Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, November 16, 2006
Sacha Baron Cohen (fo' real)

Mμμμμμ!
Ένα ζουμερό άνδρ-ουιτς για πρωινό/ kosher αφ κορς!
Για να τον δείτε και σε σπάνιες στιγμές out of character.
Τι παιδί είσαι συ!
Αν δεν αφήσεις την αυστραλίδα
Στο λέω τώρα, θα γίνω μοιχαλίδα
Μη με ταίσεις πικραλίδα
Ντορή μου, θα φαρμακωθώ


Πρωινό αχαχουχαϊκού
18 Comments:
Blogger polikarpos said...
εγώ είμαι πιο ωραίος γκόμινος. ρώτα και τον βάμβακα που με είδε από κοντά και πετάρισε η καρδoύλα του από τους πολλαπλούς.
οβερ αντ αουτ.

Blogger Katerina said...
Σοβαρά αγόρι μου ατελείωτο;;
Περιμένω φωτογραφίες προφίλ, ανφάς, με speedo και βίντεο παρουσιάσης στο γιού τουμπ!
Αλλά μην άγχεσαι, υπάρχουν πολλαπλά ζουμερά γκομινάκια εκεί όξω, κάλλιστα παίζει να είσαι ΚΑΙ εσύ ένα από αυτά.
Και απορώ δηλαδής γιατί η κυρία Ζουμπουλάκη δεν σε έχει προσέξει ακόμη ανάμεσα στα μπρόκολα να σε ρίξει τ'ανάσκελα επιτόπου. Μύωψ διατελεί;;

Blogger polikarpos said...
θα την τρόμαξε η σπάνια ομορφιά μου, όπως αναφέρω και στο σχετικο ποΥστ.
τα φιλιά μου στην Σουηδική Αραπία.
(ρε συ, πλάκα πλάκα, όλοι οι μαύροι φίλοι που είχα στην Αγγλία, ήταν από την Σουηδία! oxy-moron eh? kisiz)

Blogger Katerina said...
Μάλλον έτσι φαίνεται!
Ι κις γιου, σπάνιο, εξωτικό vanilla face!

Αγνώριστος και κούκλος!! Μπράβο το παιδί.
Για την Αυστραλίδα με κάλυψες.

για το τετράστιχο σου απονέμω τον τιμητικό τίτλο του Χαϊκού a la maniere de blogosphere των απογευματινών δύσκολων ωρών (που ο καφές δεν έχει αποτέλεσμα).

ΧΧ

Blogger Katerina said...
Μερσί Μαρκησία μου!
Το τίτλο τον αποδέχομαι και θα τον τιμώ και θα τον φέρω βαρέως και σοβάρως! Είδες τι έμπνευση σου έρχεται εκεί που σε έχει πλακώσει η μεσημβρινή ντάλα και δεν αντέχεις άλλο τη δουλειά σου...

Blogger maroulitaaa said...
πολύκαρπε, αν είσαι πιο ωραίος γκόμενος από το Sacha να γνωριστούμε κάποια στιγμή...Αλλά η προφορά....αααχ! Καρδούλες, καρδούλες, καρδούλες!

Blogger Katerina said...
Άστα ρε Μαριώ, άστα σου λέω!
Αυτή η βρετανική προφορά με διαλύει, σε λέω!
Έχω αδυναμία στους χαριτωμένους άνδρες, με γαμάτο χιούμορ και βρετανικές προφορές. Τι να πρωτοπιάσω, από εμφάνιση, από κουστούμι, από ανάστημα, από τι πείτε μου η γυναίκα!
Τα σωστά τεκνά πρέπει να αναδεικνύονται, έτσι!

Blogger Katerina said...
ΑΑΑΑΑ και τι να σχολιάσω που μου έγινε ο Σάκος Χρυσό Κουφέτο! Παιδιά μου καλώς να γνωριστείτε, να'ρθώ και γω να πιω το λικεράκι μου η προξενιάστρα, να φάω το γλυκό του κουταλιού, να κάτσω στη μέση να κάνομε κουβέντα τα προικιά!
Να ζευγαριάζονται οι μονοί λέμεεεεεε

Blogger maroulitaaa said...
ναι, σε ευχαριστώ τα μάλλα Κατερίνα γι' αυτή την κοσμοϊστορική αποκάλυψη. Πραγματικά έχω συγκλονιστεί βαθύτατα από το πραγματικό πρόσωπο του Sacha και το Baron με την κουστουμιά δένει τέλεια. Έχω ακούσει και κάτι φήμες για του εβραίους, λες να είναι αλήθεια; Όσο για το προξενιό...σους, μπρε! Μη μας ακούσει και κανείς κι έχουμε άλλα...

Blogger Katerina said...
Χαχα
Τι φήμες καλή μου; Για το μεγάλο τους εγκέφαλο εννοείς;;
Είναι ασορτί με τις μύτες:D
Οι φήμες λένε πολλά καλά για τους εβραίους (τους άνδρες ένιγουει). Καλέ μακάρι να το διαπιστώσεις και μόνη σου, να έρθεις να μας τα πεις, να ξέρουμε να ξεστραβωθούμε και μεις! Αλλά αν κόψω από τα διάσημα παραδείγματα, I like!

Blogger polikarpos said...
sa de ntrepeste KSETSEEPWTES, se ena blog empaina k egw me 8riskeftiki evlaveia, tsonta to katantisate!

btw, sas exw systi8ei?
polikarpos to mikro, 25 cm to megalo mou. :)

(sacha -basta- baron cohen, my ass)
kisiz

Blogger maroulitaaa said...
δεν αντέχω άλλες αποκαλύψεις σήμερα!

Blogger Katerina said...
WawaWeewa!
Μαρούλι, ψυχραιμία!
Πολύκαρπε (και πολυκάρπερε απ' ότι φαίνεται), περάστε στο δεύτερο σαλόνι, με τον άνετο σοφά, θα κάνω οντισιόν για το γραφείο συνοικεσίων!
Να ξέρουμε τι προϊόν προμοτάρουμε στις αγνές και άσπιλες κορασίδες του γραφείου μας... (το Μαρούλι)

Blogger polikarpos said...
an estw k MIA apo olo afto ton syrfeto pou pataei edw mesa einai a8wa k aspili korasida, egw eimai o gerasimos giakoumatos.

and that's all i have to say about that.

Blogger maroulitaaa said...
Ας κάνω κι εγώ μια αποκάλυψη. Για ρίξε ένα βλέφαρο εδώ εσύ που κόβει το μάτι σου και πες μου, παίζει τίποτις καλό μέσα στον πράσινο σάκο; Κι άσε τον Πολύκαρπο να σκούζει. Μας τα 'παν κι άλλοι αυτά, το μόνο που με ενδιαφέρει πλέον είναι η προίκα.

Blogger Katerina said...
Ε καλά, δεν πα νά'ναι και σπιλωμένες! Ακόμη καλύτερα, Γεράσιμε! ;D Τι το περάσαμε, παρθενώνα;
Αλλά για τη δικιά σου πάρτη νομίζω ότι έχουν μείνει καμιά δυο Καρυάτιδες εκεί ψηλά, όλο ευθεία όπως βγαίνεις στο μπαλκόνι, μωρό μου.

Μαρούλι γουστάρω τρελά! Μήπως να ανησυχήσω; Καλά, άστο για αύριο, μετά τον πρωινομεσημεριανό καφέ. Τώρα βαριέμαι να ανησυχώ.

Blogger effie said...
Πωπωπωωωωω!!!

Ρε 'σεις, Σόδομα & Γόμορρα το κάνατε το ποστ του Σάσα (Μπάστα) - μπράβο παιδάκια!!!

Κατρίν μου, εύχομαι ολοψύχως καλή επιτυχία στην καινούρια σου καριέρα (αν & θα σου πρότεινα να περάσεις απο εξονυχιστικό έλεγχο τον υποψήφιο γαμπρό - σαν πολλά μας τα λέει, δεν ξέρω... ;>> )

Links to this post:
Create a Link