Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, December 14, 2006
Είναι ή δεν είναι πλαστικό το βυζί της Μπιγιόνσες;;
Έτσι την κράζουνε διεθνώς και συγκεκριμένα στη σουηδική εφημερίδα Aftonbladet. Εσείς τι λέτε;; Είναι φω βυζού η Μπιγιόνσε;
Εγώ το έχω πει εδώ και κανα δυό χρονάκια ότι πιστέυω ότι είναι ψεύτικα, αλλά κανείς δε με πίστευε. Θα δείτε, τους έλεγα, κάποια μέρα. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΡΕΜΑΛΙΑ! Μουάχαχαχα και γέλαγα σατανικά χαιδεύοντας τα ηδηπαθή μου κουνελάκια που κρέμονταν από το παλτό μου. Ένιγουει. Το θέμα είναι ότι αυτή η φωτογραφία δεν αποδεικνύει και τίποτα για μένα, απλά ότι το φόρεμά της είναι σούπερ μασαζοκορσές και την έχει ζώσει ωσάν το βόα, ζουλώντας επομένως το στήθι με τρόπο γκροτέσκο. Αλλά εγώ επιμένω ότι το χάντς μου μου λέει ότι πρόκειται για ψευδοστήθη. Και τα ψευδοστήθη δεν αναγνωρίζονται κύριοι! Δεν ξεχνώ!

Πάρτε και μία-δυο συγκριτικές φωτό, για να μη μου παραπονιέστε:




Σας φαίνεται για σιδερώστρα η κοπέλα ή δε σας φαίνεται;; Εντωμεταξύ από τότε, η Beyonce είναι πιο αδύνατη από ποτέ, αλλά το στήθος παραμένει στα ίδια επίπεδα. Μυστήριο! Μήπως είναι που είναι θρήσκα και προσέυχεται πολύ;;

ΣΟΥΠΕΡ ΕΞΤΡΑ ΜΠΟΝΟΥΣ:
Μία φωτογραφία από το 1998.
Συγκρίνετε το προσωπάκι. Δεν μου κάνει ούτε καν ότι είναι το ίδιο άτομο πλέον. Νυστέρι (και πουλί) που έχει φάει από τόοοοοοοτεεεεεεε......Όλη η μάπα έχει φάει αναδιοργάνωση και ακούω επίσης ότι και ολόκληρο το σώμα έχει χτιστεί με διάφορες τεχνικές γλυπτικής σώματος. Και είναι μόλις 25 ετών (λέει). Άντε και καλά γεράματα να συντηρείς τις πλαστικές, κούκλα μου! Να σου στείλω το τηλέφωνο του δόκτορος Πάουστι;;
16 Comments:
Blogger polikarpos said...
χαχαχααχα φεγγαρομαγούλα!
αίσχος!

Blogger Crucilla said...
Δεν πείθομαι. Είμαι φαν.

Blogger Fight Back said...
Παντα το ελεγα οτι ειναι δευτεραντζα αυτη η Beyonce. Ενδεικτικα:
"24/10/2004 16:24
Fight Back says:
Πωπω ρε πολυ δευτεραντζα αυτη η Beyounce"
Ενταξει, τοτε δεν ηξερα πως γραφεται αλλα η ουσια δεν ειναι εκει.
Επισης σιγα που ειναι 25, αυτες τις μαύρες δε μπορεις να τις πιστευεις σε δυο πραγματα.
Στην ηλικια και στο οτι αυτη η μυρωδια προερχεται απο καπου αλλου.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Παρεμπιπτόντως αγαπητέ fight back τώρα τελευταία είναι πολύ χοτ γκόσιπ ότι όντως η λεγάμενη κρύβει πάαααρα πολλά χρόνια, αλλά ουδείς δεν το έχει επιβεβαιώσει ακόμα.

Είναι κάτι αντίστοιχο με τη δικιά μας Μιμή (που το τραίνο έπαιζε καλύτερα από αυτή) η οποία λέει είχε συλληφθεί στο αεροδρόμιο γιατί είχε ξύσει την ημερομηνία γέννησης από την ταυτότητα γιατί μάλλον όταν έπαιζε τη Μπουμπουλίνα το ήξερε από πρώτο χέρι το σενάριο...

Blogger Katerina said...
Και μένα μου άρεσε κάποτε η Beyonce. Ιδιαιτέρως τότε που ήταν με τις υπόλοιπες στις Destiny's Child. Από τότε το έχω φιλοσοφήσει ότι ο μόνος λόγος που μου άρεσε ήταν επειδή όταν ήταν στο γκρουπάκι, η κάπως απαίσια φωνή της βελτιωνόταν ακουστικά από τη σαφώς ανώτερη φωνή της Kelly Rowland. Από μόνη της η Beyonce είναι για μένα άκρως εκνευριστική και ουσιαστικά, αν δώσουμε βάση μόνο στο πως τραγουδάει, δεν έχει φωνή η κοπέλα. Είναι υπερβολικά ρινική. Απλά είναι ένα υπερβολικά συσκευασμένο προιον του μπαμπάκα μάνατζερ.
Κινκατζούμου, το άκουσα και εγώ ότι τελικώς το πιστοποιητικό της τη βγάζει 32, αλλά όπου ακούς πολλά κεράσα, τουτέστιν πρόκειται για γκόσιπ, και δεν είμαι σίγουρη αν το πιστευώ, καθ'ότι η κοπέλα είναι από μικρή στο κουρμπέτι.
Ένιγουει, Fight Back δε θέλω ρατσιστικάαααα σε παρακαλώ πολύ! Γιατί λες και οι υποδέλοιπες φυλές του Αβραάμ είμαστε αθώες.

Blogger liodara said...
plastika kai maista kakhs poiothtas...koita pws stekontai san kerata...eleos exei ki h plstikh ena orio...

Blogger Fight Back said...
Συγνωμη, για αλλη μια φορα η απεχθεια μου για τα πλαστικα βυζα με οδηγησε σε ρατσιστικο παραλληρημα. Καλα η φωτο του 98 ειναι σα να βλεπω την ψηλη της ομαδας μπασκετ του ΑΟ Παγκρατιου, πανευτυχη μετα την ανοδο της ομαδος στην πρωτη κατηγορια.
Το μονο σοκολατι γκομενακι που μ'αρεσει ειναι η Rihanna, αν μπορεις βρες καποιο ψεγαδι πανω της.

Kinkajou μενω εκπληκτος απο το επικαιρο γκοσιπ (και καλα δεν το ειχα ακουσει).

Blogger Katerina said...
Κοίτα να δεις, άλλο τόνα άλλο τ'άλλο. Εγώ δεν κάνω διακρίσεις στα χρώματα που έτυχε ο καθένας μας να γεννηθεί, αγαπητέ, μου, αλλά επίσης δεν κάνω διακρίσεις στα πλαστικά βυζιά: ΟΛΑ είναι αισχρά, εξίσου φτηνιάρικα και μισητά. χεχε
Η Rhianna δε μπορώ να πω, δεν έχει κανένα ελάττωμα. Στην εμφάνιση δηλαδή, διότι από φωνί είναι λούτσος του Αργοσαρωνικού! Δε μπορώ να καταλάβω ΠΩΣ έκανε δίσκο με τέτοια αίσχος φωνή. Κάθε που την ακούω στο ράδιο τρέχω να προλάβω να αλλάξω σταθμό, διότι αν καθυστερήσω μερικά δευτερόλεπτα, τα αυτιά με τραβάνε προς το σταντ με τα μαχαίρια και δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει καμια μέρα.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αυτό που θέλω να εκφράσω είναι ένα: δε με νοιάζει ούτε τι μέγεθος βυζί έχει η κάθε τραγουδίστρια, ούτε άμα ξέρει να χορεύει ή αν είναι Καίτη Γαρμπή στην πίστα (αγγούρι Καλαβρύτων), ούτε αν είναι ξανθιά, μελαχροινή, με τρία μάτια και 5 πόδια. Μπορεί να τραγουδήσει, κύριε;; Αν όχι, ουστ! Λες και θα τη βλέπω μπροστά μου όταν βάζω το σιντι να παίζει...

Blogger polikarpos said...
aaaaaaaaaaaaaaaax to rihannaki!

ti to meletisate? gia na me kolasete mesimeriatiko?

sygnwmi, TA ΜΠΟΥΘΙΑ tis sygkekrimenis ta exete dei pou einai san 2 mosxaria kremasmena anapoda se xasapiko?

kisiz

Blogger Katerina said...
ΜΠΑΧΑΧΑ
Γιατί νομίζεις ότι τα μπούθια της Ριχάνας ΔΕΝ είναι σα μορταδέλες στο δίχτυ;;;
Η Beyonce πλέον έχει ρέψει και τό'χει ρίξει στην υγρή δίαιτα. Δεν τη βλέπεις που είναι η καμία σχέση με πριν;;
Αυτό είναι σα να λέμε ότι η Βritney είναι ακόμη σέξυ (ο Χριστός!) και ότι η Angelina Jolie έχει σώμα με καμπύλες (ουστ από κει χαμ με τους σκελετους τις ανορεξίες που μπλέξαμε! Πίσω στο λουρί σου Αζόρ!). Τουτέστιν, πριν να το θεωρείτε δεδομένο, δείτε καλά-καλά τις τελευταίες εξελίξεις, διότι δεν πάνε καθόλου καλάααα

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καλά, τα μπούτια της Μπι δύο πράγματα μου θυμίζουν: ή το κομμάτι το γύρο που στροβιλίζεται αργά αργά στη σουβλακερί ή κάτι φιάλες που έβαζε η γιαγιά μου στο γκάζι. Δυστυχώς δε μπορώ να θυμηθώ και πού είχα δει τη σχετική φοτό να την αναρτήξω να γελάσουμε όλοι μαζί.

Όσο για τη μπείτε, Ριχάνα, καλή αλλά ελαφρώς εώς πολύ αδιάφορη μέσα σε όλον αυτό το συρφετό αιδοίων που κυκλοφορεί - απλά έκατσε στον Jay-Z (άλλη φάτσα γουρουνίσα από κει) και μας την κατσικώσανε τώρα ως και καλά το νέο θαύμα των φυτειών ζαχαρότευτλου της Λουιζιάνας. Αυτή η φωνή που βγαίνει από τα βάθη του ρουθουνιού είναι άκρως εκνευριστική πάντως

Blogger Fight Back said...
Διαφωνω οτι η rihanna εχει κακη φωνη και επισης διαφωνω οτι παιζει να βαλω στο cd μου δισκακι της εν λογω. Ειπαμε, να τη λιμπιστουμε που χαιδευεται στα βιντεοκλιπς αλλα μεχρι εκει.
Ασε που λεει κι ενα τραγουδι που παραδεχεται οτι ειναι πουτανακι και εχει κι αλλο γκομενο, αλλα την ιντριγκαρει η ολη φαση και βγαινει και ψυχοπονιαρα για τον αλλο-το νομιμο γκομενο. Ουφ σα να τα μπερδεψα λιγο.
Μπριτνευ = τελειωμενο ξεβρακωτο πρεζακι με καισαρικη

Blogger Katerina said...
μπαχαχαχα ντονέρ, ντονέρ το μπούτι!
Καλά ρε συ Fight Back, δηλαδής άκουσες αυτό το τραγούδι όπου και καλά έχει και άλλο γκόμενο και τα τοιάυτα, και δε σου διαλύθηκε το τύμπανο να τρέχεις στα επείγοντα; Είχες άγιο. Εγώ στο τσακ πρόλαβα και άλλαξα σταθμό! Ουστ, Έφη Πσαρρή!

Blogger effie said...
Πολύ γλυκιά στη φωτο του '98...

Και γενικώς όλες αυτές που ξεφωνίζετε εδώ ήταν πολύ καλύτερες πριν ξεσκιστούν στην πλαστικούρα. Και απορώ εγώ τώρα (για τρισχιλιοστή φορά): ΜΑΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ; ΚΑΘΡΕΦΤΗ; ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ/ΦΙΛΟΥΣ/ΓΚΟΜΕΝΟΥΣ;

Έλεος δηλαδή!!!!

Αι σιχτίρι, με σύγχισες βραδιάτικο...

Blogger polikarpos said...
e oxi kai glykia stin fwto tou 98!
afti einai san ton loukouman8rwpo apo to ghostbusters!

who u gonna call?

paw gia ypno.
it's been adventurous.

kalinixta.

Blogger effie said...
Εσύ τώρα τί ζόρι τραβάς ρε παλουκάρι; Εμένα πάντως με αρέσει, ιδίως σε σχέση με το μετά, και ποσώς με αφορά αν εσένα σου κάνει χελωνονιντζάκι ή καλικαντζαράκι ή whatever...

Links to this post:
Create a Link