Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, November 09, 2006
Α και πούστε
Καλά, δε χρειάζεται να σας πω ότι η Britney χωρίζει τον Kevin??

Ιδού οι πρώτες φωτογραφίες μετά το χωρίσμο. Έχει ήδη αρχίσει να στρώνει δερματάκι, αλλά ο λαός δεν ξεχνά, τη βλαχοBritney που ζεχνά! Τι κι αν μας έβγαλε όξω το βύζο (εκ του οποίου σετ η μία σιλικόνη βλέπω να έχει πάθει σκλήρυνση, ενώ η άλλη έχει μείνει μαλάκας, στην κυριοαιδοιολειξία), εφόσον η μούρη από πάνου παραμένει FAS (fetal alcohol syndrome, για όσους δεν ξέρουν) και γυφτοσκιουράκι; Once ηλίθια, always ηλίθια. Οπότε μπορείτε να μείνετε ήσυχοι, η Britney θα συνεχίσει να μας περιλούει από τα ραδιόφωνα με καταρράκτες περιττωμάτων και να τρώει τα λεφτά του ηλίθιου κόσμου. Rest assured!
Ένα πράγμα έχω όμως να πω, εν είδει παινεμού: το management team της BritBrit αποτελείται από ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ. Πώς αλλιώς εξηγείται το γεγονός ότι πήραν ένα ημικαθυστερημένο κωλοπαιδάκι από τα Άνω Σέκλανα Λουιζιάνας με μούρη ουρακοτάγκου (για ξαναδείτε την καλά, ιδίως οι προτιμώντες το αντίθετο φύλο έχοντες πέος, ΧΩΡΙΣ να το χρησιμοποιήσετε) και φωνή φλαμίνγκο σε φάση γκαργκαλόκαυλας (αυτό είναι κακό, για να καταλάβετε ένα πράμα) και το έκαναν Σωκράτη εσύ σούπερ σταρ και την πούλησαν ως σέξυ σε όλη την υφήλιο;;; Εξηγήστεμούτο εσείς.
Μπορεί ο Kevin Force-Fed-Erline να ήτο ένας άχρηστος χλεμές, αλλά ήταν τέλειος για τη Britney. Αυτά τα ολίγα επί του θέματου.
14 Comments:
Blogger polikarpos said...
αυτό το "κυριοαιδοιολειξία" είναι ταυτόχρονα ό,τι πιο χοντροκομμένο, ΚΑΙ ό,τι πιο ιδιοφυές έχω διαβάσει σε blog!







υγ: εκτός του δικού μου

Blogger Katerina said...
Αφ κόρς, αφ κόρς!
Με κολακεύετε, Πολύκαρπε! Είστε σίγουρος ότι το εννοείτε;;
Τι να κάνουμε, χονδροκομμένη η σόου μπιζ, χονδροκομμένη και η κριτική της... It's a dirty job, but someone's gotta do it. Θα θυσιαστώ για εσάς!

Blogger Alexandros said...
Καλά κεντάς σήμερα!!!

Χοχοχο!

Blogger Katerina said...
Χοχοχο! Α βοτρ, α βοτρ!

Αυτό το Άνω Σέκλανα Λουιζιάνας με τσάκισε! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

μα είσαι ταλεντάρα!

ΧΧΧ

Blogger Katerina said...
Νά'σαι καλά Κοντέσσα μου, ψυχή μου! Και ξέρεις, όταν θα πας επίσκεψη στον εκδότη σου, σφύρα του το ονοματάκι μου. Ξέρεις εσύ, με τρόπο, μετά το περγαμόντο και το τιραμισού, και πριν το Ναπολεόν, μην πα και τα ξεχάσει την επομένη. Και μην ξεχνάς, την πλάτη στον τοίχο! Δεν είναι να εμπιστεύεσαι το εκδοτικό συνάφι...Εχεχ..

Ντεν έχω εκδότη καρντιά μου!

ξέρω οτι είναι πολύ της μοδός τελευταίως, αλλά εμένα μου ξέφυγε (ή μου διέφυγε, όπως θες πάρτο!) - αν θες, όμως, μπορώ να σε συστήσω στον αστρολόγο μου ! ;-))

ΧΧΧ

Blogger Katerina said...
Σούπερ και ακόμη καλύτερα μη σου πω!
Νιώθω μία αστρολογική αναμπουμπούλα τελευταίως, μπορεί, λες, να μου τη λύσει;; Κάποιος γαμοπλανήτης με έχει αποσταθεροποιήσει και άμα τον βρω ποιος είναι, θα τονε τσακίσω..

Χωρίς να ξέρω τι ζώδιο είσαι αγάπη μου, έχει ανάδρομο Ερμή αυτή την περίοδο και το σύμπαν χορεύει τσάρλεστον γενικώς.

Courage, μικρή μου!

ΧΧ

Blogger Katerina said...
Λέων, αφ κόρς! Τι άλλο, αγάπη μου! ΤΟ πιο γκλ-άμορους ζώδιο με την πιο σωστή φυσική γούνα. Λιονταρί και κοντοτρίχα, να μη μαδάει.
Λες να φταίει αυτό που χτες το βράδυ δε μπορούσα να κοιμηθώ με τίποτα;; Αλλά από την άλλη, έχω πήξει ωσάν το yoplait στη δουλειά, και αυτό για το freelancer είναι καλό πράμα. Υποθέτω ότι οι αναδρομιές του Ερμή φέρνουν και κάποια καλά.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Κατινάκι μου ξέχασες να αναφέρεις την χαίτη την πυρόξανθη του λιόντα ;)

Blogger Katerina said...
Ναι ναι, και τα δοντάκια τα σαρκόκαυλα, τα γαζελοκτόνα!

Τώρα είδα στο προφίλ σου οτι κάνεις φριλάντζα.
Σε νιώθω! ;-)

Από τα αγαπημένα μου ζώδια τα Λιονταράκια, λαμπερά, γενναιόδωρα και όσο χρειάζεται μεγαλομανή ;-))

(με την κουλή έννοια - και την καλή φυσικά! :)

ΧΧΧ

Blogger Katerina said...
Marquise, και εσείς του παρόμοιου συναφιού, της φριλάντζας;; Μη μου πεις! Σε ποιον τομέα εργάζεσθε, εάν επιτρέπεται, αγαπητή μου;

Links to this post:
Create a Link