Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, November 14, 2006
ΞεBoratμένος
Νο ντάουτ, Γκομενάκι της Ημέρας:


Πλήρες όνομα (για να στείλετε τα λέλουδα): Sacha Noam Baron Cohen
Πωπω παιδί μου, τι'σαι συ! Hott εβραϊκό κομματάκι, kosher και με μόρφωση ιστορική από Cambridge παρακαλώ πολύ, ύψος δύο μέτρα παρά κάτι, αρραβωνιασθείς. Με τρεις βασικούς χαρακτήρες στο ιστορικό του, τον Ali G, το Borat και το Brüno, gay αυστριακό fashionista, που λέγεται ότι ετοιμάζεται και αυτός σε ταινία. Με το καλό! Τσενκούιγιε!
20 Comments:
Χωρίς το μαλλί αφάνα, τα φριχτά κοστούμια, τις αλυσίδες γύρω από τον λαιμό και τις ξεκούδουνες προφορές, είναι συμπαθέστατος πραγματικά! :)

και πολύ μορφωμένος απ' ότι διαβάζω.
(Η δε αρραβωνιάρα εξίσου όμορφη)

Μποντζούρ! ΧΧ

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Δεν ξεχνώ:

FHM: We hear you're good friends with Guy Richie. Ever had a threesome with Madonna?

Ali G: Guy's my friend, I wouldn't want to fight over who got what hole.

Θα συμφωνήσω με τη γαλαζοαίματη της παρέας ότι το τεκνάκι είναι εξαιρετικά ροκανισάμπλ, αλλά αυτή τη μαχαιριά περί αρρεβωνιάρας τι την ήθελες Μαρκησία μου; Άσε να ζούμε σ'έναν όμορφο κόσμο αλιτζικά πλασμένο!

Blogger Katerina said...
Αχχχχχ κορίτσααααα
ΚΑΙ αυτό το τεκνάκι το τραγανάει άλλη με τα τιγρέικα, αστραλιανά δοντάκια της... Ουστ!
Αλλά είναι όντως χαριτόβρυτη η κοπελίτσα. Είναι λέει, ο Sacha, αρκετά αφοσιωμένος στα εβραϊκά γίγνεσθαι και τα παραδοσιακά χρηστά ήθη. Αφού τα Σάββατα λέει, δε σηκώνει ούτε το τηλέφωνο. Και πριν να παντρευτεί την αρρεβωνιάρα, πρέπει λέει πρώτα να το γυρίσει και αυτή στο εβραίικο. Είδατε καλό παιδί, και από εβραϊκό τζάκι! Εκεί στο κιμπούτς που τονε στείλανε έμαθε πολλά κόλπα. Μέχρι πρωταθλητής στην ομάδα φρίσμπι ήταν το πουλί μου. Και με διακρίσεις, έτσι, όχι αστεία.

Blogger Derek said...
κάπου πήρε το αυτί μου ότι η κυβέρνηση του Καζακστάν λέει του ετοιμάζει μήνυση...


http://www.latebyte.nl/download.php?fileid=1644

(αν και μάλλον δεν θα κατέβει γιατί το site που μοιράζει το torrent απαιτεί log in)

Blogger Katerina said...
Δε νομίζω να γίνει τελικώς αυτό με την κυβέρνηση του Καζακστάν, διότι σήμερις κιόλα διάβασα ένα quote της κόρης του προέδρου του Καζακστάν, σύμφωνα με το οποίο η χώρα της δεν πρέπει να τα παίρνει όλα τόσο σοβαρά και να φοβάται το χιούμορ... Σοφή η κόρη του προέδρου!
Αλλά η μήνυση από τα σκατοfratboys συνεχίζεται κανονικά! Δεν τους έφτασε το ένα ξεφτιλίκι, πάνε και για άλλο, ακόμη μεγαλύτερο... Πολύ θα το χαρώ!

Blogger maroulitaaa said...
στην αρχή νόμισα πως είναι ο Joseph Fiennes. Άλλο γκομενάκι εκείνο. Και τρέχει και στην οικογένεια η γκομενίαση. Δε φανταζόμουν ποτέ πως κρύβεται κάτι τέτοιο κάτω από τον Ali G...

Blogger Nenyaki : ) said...
αυτό το τρελό το γκομενάκι είναι ο Ali G/Borat?!?!?!?!?!?

Αν είναι ποτέ δυνατόν!!!!!

μιλάμε ότι έχω μείνει κανονικά...

Blogger Nenyaki : ) said...
(δεν διάβασα τα άλλα comments από το σοκ μου, αλλά φαντάζομαι ότι όλα λένε το ίδιο πράγμα).

Έπρεπε να πω και εγώ κάτι όμως!
θα έσκαγα!

μάκια!

Blogger Katerina said...
Καλέ ναι σου λέω!
Άιντε και όνειρα γλυκά απόψε ;) Με πολλά σούπερ γκομενάκια ισραηλίτικα!
Α θα σας πω και το άλλο: ΜΗ μου πείτε ότι δε φέρνει και στο άλλο το ημίτρελο γκομενάκι, τον Oded Fehr! Υπενθυμίζω ότι είναι το άλλο hott εξαγώγιμο προϊόν του Ισραήλ που έπαιζε (οποία ειρωνία) το αραβοτεκνό στη Μούμια... Ε; Ε; Μη μου πείτε!
Μαρουλίτα, σαφώς οξεία η παρατήρησή σου, όντως φέρνει και του Joseph! Aλλά όχι του Ralph.

Blogger polikarpos said...
"i wanna make romance explosion in your stomatsch. Is niiice!"
to eida x8es!!!!
btw, o aderfos tou an den kanw la8os einai k ka8igitis sto cambridge, ton eixa dei se ena documentary gia ton rainman...

"we make sexy time. i kiss you"

Blogger Katerina said...
ΧΕΧΕ
I like make sexy intercourse. I is good at it. I is big like a can of pepsi. Sexy time!
Νομίζω ότι ο αδερφός του (ή ένας αδερφός του, τουλάχιστον) συνέθεσε τη μουσική για την ταινία Borat. Τα κομμάτια που δεν ήταν Bregovic και λοιποί καλλιτέχναι, δηλαδή..

Blogger polikarpos said...
tou etoimazei k ekswfylo to rolling stone...check these out:
http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2006/11/13/exclusive-borat-interview-for-make-glorious-cover-of-rolling-stone/
http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2006/11/14/day-two-borats-most-hilarious-visits-to-talk-shows/

is nice.

Blogger maroulitaaa said...
τι μου λες, Κατερινιώ μου. Εδώ δε μοιάζει ο Joseph με το Ralph, θα έμοιαζε ο Sascha; Πάντως όλοι καλοδεχούμενοι.Και μιας και τους συζητήσαμε σου δίνω θέμα: στην ταινία Killing Me Soflty όπου συμπρωταγωνιστεί με την Heather Graham έχουμε μπόλικες σκηνές παθιασμένου (υποτίθεται) σεχ (ναι σεχ!) όπου το πλάνο είναι συνεχώς φουλ του κώλου του. Tου Joseph, λέω. Περιμένω σχετικό post και την έρευνά σου πάνω σε άλλα σημεία της ανατομίας του (τι, μόνο για το Jeff;)...

Blogger Katerina said...
Πολυκαρπε μωρό μου, ευχαριστώ εκ βαθέων για τα λινκς! Άλλη μία μέρα εργασίας χάθηκε στα κύματα του διαδικτύου... Χαλαρά από τα καλύτερα κλιπάκια αυτό με τον Jon Stewart! Where are your horns??

Μαρούλι μου, αυτό εννοούσα, ότι τα δύο αδερφάκια Fiennes δε μοιάζουν μεταξύ τους. Μου θυμίζoυν την πρώην του καλού μου με τον αδερφό της. Πρόκειται περί εβραϊκής οικογένειας (επίκαιρο!) και, ενώ η πρώην είναι άσπρη ωσάν τη φέτα και εντελώς ευρωπαϊκή φάτσα, ο αδερφός μοιάζει με μουτζάχεντ ξεμαντήλωτο. Συμβαίνουν αυτά!

Λαέ του Σάκου,
μην επικαλείστε το όνομα του Ralph Fiennes επί ματαίω!
μιλάμε για άλλη κατηγορία.

Δεν θα του συγχωρήσω ποτέ ότι τα έφτιαξε με μια γυναίκα γύρω στα 20 χρόνια μεγαλύτερή του [όταν υπάρχουμε εμείς σαν τα κρύα τα νερά], όπως δεν θα του συγχωρήσω και το ότι από όλη τη Λίστα του Σίντλερ, που έγινε ορυμαγδός, εμένα μου κόλλησε αυτός που έκανε τον Ναζί στο στρατόπεδο.

Μπαρδόν για το αρραβωνιάρα, αλλά ο Σάσα φαίνεται αγόρι σωστό και από σπίτι και θα το στεφανωθεί το κορίτσι, δεν θα το σούρνει στα κόκκινα χαλιά και τις πρεμιέρες αιωνίως χωρίς μια εξασφάλισις!


Τις καλημέρες μου :)

Blogger Katerina said...
Πσςςςς ναζεί ναζείιιιι
Εμ ποιος να σου κολλήσει αγάπη μου από τη Λίστα του Σίντλερ, η γαϊδουρόφατσα ο Liam Neeson ή τάχατις ο σερ Μαχάτμα Γκάντι;;
Το βλέμμα το ατσαλούχο, το ανήλεο θα σου κάτσει, βεβαίως!
Αν και νομίζω ότι πλέον δεν είναι με την γηραλαία ο Ralph, non?? Βουρ στο νταβά με το κουλούρ λοιπόν!

Δεν μπορώ να βάλω φωτογραφία αλλά δες εδώ

http://hp15.skyblog.com/pics/520777343_small.jpg

δηλαδή έλεος κύριε πρόεδρε!

δεν είναι μόνος του ντίαρ
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=409310&in_page_id=1773

μας πρόλαβε η επίγονος του κόμη Δράκουλα!

Blogger Katerina said...
Πληζ Χαρίλαε! Σιγά μην έμενε και μαγκούφης!
Μου αρέζει ότι ο λόρδος Βόλντεμορτ δεν κόβει μερίδα φιλέτο από καμία εικοσιπεντάχρονη ξανθιά πουλάδα, αλλά κοιτάει άλλα πράγματα, προφανώς. Πολύ το ευχαριστήθηκα το άρθρο Μαρκησία μου! Θενξ!

Blogger effie said...
Τον κοιτάω....

Τον ξανακοιτάω....

Τον κοιτάω κι άλλη μία μπας και μου έχει διαφύγει κάτι.....

Ε λοιπόν όχι! Σας τον χαρίζω, με την ευχή μου, και καλούς απογόνους!!!

Anonymous Cassius said...
So, I do not really consider it may have effect.
STD | demolition | jewelry stores in Atlanta

Links to this post:
Create a Link