Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, December 12, 2006
Προσοχή:
Αφενός, το παρακάτω βίντεο είναι μάλλον ακατάλληλο δια εργαζομένους. Αν και δεν έχει και τίποτις πηδήσια, αλλά λέμε τώρα.
Αφετέρου, άμα είναι να το δείτε δίχως ήχο, δε θα σας πει τίποτα. Πραγματικά πρέπει να το δείτε με τη μουσική υπόκρουση.
Πάμε! Χεϊ-ντε! Ντορή μη μένεις πίσω, παλιοψωράλογο! Σε βλέπω!
45 Comments:
Blogger maroulitaaa said...
πωπω! Μετά από αυτό το βίντεο ποτέ ξανά το τραγούδι τούτο δε θα ακούγεται ίδιο στα αυτιά μου! Αυτό ήταν, Κατερίνα, χάθηκε και το τελευταίο ίχνος αθωότητας από μέσα μου. Κατά τα άλλα: ε, ρε βίτσια!

Blogger Katerina said...
ΧΑΧΑ είδες η Οξάνα κάτι άλματα που έκανε! Και δώστου νάζια τρότινγκ! Να τη στείλουμε δώρο στη Αθηνά Ωνάση για την επόμενη ιππική διοργάνωση που θα λάβει μέρος.
Μη μου πεις όμως ότι δεν ήταν το απολυτο βίντεο για εμάς τους ξενύχτηδες. Εδώ έχω τον άλλο μέσα που προσπαθεί να κλείσει κανά μάτι και εγώ να προσπαθώ να μη ακούγομαι που πνιγορέβω στα γέλια...

Blogger maroulitaaa said...
έχεις άντρα στο άλλο δωμάτιο και κάθεσαι και ψάχνεις τέτοια στο youTube; Αχ, εσύ παιδί μου είσαι μια περίπτωση ακραία...Σουηδικό μοντελάκι για τίποτις άλλο;

Blogger Katerina said...
Μωρέ ναι, είναι που δε μου κάθεται να του φορέσω ένα σαμαράκι D&G υπέροχο μπορδοκόκκινο και κάτι χαλινάρια ωραιότατα δερμάτινα από το Μοναστηράκι... Αλλιώς εδώ θα καθόμανε;; Γι'αυτό κι εγώ τη βγάζω στο youtube ψάχνοντας αχαλίνωτες Οξάνες!
Κοινώς, εγώ το μουλάρι ακόμη τραβάω το ζαλίκι μου (δουλέυω). Με έπιασε η δεύτερη φάση ενέργειας και είπα να βγάλω εκείνο το κειμενάκι που έχω να παραδώσω αύριο...
ΜΙΣΩ τις παραδόσεις!
Κρίμας που δεν είναι και ο Πολύκαρπος να κάνουμε παρέα:D

Blogger Derek said...
σε 4 μέρες πετάω για Ελλάδα

καλά μιλάμε ένα μήνα διακοπές που έχω μπροστά στην TV θα τον περάσω!!!

Blogger Katerina said...
Αντε ρε Ντέρεκ, καλό ταξίδι!! Δες καμία σοφτ κόρ βιντεοταινία του 80 και για εμάς, διότι εμάς πρωτίστως κατά το Πάσχα μας βλέπω να κατεβαίνουμε...Αλλά αλήθεια, από που με το καλό;;; Δεν μας τά'χεις πει αυτά! ΚΑΙ εσύ πουλί ξενιτεμένο;;

Blogger Derek said...
έμπα στο προφίλ μου dear!
έμπα στο blog μου!

τζάμπα αυτοφακελωνόμουν τόσο καιρό?

φοιτητής στο ειδυλλιακό Porvoo της πρώην Σουηδικής δημοκρατίας της Φινλανδίας είμαι από τον Αύγουστο και ως τον Ιούνιο (τουλάχιστον!)

Blogger Katerina said...
Καλά ντε ώχουυυυυυυυυ
Μία ψιλή κουβέντα να μην κάνουμε βρε αδερφέ συνσκανδιναβέ;;;
Μίας που σε βρίσκω ονλάιν και βαριέμαι και να δουλέψω... Τα περί Φιλανδίας τα γνωρίζω. Αλλά όχι με λεπτομέρειες. Προτιμώ να τα μαθαίνω στην κουβέντα απάνου, νεσπά;

Blogger Derek said...
(και γουστάρω, πρέπει να σου πω, εδώ απάνω!!!)

Blogger Katerina said...
Καλά, μεταξύ μας πάντα, μην το πεις στη μαμά, αλλά και εγώ γουστάρω. Όταν δε μου τη σπάει, τύπου. Καλά είναι, από νοοτροπίες ταιρίαζουμε πάντως. Αν έριχνε και κανένα χιονάκι, αν κρύωνε λίγο ο καιρός να πάρουμε λίγο χαμπάρι από κανονικό, σκανδιναβικό χειμώνα, καλά θα ήταν. Αυτή η περιέργη υψηλή θερμοκρασία με φρικιεί!

Blogger Derek said...
στο e-mail σου κοίτα!

Blogger Allitnil said...
Μα τι σκεφτόντουσαν??????

Blogger polikarpos said...
oh my gosh, good golly miss molly, klp klp..
xaxaxaxaxaxaxxaxa
video tis xronias!

Blogger polikarpos said...
episis, exw na pros8esw oti k egw emeina kobenhavn konta 2mines logw gomenakiou, k goustara k egw FULL.
alla meta ekana tin malakia na gyrisw gia na paw fantaros, k exasa kai to gomenaki, kai tin christiania (adiaforo sfyrigma)kai ta boner pou ta poulagane oi danoi 7 pseftokorones!
aaaaax atimi kenwnia, 8a pairna twra to amaksi k 8a sou erxomoun twra me tin vietnamezoula mou gia coffee k koutsompolio!
snif!

Blogger Katerina said...
Βρε ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεταιιιιιιι
Christiania εε;; Λένε ότι είναι ωραίο μέρος και ήρεμο. :P Και οι δανοί χαριτωμένοι.
Πούστη στρατέ!

Blogger polikarpos said...
i vietnamezoula se ligo pantrevetai, i christiania paei gia kleisimo (na pas oso prolavaineis-eidyliako topio gkoux-gkoux) alla o stratos paramenei poustis...
ti na peis..
filia!

Blogger Katerina said...
Κρίμα! Πάει η τελευταία μας ελπίς... Μήποως παντρεύεται κανένα Viggo τύπου;

Όσους δανούς έχω γνωρίσει εδώ πέρα, είναι ολίγον στον κόσμο τους. Δεν έχω δει λαό να πίνει τόσα ξύδια και να μην καταλαβαίνει τίποτα. Μέχρι που πέφτουν τ'ανάσκελα και ησυχάζουν. Αν και λένε ότι οι φιλανδοί είναι οι χειρότεροι από άποψη ξυδιών (να μας πει ο Derek που ξέρει!).

Blogger maroulitaaa said...
χειρότεροι από τους Άγγλους δηλαδή;

Blogger Katerina said...
Καλέ ΝΑΙ σου λέω! Οι άγγλοι οκει, πίνουν, μεθάνε, λιποθυμάνε στις γωνίες και κανένας δεν τους δίνει σημασία, αλλά τουλάχιστον το κάνουν με μπριο! Τουτέστιν πριν να πέσουν αναίσθητοι, περνάνε και λίγο καλά. Για να λέμε του στραβού το δίκιο. Εδώ στη Σκανδιναβία πολύ κόσμος πίνει σα ψάρι σε φάση κατάθλιψης. Ούτε που το φχαριστιούνται, απλά χώνουν όσο πιο πολύ αλκόολ γίνεται, για να τελειώνει η υπόθεση μία ώρα αρχύτερα. Εμείς ως λαός πολύ σπάνια πίνουμε με τέτοιο τρόπο. Όχι να σε πίνει, να το πίνεις!

Blogger polikarpos said...
enan agglako pantrevetai, mia xara paidi, ton egkrinoun k kati filoi mou pou ton gnwrisane...
pantws oi danezes poli moufa re paidi mou...
tin prwti vdomada isoun me to stoma anoixto, k meta apo kamia vdomada epsaxnes me mania mpas k petyxeis kamia pio skoura! san 8riler itan oles ksan8ies, xlwmes k galanomates...
egw pantws, pou eimai kastanos, ekana mpam! to vietcong ta eixe parei apeires fores! pou namoun k entelws mavrotsoukalo diladis...
lyssares! (xoxoxoxo!)

Blogger maroulitaaa said...
κι εγώ νόμιζα πως είχα σουξέ στα σκανδιναβά επειδή ήμανε μικρόσωμη και καστανή κι όχι ξανθιά αλόγα. Τώρα υποψιάζομαι πως ήταν μεθυσμένα από το πρωί οπότε δεν μπορούσαν να διακρίνουν χαρακτηριστικά. Έλα ρε γμτ! Μου χαλάσατε την αυταπάτη.
Πολύκαρπε, ως και στις φυλές του Βιετνάμ έχει φτάσει η χάρη σου; Κι εγώ νόμιζα πως ήμουν ταξιδεμένη γκόμενα που έχω καλύψει μερικούς ευρωπαϊκούς λαούς. Ουπς, αυτό μου ξέφυγε...Θα με περάσετε και για καμιά εξώλης...

Blogger Derek said...
κοίτα οι Φινλανδοί ναι, υποτίθεται ότι όντος πίνουν περισσότερο αλλά πιστεύω ότι είναι πιο πολύ που θα πέσεις και ποιον θα συναντήσεις

αυτοί που πίνουν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ περισσότερο από όλους είναι οι Ρώσσοι!!!


(A! και τα σκανδιναβά δεν είναι ότι γουστάρουν τους μελαχρινούς... είναι ότι γουστάρουν τους ξένους -εδώ τουλάχιστον- αν τα έχεις με ξένο είναι και καλά μεγάλο σημάδι πρεστίζ! όλοι περνάνε καλά εδώ απάνω, ακόμα και εγώ που δεν ξεχωρίζω και ιδιαίτερα από τους ντόπιους)

Blogger polikarpos said...
marouli ekei stas agglias kai sta gallias kalopernagame e?
na xarw egw arxitektonisa!
akou "merikous evrwpaikous laous"!
giafto ola ta olympiaka erga einai tis plakas! POU myalo gia diavasma, oli mera sta sentonia kiliosastan...

ts-ts-ts!

:P

Blogger Katerina said...
Κάτσε, έχουμε περάσει και μεις από την Αγγλία! Αυτές ήταν ωραίες εποχές...
Αλλά εσύ Πολύκαρπε δε μας είπες με τι ασχολείσαι. :)

Blogger polikarpos said...
doulevw sto dimosio!
de fainetai apo ton apeiro xrono pou exw sta xeria mou me synepeia na mpourdologw kai na postarw asystolws?

eseis filtati?

Blogger Katerina said...
Έλα! Πιο ασαφώς μπορείς να μας πεις;;
Εγώ είμαι μεταφράστρια, καλέ μου, αλλά δουλεύω ως freelancer από τη Σουηδία. Δούλευα κάποτε σε γραφείο στη Αθήνα, αλλά παρουσίασα μία αλλεργία αλυσίδες της σκλαβογαλέρας και αναγκάστηκα να αφήσω τη μοναδική εκείνη θέση εργασίας. Και πάνω που σε 5 χρονάκια θα έπαιρνα προαγωγή σε τρίτο κουπί από το τούμπανο και αύξηση 32 ευρώ! Γαμώτο.

Blogger polikarpos said...
xaxaxaaxaxaxaaxaaxaxaxaxaxaxa!
u're killing me!

details apo mail, 'H an dwsei o ypsistos, apo konta..
alliws rwta ton vamvaka, kserei.

koimatai i maroulita re gmt 8a rixname poli gelio...

Blogger maroulitaaa said...
καθολου δεν κοιμάμαι! Και γιατί θα γελούσαμε; Όχι εις βάρος μου ελπίζω;

Blogger polikarpos said...
kala, diavase 1-2 sxolia parapanw k to ksanasizitame

:)

sou afisa sxolio sto post sou, to eides?

Blogger maroulitaaa said...
λοιπόν που λες, Πολύκαρπε, έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από Γαλλία μιας και το ανέφερες αν και δεν έχω πάει ποτέ. Είχα γνωρίσει όμως μια φορά έναν Γάλλο που ήταν κι εβραίος δηλαδή η Κατερίνα θα πρέπει να έχει λιποθυμήσει με αυτό το συνδυασμό τώρα. Σωστά, Κατρίν;

Blogger polikarpos said...
eides pou epesa mesa sto proigoumeno sxolio?

;)

Blogger Katerina said...
Χεχε βρε καλώστο κορίτσιιι
Θα βάλω ένα από κείνα τα τούτα, τα πως τα λένε, τα something box στη μπροστινή σελίδα να τα λέμε πιο αμέσως!
Πολύκαρπε, πολύ κρυψίνου σε βρίσκω! Στην ΚΥΠ δουλεύεις; Ή μήπως στο ΚΕΠΕ;;
Μαρούλι, ο συνδυασμός μετράει πολύ!
Η Αγγλία όμως είναι γαμώ τις χώρες. Είχα κάνει ένα εξάμηνο στο Μάντσεστερ, είχα περάσει χάρμα! Μα είμαστε και πολύ γαμώ τις ιντερνάσιοναλ παρέες όμως.

Blogger maroulitaaa said...
@polikarpos:εσύ είδες τι σου απάντησα στο σχολιό σου στο post μου;

@katerina:Καλά, πίνακα ανακοινώσεων στο έχουμε κάνει το δικό σου το post...Χώρια την ανταλλαγή εμπειριών και πληροφοριών...Μπουρδελοκατάσταση, τι τα θες...

Blogger polikarpos said...
nai re, vale kana tetoio na ta leme pio profil k anfas!

ti einai to KEPE?

katrin an sou pw, 8a prepei na se skotwsw...
k meta egw ti 8a diavazw? tis arxitektonies tis maroulitas?
den katalavainw xristo(k apostolo)!
egw ekama 1 xrono sto surrey, kai 4 xronia sto brighton, evrwpaiki prwtevousa twn gay..
giafto pou k pou mou vgainei k kana sxolio dana international!
akoma k apo afti tin apopsi, pali international eimaste!

Blogger Derek said...
Ε! λοιπόν το έχω παρατηρήσει και εγώ!


οι Ελληνίδες όταν βγουν εκτός συνόρων είναι που ξεσαλώνουν!!!

γιατί άραγε?

Blogger Katerina said...
Καλέ αλίμονον! Ας γίνει αυτό το μπλογκ τα Ηνωμένα Έθνη, το πανελλήνιο φόρουμ συνάντησης των απανταχού γκομενακίων! Και που λέτε παιδιά μου, τι σχεδιάζετε μεταξύ σας άτιμα και δε μας λέτε και μας να χαρούμε;;
Είπα εγώ ΚΕΠΕ; Μου ξέφυγε, κάνε ότι δεν το είδες:D
Καλώστον Ντέρεκ! Επειδή αγαπητέ μου στην Ελλάδα η γυναικεία παρουσία είναι οίγον παρεξηγημένη ένιγουει, γι'αυτό..Δεν είμαστε για περαιτέρω παρεξηγήσεις. Στη Σουηδία τουλάχιστον θεωρείσαι άτομο, όχι γυναίκα.

Blogger polikarpos said...
anevainw 8essaloniki gia prwtoxronia, kai leme me to marouli na oloklirwsoume epitelous tin sxesi mas.
derek den symfwnw entelws, egw otan ir8a a8ina, einai pou anoiksan ta matia mou....egw 8a pros8eta oti isws ta koritsia apo tis pio mikres koinwnies einai pou ksesalwnoun..
kai me tin katerina symfwnw, an k stin agglia epikratouse asydosia!
xaxaxaxaxaa

Blogger Derek said...
τζούσι λεπτομέρεια

το ήξερες ότι τα Φινλανδικά (η γλώσσα) δεν έχουν αρσενικό και θηλυκό γένος? Μόνο ουδέτερο!

Γι'αυτό και η Φινλανδία ήταν η πρώτη Ευρωπαϊκή χώρα που έδωσε δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες... από ένα "τυπογραφικό". Γράφοντας στο σύνταγμα "δικαίωμα ψήφου σε όλους τους ενήλικους" αλλά σε ουδέτερο γένος!

Blogger maroulitaaa said...
μήπως επειδή το σύνδρομο του φαλλοκράτη κομπλεξικού παρουσιάζει σημαντική μείωση ποσοστού εκτός συνόρων;

Blogger Katerina said...
Ντέρεκ, γαμάτο το τρίβια!! Στα σουηδικά έχει δύο γένη, εκ των οποίων κανένα δεν είναι ούτε θηλυκό, ούτε αρσενικό, ούτε ουδέτερο. Απλώς είναι δύο. Χεχε! Λες να παίζει το ρόλο του;; Γλωσσολογική παρέμβαση υψίστου ενδιαφέροντος!
Πολύκαρπε, ναι παιδί μου, ασύδοτες τσούυυυλες οι αγγλίδες! Αλλά εμείς, κερίες! Πάντα όμως! :P
Πιστεύω απλά ότι είναι θέμα τύχης και γνωριμιών, και σε τι ανθρώπους θα τύχεις... Εμένα η εμπειρία μου είναι ότι δεν υπάρχει ούτε υποψία ισότητας στην Ελλάδα, και χαίρομαι που αυτό το συγκεκριμένο δεν έχω να το αντιμετωπίζω καθημερινά. Σοβαρά τώρα όμως. Αλλα τι τα θέτε, φταίμε κι δυοοοο... Και οι γυναίκες στην Ελλάδα θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ορισμένα πραγματάκια επιτέλους.

Blogger maroulitaaa said...
και τι έλεγα; Α ναι! Πολύκαρπε, τι σόι άντρας είσαι εσύ που με εκθέτεις έτσι; See what I mean, Derek? Ενώ οι καλοί μου Pierre, Esben, Bruno, Marc, Gabriel κλπ κλπ δε με εξέθεσαν ποτέ...

Blogger Katerina said...
Μμμμμ αυτό το Gabriel μου κάνει πολύ σωστό!
Καλέ μη ντρέπεστε, νέα παιδιά (νομίζω) είστε, αλλά άμα τα βρείτε ωραία, απαιτώ και στα δύο μπλογκ σας να μπει ειδικό μπάνερ που να διαλαλεί την αλήθεια σχετικά με το που γνωριστήκατε, έτσι;
Φωτογραφία σας τσικ του τσικ, με χαμόγελα της τεχνητής οδοντοστοιχίας και με ζλόγκαν από κάτω "We met at Sakos me Biftekia!"

Blogger polikarpos said...
exei dikio to marouli.
enas kyrios prepei na einai panta diakritikos.
zitw signwmi k dilwnw oti allaksa gnwmi k de 8a dimosiefsw telika KAI fwtografies apo tin erwtiki mas synevresi.
gt eimai gentleman!

kata ta alla agapito mou marouli, o petros o gioxan ki o frants tin ekanes tin sizitisi!

(kala, mono egw exw msn? ti talaipwriomaste edw tosi wra? elate kale stin agkalia tou 8eiou bill gates, gia mas efage ta niata tou na ftiaxnei touta edw ta marafetia!)

Blogger Katerina said...
Καλά ρε άκαρδε άντρα, τόση ώρα που έχω ΗΔΗ εγκαταστήσει το CBox μου και ακόμη δεν το πρόσεξες;;; Για κάνε ένα τεστ ντράιβ να δούμε, είναι οκέι κατάσταση ή είναι σπασαρχίδικο; Όσοι ορθοί προσέλθετε.

Blogger Derek said...
τα δικά σου νιάτα έφαγε!

εγώ τα ωραία μου ευρουλάκια τα ακουμπάω στον Jobs

Links to this post:
Create a Link