Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, November 02, 2006
I vant to suck yoor vlood
Μία που είναι σχετικώς επίκαιρο το θέμα Halloween, ιδού η πιο τρομακτική στολή διασήμου που είδα φέτος:


Κάντε κλικ στο κοντινό αν τολμάτε, μουχαχα! Για όσους έχουν ακόμη το κατσικογινάτι να νομίζουν ότι τους αρέσει η μπαταλοΠάμελα. Εσένα κοιτάω Πολύκαρπε!
Παναγιά μου βόηθα και οπίσω μου σ'έχω βελζεβούλη!
12 Comments:
Anonymous Sheep said...
Uaaaaaah. no more this Boobs

Blogger cyrusgeo said...
Δεν έχουμε κανέναν εξπέρ στο Photoshop, να προσθέσει δυο εξειδικευμένα δοντάκια;

Αφού το ζητά η φωτό...

Blogger Katerina said...
Δυστυχώς μωρό μου, εγώ είμαι μία απλή εξπέρ στα κοκτέιλ με γεύση καρύδα, στη σοκολάτα, στο κατινάζ επί πάγου και βότκας, στη μετάφραση και στα σούπερ γκομενάκια. Αλλά δέχομαι submissions! Make submission with me now!

Blogger wetex said...
les, εγώ είμαι μία απλή expert στη μετάφραση. se vrisko xrisimi me tin asinenoisia pou iparxi.

pantos i pamela exei toulaxiston orees kleides.

sou afierono to tragoudi pou akouo tora

BEST OF MY LOVE (The Emotions)

Blogger Katerina said...
Ναι, από κλείδες καλά πάει το Παμάκι! Δε λέω! Το σωστό να λέγεται...

Ευχαριστώ για την αφιέρωση, αγαπημένο μου wetex! Με συγκινείς και θα τρέξει το ρίμμελ στον κύκνειο λαιμό μου... *ζνιφφ*

Blogger wetex said...
a kala. akouga radio kai den ksero an exis akousta ekino ton tipo ton Borat (i ali g)pou exi vgli kai tainia tora...o opoios eipe gia tin Pamela, 'nai einai einai oraia. exei apsra dontia, ktl, toulaxiston einai pio oraia apo tis ginekes sto Kazakhstan'. kala milame eisai KAI poli epikairi. hahahaha

Blogger Katerina said...
Καλέ ναι σου λέω! Κάτινγκ έτζ!
Έχει ένα γαμάτο κλιπάκι στο youtube, τα πρώτα 4 λεπτά της ταινίας του Borat, είναι must see, πραγματικά. Ο Sacha Baron Cohen είναι θεός!

Blogger polikarpos said...
sacha was a hero to most - but he never meant shit to me
(είπα να δυναμιτίσω την ατμόσφαιρα, πλάκα κάνω, τον αγαπώ..)
το λεπόν: άργησα να πάρω θέση γτ ετοίμαζα κοτόπουλο με μέλι κ ταμπάσκο, να μου θυμίσεις να σου δώσω την συνταγή μια μέρα, ΓΑΜΗΣΕ!στο προκείμενο, μου'χουν κοπεί τα γόνατα με την φώτο, δλδ μιλάμε μουρχεται να πάω να βάλω φωτιά στα ντιβιντιά "παμελα ανκαβερντ" που εδινε δωρο "το θέμα".
και ξέρεις κάτι? την ξεπέρασα!απο δω και περα εχει μόνο ΜΙΑ five-dollar-crack-whore στην καρδιά μου, κι αυτή είναι η παρί..
τα φιλιά μου :)

Blogger Katerina said...
Άλλο ένα υποτιθέμενο απόρθητο κάδστρο της ψευδοσεξουαλικότητας καταποντίστηκε!
H Paris Hilton είναι η επόμενη χεχεχε
Ξέρεις ποια θα μείνει τελευταία έτσι;;;
There can only be one! (εγώ :P)

Blogger Alexandros said...
Όταν η Κατερίνα ζητάει κάτι μπορώ να το αρνηθώ;
Δεν μπορώ! Ειδικά με το S&M gear που φοράει τελευταίως!

Ορίστε λοιπόν το submission με την Πάμε-έλα μωρό μου, για μια βόλτα στα Καρπάθια!

Blogger Alexandros said...
Και σε πιο μεγάλο μέγεθος εδώ!

Blogger Katerina said...
Αλέξη, είσαι κορυφή! Καλέ σκιάχτηκα! Ιδιαιτέρως μου αρέσει η λεπτομέρεια του δαιμονικού οφθαλμού! Πάω, πάω να την τοιχοκολλήσω στην πρώτη σελίδα!

Α και ευχαριστώ για το κοπλιμάν ;) Είδες βρε τι φοράω εγώ για σας;; Τα καυλύτερα!

Links to this post:
Create a Link