Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, October 03, 2006
Ο υιός του θεού, αμήν

Δείτε και μία φωτό που τη τζούρνεψα ειδικά για εσάς τρελά παιδιά του φθινοπώρου! Ο εν λόγω μικρός είναι ο πρωτότοκος κανακάρης του θεού Nick Cave, ο επονομαζόμενος Jethro Cave, ή μαλλονε Lazenby, καθ'ότι έχει το πατρικό τση μάνας του. Με το Nick δεν έχει ζήσει ποτέ, εξ ου και η αποποίηση του ονόματος. Τι κρίμα! Πάντως, πήρε κάτι από τον υπέροχο Nick. Αναρωτιέμαι (τα βράδυα που δεν με πιάνει ύπνος) εάν θα αρχίσει κάποτε το τραγούδι και αυτός. Εάν έρθει αυτή η ώρα, μπόρει να θυμηθεί και το επώνυμο του πατρός του.
Ο Nick έχει άλλα 3 παιδάκια, το Luke Cave με τη βραζιλιάνα Viviane Carneiros και τα δίδυμα Arthur και Earl, με την τωρινή σύζυξ, Susie Bick. Και εις ανώτερα και με το καλό στα δικά μας τα παιδάκια, Nick μου! Καλέ εγώ θα σου κάνω τα καυλύτερα! Άσε τη Σούζι και έλα στο τζακούζι!
5 Comments:
Blogger wetex said...
fili, ti einai afta pou les? eisai kai esi mia fan tou agglikou somatotipou kai sex appeal?

paidia, den ksero mono to styling vrisko oraio....ta alla oxi. kai pistevo se tetoies periptosis einai to styling pou mas ksegela. kalimera...

Blogger Katerina said...
Bonjour le wetex φιλενάδι μου!
Κοίτα να δεις, καμιά φορά τυγχάνει: όταν σεμεν ντε φερ'ειπείν πέφτω σε κόκκινο μαλλί, δε μπορώ να αντισταθώ! Πάντα την παθαίνω τη ζημιά.
Επίσης μερικές φορές γουστάρω απαλλοτριωμένες καταστάσεις, όπως είναι ο Nick ο θεός, ή ο Jarvis Cocker, που είναι και πολύ παρεξηγημένη σεξουάλα.
Ο συγκεκριμένος νεαρός έγινε ποστ μόνο, το επαναλαμβάνω για να το τονίσω, MONO επειδή είναι γιός του Nick Cave. Κατά τα άλλα μου πέφτει ολίγον τι μικρός (ουχί ότι αυτο με χάλαγε άλλες φορές, αλλά όχι και να πέσουμε στα 15!! Είπαμε. Από νόμιμες ηλικίες και απάνω.), αλλά και δε μπορώ να πω ότι το λουκ το εν λόγω με ενθουσιάζει. Απλά έτυχε να έχω αυτή τη σπάνια φωτογραφία στα αρχεία της Στάζει και είπα να τη μοιραστώ μαζί με τους αγαπημένους μου.. Φιλιά ρουφηχτά!

Blogger wetex said...
dekton to aitimia.

les, ο Jarvis Cocker, που είναι και πολύ παρεξηγημένη σεξουάλα.
LOL....hahahahahaha. kalo afto...prepei na to postaris kai na mas kanis explain.

koita i theoria mou einai i eksis: theloume afto pou den exoume. ama esi zis sti Souidia kai vlepis dimetrous Vikings kathe mera, thes kati diaforetiko. ego pali vlepo 'pareksigimenes sexouales' alla Jarvis kai thelo ligo pio melaxrina pragmata. :)

Του μοιάζει πάντως του μπαμπά!
η δε Susie Bicks είναι γνωστό μοντέλο -λέει- και είναι πολύ όμορφη.

Blogger Katerina said...
Και εγώ θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία γυναίκα, και όχι τύπου μοντέλο. Επίσης μου φαίνεται ότι του μοιάζει κάπως... Αυτό δεν το σχολιάζω! Επίσης πιστοποιημένο ότι τουλάχιστον το τραγουδάκι Green Eyes είναι γραμμένο ειδικά για τη Susie. Έχω μερικές καλές φωτογραφίες, ιδίως μία φανταστική από το γάμο τους... Αλλά επειδή δε θέλω να με γαμοσταυρίσει κανένας ότι κάνω συνέχεια ποστ με το Nick τελευταίως και να αναγκαστώ να βάλω τη γάτα μου να κλάψει, την κρατάω για αργότερα... Μοναδικό ντοκουμέντο σου λέει!

Links to this post:
Create a Link