Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, November 17, 2006
Ένα βίντεο για τις δύσκολες ώρες αμέσως μετά τη γραφειοτυρόπιτα
Με προσοχή, διότι πρόκειται για ένα πολύ καυτό ντοκουμέντο από εκπομπή Φώτη και Μαρίας. Και σας παρακαλώ πολύ να μη με κυνηγήσετε που το έβαλα στο γιούτουμπ, διότις αν μου κάνετε μύνηση, το πολύ πολύ από μένα να πάρετε δύο σεντς σουηδικά, κάτι παλτά βίντιτζ, κασμίρια βεβαίως, αλλά τι να τα κάνετε εσείς τώρα αυτά, δυό ζεύγη γόβες νούμερο 38, μια αρμαθιά μπούκοβα από τη Μακεδονία και το μπρελόκ μου με το τυχερό λαγοπόδαρο. Όλα τα υπόλοιπα (τα τσιντσιλά, τις βλεφαρίδες μου από όρχεις μινκ, τα σμαραγδοζαφείρια μου από τη Βραζιλία, τις λευκές τρούφες από το δάσος της Βουλώνης, τα φιδοπουκάμισα που φύλαγα για το κακό το μάτι και για να φτιάξω τσάντα και τις πλατινένιες ράβδους) τα έχω ήδη στειλει στην Ελβετία υπό ψευδώνυμο για φύλαξη. ΧΑ! Και ένιγουει, τζάμπα διαφήμιση κάνω. Σακούλα;

Και ένα χαικουγλύψιμο:
Τι κι αν μετακόμισα, εδώ στη Σουηδία,
Δε θέλω Πασχαλίδου, θέλω Φώτη και Μαρία.


Όπως είπαμε, με προσοχή κάνουμε κλικ αν είμαστε στο γραφείο και κατά προτίμηση χωρίς ήχο. Για να μην αρχίσετε να αιμορραγείτε από τα αυτιά και μου ρίξετε το φταίξιμο στο ψαχνό. Κλικάρετε με προσωπική ευθύνη!
Και ετοιμαστείτε για μία άκρως σεξουαλική εμπειρία. Ελπίζω οι καρέκλες σας στη δουλειά να μην είναι πάνινες και γίνετε ρομπ ντυ σαμπρ, αυτό σας λέω μόνο!
Έλα μνι στο τόπο σου, και πίστες μη γυρεύεις...

14 Comments:
Blogger Alexandros said...
Φλωρινιώτης και πάσις Ελλάδος να ούμε! Χοχοχο!

Blogger polikarpos said...
1)εεκσαπσισ!
2)εκεί που την φίλαγε ο φλω μου'ρθε να ξεράσω
3)εκεί που βγάζει την μπλούζα ο φλω και ρουφιέται είναι σαν να τον έχει δαγκώσει καρχαρίας
4) κατα τ' άλλα, κάΒλα (με το συμπάθειο κιόλας)

Blogger maroulitaaa said...
τα γένια του ζωγραφισμένα είναι; Καλά, το γλωσσόφιλο με αποτέλειωσε. Ήμουν που ήμουν από χτες με το Sacha και τις αποκαλύψεις του Πολύκαρπου αλλά τώρα δεν κρατιέμαι από την οξω!-αψις...

Blogger Yanna said...
Den kserw ti na pw, sygklonisthka.

Ekana deyterh apopeira na kanw blog!! Did it! It's here, babe! Here to stay! Afou na deis pou 8a grafw ki olas (leme twra)

Blogger Yanna said...
PS. Sorry gia to rip off me to food theme :(. Htan to prwto pou mou hr8e gia onoma. O sakos paramenei prwtos didaksas!!!

Blogger Fight Back said...
χαχα πολικαρπος με καλυψε. Φοβερο το πλανο που ρουφαει κοιλια.

Είσαι μια πραγματική γνώστρια της τέχνης και το αποδεικνύεις διαρκώς!

Θυμάσαι φαντάζομαι τη συχωρεμένη τη Μαλβίνα που έβαζε κάθε μέρα το βίντεο κλιπ Φλωρινιώτη με μια άλλη αιθέρια ύπαρξη. Ούτε να το προλογίσει δεν μπορούσε, έκλαιγε από τα γέλια.

Ήταν το βίντεο κλιπ που συγλόνννισε τα καλλιτεχνικά.
Divine dear, divine!

ΧΧ

Blogger Katerina said...
Μανάρια μου έμορφα, τι σας αφιερώνω η γυνή!
Ελπίζω να μην σεξουλιαστήκατε υπερβολικώς μέρα απόγευμα και να χάσατε τον εργασιακό μπούσουλα!
Aυτή η αφράτη περμανάντ της Καλής με συναρπάζει! Πώς, γιατί, πότε..;
Αφήστε το αχείλι τύπου Τρύφωνος Σαμαρά, το καυλοπυρέζον, το τρεμάμενο του Φλω! Σκανδαλίζομαι!
Ε μα είναι θεός ο άνθρωπος, πως να το κάνουμε.
Μαρκησία, με κακομαθαίνετε... Θα σας μαλώσω αγαπημένη! Πείτε μου κι άλλα... ;)

Blogger Derek said...
αυτό είναι που μου λείπει πιο πολύ από την Ελλάδα... η ποιοτική τηλεόραση!!!

Blogger Derek said...
για δες και ετούτο!

http://mn8dk.blogspot.com/2006/11/blog-post_17.html

ποιότητα εισαγωγής! :P

Blogger Katerina said...
ΚΑΛΑ ΕΕΕΕΕ
Έπαθα ντουβρουτζά βραδιάτικο!
Πώπω τι τεκνά κυκλοφοράνε και δεν μας το λέτε να το ξέρουμε... Post modern Prometheus σε φάση περισυλλογής Αντύπα. *παθιασμένη μπαλωθιά ενθουσιώδους επικρότησης*

Blogger cyrusgeo said...
Α! Παναΐα μ', Παναΐα μ'!!!!!!

Μ' ανιέβηκ' η λιέμπιντου, σ' λιέου!

Μπω! Μπω!...

Blogger Allitnil said...
Γχι γχι χι χι! Τι πάθαμε στα καλά του καθουμένου!

Blogger effie said...
Και για γάμο ούτε λέξη!?!?!?!?!?

Που θα βρω κι εγώ άυτό το καναρινί κορσεδάκι?????

Links to this post:
Create a Link