγώ είμαι καλύτερη, αλλά στο λέω εσένα διότι σιγά μην κάνω την αυτοκριτική μου!)

Επίσης, καλέ,καλωσήρθατε από τα εξωτικά σπα! Μας ελείψατε :)

Blogger Katerina said...
Α καλά μωρό μου, έχεις να δεις ακόμη πολλά conflicting γούστα ΚΑΙ καπέλα μη σου πω. Εμείς είμεθα ολίγον ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή. Αλλά ο Nick πάνω από όλα, έτσι!
Κοριτσάκι, χαλαρά να φιλιώσουμε, πάντα τέτοια άτομα μας χρειάζονται εξάλλου στον φιλικόν μας κύκλονε. Και να ρωτήσεις τη μαμά σου άμα την Κυριακή μπορεί να σε φέρει να παίξουμε, έχω μία καινούργια μπάρμπι πολύ γαμάτη. Άντε και την επόμενη φορά να πάμε και παρέα στη συναυλία του θεού!
Και εμάς μας ελείψατε! Άντε να μαζευόμαστε πάλι γιατί έχω καταντήσει ένα χύμα, φέτα τρίμμα από ένα μήνα διακοπές. Αφθού!

Ήμουν κι εγώ εκεί και τον αγαπώ επίσης!! συμφωνώ με όσα λες.
Ήταν θεός εκείνο το βράδι (και γενικώς, άλλωστε)

Blogger Katerina said...
Πωπωπω βρε κορίτσια, τώρα μου βγαίνετε μία μία! Εμ δε μου το'λεγες από τα πριν χρυσή μου να πάμε παρέα;;
Εγώ είμανε στην πρώτη σειρά, γουχου! Καλέ χαλάλ και τα 75 ευρά και ας ήτανε και 200, και πάλι θα τα άξιζε!
You have a heart, and I have a key, lie back and let me unlock youuuuu (anytime, θεέ!)

Blogger wetex said...
giati O PIO gamatos kalitexnis einai o Nick Cave?

Blogger Katerina said...
Μμμμμ αγαπημένο wetex, θέλεις εξήγηση σε αυτό;
Καλά, υποκειμενικό ζήτημα βεβαίως βεβαίως, δεν το συζητώ. Αλλά για μένα είναι απαράμιλλος! Από στίχο, από μουσική, από ενορχήστρωση, από ταλέντο, από μουστάκι! Αξίζει να τον ανακαλύψεις. Άντε και είπαμε, στην επόμενη συναυλία παρέα!

Μήπως ήσουν αυτή με τα σγουρά μαλλιά στην πρώτη σειρά;;;;

την επόμενη φορά θα κάνουμε συνασπισμένη επίθεση :)

Blogger Katerina said...
χεχε μάλλον ήμουν από τους λίγους στην πρώτη σειρά που α) δεν φόραγε μαύρα, β) δεν είχε μπαφιάσει από τα πριν. Το μάλλί εώς το σπαστό του, ίσως και να ήμουν αυτή λοιπόν! Θα μπορούσα να σου πω και τι του φώναξα καμιά δυό φορές αλλά αχέμ! Μην εκτιθέμεθα, με εννοείτε αγαπητή μου!
Εσύ που καθόσουν;; Τα έσκασες τα 75;

Links to this post:
Create a Link