Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, December 19, 2006
H Scarlett Johansson βγάζει χρήμα για τα απαραίτητα των εορτών.


Λοιπόν, αίσχος οι φωτογραφίες, αίσχος η μάπα της Σκάρλετ (κάνε και λίγο παύση, έχω σιχαθεί να σε βλέπω ΠΑΝΤΟΥ πια, αει σιχτίρ δηλαδή), πολύ ρεταρντέ αγελαδόμαπα μου κάνει, ΑΙΣΧΟΣ οι τσάντες (μα τόσα λεφτά χρεώνει αυτός ο Louis Vuitton και μία τσάντα της προκοπής δεν έχει βγάλει ακόμη. ΧΑΛΙΑ). Μα καλά, συγνώμη δηλαδή κιόλας, νομίζουν ότι τα βυζιά της Σκάρλετ θα πουλήσουν τις απαίσιες τσάντες τους σε γυναίκες;;; Όχι αγάπη μου, η Σκάρλετ δεν ήτο ποτέ και δεν θα γίνει ποτέ γαλλιδα κλασάτη γκόμενα και ο Louis Vuitton δεν θα γίνει ποτέ Hermes! Και δεν πα να χτυπιέστε μαλάκες.
18 Comments:
Blogger liodara said...
Πες τα αγάπη μου...πες τα χρυσή μου ..που μου ρχερται το κάθε καρακατιναριό....με vuitton...να μού λεγες burberry να το καταλάβω...τσόκαρο η Σκαρλετίτσα...του απιστεύτου...μπλιάχ!!!!!!

Blogger polikarpos said...
xaxaxaxaxaaxaxa
paralirima!
xaxaxaaxaxaxaxaxa!

(re! oxi kai to scarlettakee! einai to poiotiko mou allo8i otan psinw kamia psilo-ili8ia di8en psagmeni! petaw paris hilton, k meta gia ksekarfwma petaw k scarlett k eimaste oloi ikanopoihmenoi kai poiotikoi! xaxaxa)

Blogger Derek said...
τι έγινε?


την έπιασε ο χειμώνας και ξαναχλόμιασε? :P

(και πολλές χαιρετούρες σας από την μέχρι πριν από λίγο ηλιόλουστη Αθήνα! :D )

Blogger maroulitaaa said...
καλά, άμα αυτή είναι θεά τι να πούμε κι εμείς...Θα πάω Νέα Υόρκη για Χριστούγεννα, έχω να κάψω καρδιές με το τσουβάλι...Αλλά έτσι είναι, αυτά τα πρότυπα απευθύνονται στους μπαστουνόβλαχους γι' αυτό αναζητούν σημείο ταύτισης, ήγουν τη Scarlet.

Blogger Katerina said...
Γειά σα ρε Ντέρεκ από την Αθήνα, και πού'σαι, πιές ένα φρέντο και για εμάς!
Δε μου είπατε όμως αν σας άρεσε το νεό μου, γιορτάρικο τέμπλετ!
Η πλάκα είναι ότι εγώ θεωρώ ότι γενικώς η Scarlett δεν είναι και ό,τι χειρότερο κυκλοφορεί. Ο αρρεβωνιάρης όμως κάθε που τη βλέπει, αρχίζει το λογύδριο που εγώ συνήθως φυλάω για ειδικές αντιπαθέστατες περιπτώσεις, όπως η Fergie και η Ass-lee Simpson.

Blogger maroulitaaa said...
αυτό εμένα θα με ανησυχούσε τα μάλλα Αικατερίνη. Γιατί από όσο έχω διαπιστώσει στη μικρή και πολυτάραχη ζωή μου οι άντρες βρίζουν αυτές που γουστάρουν και για κάποιο λόγο δε θέλουν να παραδεχτούν...Μυστήριο αλλά συμβαίνει...

Blogger Katerina said...
χεχε και μένα, υπό άλλες συνθήκες. Αλλά επειδή τον άνθρωπό που τονε γνωρίζω, ξέρω ότι άμα του άρεσε θα το έλεγε. Με τρόπο πάντα, μη νομίζεις. Απλά μεταξύ μας δεν έχουμε τέτοιες μικροπουστιές τύπου κάνω ότι δε γουστάρω για να το παίξω κάπως. Είναι απλά τα πράγματα. Απλά υπάρχει άντρας που τη θεωρεί άσχημη. Αυτή και την Cameron Diaz. Και τώρα τελευταία συμφωνώ όλο και περισσότερο μαζί του.

Να αγιάσει ο στόμας σου κούκλα μου!!!

με την ατάλαντη ξεπλυμένη la vache qui rit!
έλεος.

Α και Μαίρη Κρίστμας γλυκιά μου!
ΧΧΧ

Blogger Katerina said...
Επίσης αγάπη μου! Και έλεγα που χάθηκε η Μαρκησία! Φιλιά, φιλια!

Blogger provato said...
τέλειαο το template! αλλά για όλα τα υπόλοιπα καραδιαφωνώ, έχε χάρη που είναι xmas Και δεν θέλω να χαλάσω μία φιλία δυνατή μία σχέση σαν φάρο...


μπεεε λέμε

Blogger Katerina said...
Καλέ μερσί!
Πες μου όμως μωρό μου, τι σου φταίει, το κράξιμο της Σκάρλετ ή του Λουί;;
Μη μου πεις ότι σου αρέσει ο Λουί!
Να ξέρω τι να σου πάρω για τα Χριστούγεννα...

Blogger Nenyaki : ) said...
πολύ το χάρηκα αυτό το ποστ!
κάποιος έπρεπε να βγει και να τα πει και στον τσαντάκια (LV) και στο άλλο το γίδι (Johansson).
εύγε!

(με'γεια και το νέο look, έκτακτο!)

Blogger Fight Back said...
Δηλαδη φτανουμε στο συμπερασμα οτι μονο σε μενα αρεσει η σκαρλετ? α και στον πολυκαρπο.
οτι εχει βγαλει τη φατσα της παντου και παιζει σε 18 ταινιες το χρονο, συμφωνω, αλλα οχι και αγελαδοβλεμμα, ολα κι ολα

Blogger Katerina said...
Κοιτάχτε να σας πω, εμένα δε μου κάνει ούτε ψόφο, ούτε ντάλα. Δηλαδή μερικές φορές τη βρίσκω χαριτωμένη, μερικές φορές τη βρίσκω άγαρμπη, μερικές φορές τη βρίσκω υπερβολική. Αλλά είναι γενικώς γνωστό ότι overexposure is a nasty bitch, και αυτό βασικά είναι που την τρώει. Άμα έκανε λίγο κράτει από τις εμφανίσεις θα ανέβαινε περισσότερο η μετοχή. Αλλά έτσι είναι στη μπίζνα τους, φάε τώρα που γυρίζει, διότι άμα αλλάξει ο αήρ, θα μισέψει ο μπουφές και μετά καλή καριέρα στο τελεμάρκετινγκ.

Blogger mourga said...
@liodara:
kale ta burberry einai gia ta chavs!!!
(se parapempw sto thearesto link www.chavscum.co.uk)
oso gia tin scarlett...
exei blemma ageladas, alla i like her physique...better than nicole-exw pethanei kai den to xerw-richie!

Blogger Katerina said...
Εγώ προσωπικά προτιμώ τους κλασικούς οίκους, Dior, Chanel, Balenciaga. Για όποιον θέλει να μου κάνει δώρο, τώρα πού'ρθαν αι γιορτές! Επίσης μία αδυναμία στο Roland Mοuret, την έχω. Ψέματα να πω;; Υπάρχει το σύστημα.

Blogger loretta said...
Ε πέστα πια χρυσή μου! Κάτω η δικτατορία της Σκάρλετ!

Blogger ang_skor said...
Xathike na valoun mia Cameron, mia Belucci, i estw mia pio asterati gomena?Afti i vlaxa exei kataklysei pia ka8e meson..ase mwri kai kamia alli na vgalei kana frago meres pou einai..monofagou!Itan anagi na ti valoun se diafimisi afou eixe xrimatiko provlima?As ekanan kana erano mesw tou Ery8rou..!

Links to this post:
Create a Link