Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, October 31, 2006
Έκτακτο παράρτημα/ till divorce do us part
Διαζύγιο αλά Ψώλυγουντ: οι Reese Witherspoon και Ryan Philippe έπαψαν να κάνουν ότι είναι ερωτευμένα πιτσουνάκια και παραδέχτηκαν επιτέλουν και επίσημα αυτό που ο κόσμος είχε τούμπανο εδώ και πολύ καιρό. Πολλά έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την κατάσταση της σχέσης τους εδώ και χρόνια: ότι αυτός την κερατώνει συστηματικά, ότι παίζουν συνεχόμενοι καβγάδες ακόμη και ενώπιον παπαράτσι, ότι αυτή είναι μία σκύλα και δυόμιση και ότι αυτός είχε πλέον βαρεθεί να παίζει το γνωστό παίγνιο της δημοσιότητος. Τι το κουράζεις καλή μου! Αυτά τα ψευτοπαντρέματα μου τη δίνουν πολύ περισσότερο από τις ντιβιές. Κάθονται και κάνουν πρώτα 3-4 έρμα παιδάκια και μετά το θυμούνται ότι σιχαίνονται ο ένας τον άλλο. Ε όχι. For what it's worth, ιδού η φερόμενη ως πέτρα του σκανδάλου: Abbie Cornish, συμπρωταγωνίστρια σε μία παπάρα που γυρίζει τώρα ο Ryan (όχι ο Bryan!) και με συγχωρείτε που δεν κάθομαι να ψάξω πως τη λένε, αλλά βαριέμαι και που το σκέφτομαι, με την οποία υποτίθεται ότι "είχε δεσμό" ο Ryan παρασκηνιακά (σ.τ.Μ.- η γκόμενα έκανε κάτι πολύ καλές πίπες. Πώς την είπαμε;; Ναι, αυτή, να μου τη φέρετε στο τροχόσπιτο να τηνε κανονίσω, και όπως θά'ρχεσαι, φέρε και μία τυρόπιτα, γιατί με έπιασε μία λιγούρα. Και άμα πάρει η γυναίκα μου, να της πεις ότι πήγα για αποτρίχωση στους όρχεις.).
11 Comments:
Blogger maroulitaaa said...
τι; Δηλαδή αυτός δεν είναι gay; Mην τρελαθούμε κιόλας, αφού κάνει μπαμ! Τέλος πάντων, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το παραδέχονται και κάθονται και παιδεύονται...Δε ζούμε δα και στο Μεσαίωνα. Κι άντε καλά, δεν είπα να βγει να το πει αλλά τι μου παντρεύονται και κάνουν και παιδιά; Τι τους φταίνε όπως ορθώς το έθεσες;

Blogger Katerina said...
Έλα ντε ρε Μαρούλι, ούτε εγώ το καταλαβαίνω. Και ποιος χέστηκε δηλαδής αν αυτός είναι γκέι ή όχι. ΕΓΩ θα του την πέσω και θα με φτύσει, κύριοι;; Σε ταινίες τον βλέπω! Τι με νοιάζει τι κάνει σπίτι του;; Δηλαδή αν έχει γυναίκα και παιδιά πουλάει περισσότερο;; Μαβλακείες.
Αν και εγώ πιστεύω ότι οι περισσότεροι στο Ψώλυγουντ είναι μπάι. Κοινώς ό,τι τους κάτσει το πηδάνε. Και καλά για να προωθηθούνε στο σύστημα.
Αλλά έτσι είναι αγάπη μου, εδώ η υπόλοιπη Αμερική έχει Μεσαίωνα (και ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ μη σου πω, ξέρεις τώρα, με τη διαφορά ώρας:P), το Χόλυγουντ θα γλύτωνε;;

Ένα ζευγάρι στο οποίο φαινόταν ποιός ήταν ο άντρας του σπιτιού (και φορούσε και ωραίο ντεκολτέ)

Τη Ρις πάντως την εκτίμησα στην ταινία με τον Γιοακίν Φοίνιξ (ααααααααααααααχ) για τον Τζόνι Κας. Ήταν πάρα πολύ καλή!

Blogger Katerina said...
Λένε ότι είναι πολύ καλή στο Election, αλλά δεν έχω αξωθεί ακόμη να το δω. Δε λέω, καλά τα λέει τα λόγια της, αλλά πάντα μου έδινε μία αίσθηση ψυχρής λάμιας. Μπορεί να κάνω και λάθος, τι να πω...

Blogger wetex said...
mia xaroula i reese, super kai to election....pantos stenaxorithika tora....pisteva oti o erotas tous tha kratisi gia pantaaaaaaaaaaaaaaa...aftoi pou pantreftikan sta 21.....pai den iparxi erotas...ola einai mia fouska....toulaxiston mas lithike i anasfaleia oti i 'erotevmenoi' pernane kalitera.

Blogger Katerina said...
Άλλη μία ανασφάλεια νικήθηκε!I'm on a roll!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καλέ αυτός δε φαίνεται σαν να καταβάλλει υπερπροσπάθεια να κρατήσει τα τσιμπλομάτια του στην ευθεία να μην αλλοιθωρίσουν; Και τι γκόμενα γκούντρουν είναι αυτή που πήγε και βρήκε, από τα τσικό των SS τη διάλεξε;

(On another note, Κατινάκι μου εγώ επέστρεψα, πότε θα τα πούμε;)

Blogger Katerina said...
Ααχαχαχα όντως! Αλληθώριασε γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου ένα πράμα!
Εμείς θα τα πούμε σύντομα Φωτεινάκι μου. Εκείνο το ιμέηλ κόκαλα έχει πια;;; Ακόμα το περιμένω! Θα επικοινωνήσω αργοτέρως;)

Anonymous Anonymous said...
emena o Ryan panta mou arese enw auth h kakia me to phgouni to mytero oxi idiaitera. Pantws sto Election na th deis, skizei. To senario einai aplo, o Ryan ws allos Papamixahl eniwse ligos mprosta sth Bougiouklaki, autos enas Ryan Razelos na kanei ton Mr Mom sto spiti? Gi auto ta erikse sth mikrh xazh australeza pou ton blepei kai kala gia star, ton xlepa.

teleiws asxeto, kati glyka apo to boots pou eleges kapou oti exeis trelo craving, pou einai auto to kerato to post? to anazhtw kati wres se auto kai sto mageiriko blog sou kai tipota! rikse ena link

gianna

Blogger Katerina said...
Το εν λόγω craving ακούει στο όνομα Tunnock's Tea Cakes και το ποστ είναι από το Μάιο 2006. Τρελό craving όμως!! λολ Ραζέλος...

Anonymous Anonymous said...
Εκτιμώ πολύ κάθε ένα από τα ενημερωτικά διαβάσετε εδώ. Σίγουρα θα εξαπλωθεί η φράση για την περιοχή σας με τους ανθρώπους. Cheers.

Links to this post:
Create a Link