Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, December 11, 2006
Καλη λευτεριά! : the science of advanced celebrity babymatics
Ιδού οι χαρωπέοι μέλλοντες γονείς: Lars Ulrich και Connie Nielsen
Συγχαρίκια!
Αλλά....
Για να ανακεφαλαιώσουμε:
Connie Nielsen, η σοβαρά χαριτωμένη γκόμενα από το Devil's Advocate που έκανε τη Charlize Theron να ομοιάζει butch λεσβία:

Lars Ulrich, κεφτές:
Για να δούμε σε ποιον θα ομοιάσει το βρέφος!
Ενδεχόμενη έκβαση βρεφοματικών υπολογισμών:
Περιμένω το Νομπέλ μου του χρόνου, ε!
13 Comments:
Blogger liodara said...
eee kala...auto to perimena xronai...na teknopoihsei o lars....me thn gomenitsa apo kei...sympa8estath de !o o lars gnwstos keftedovlakas...logos malakias epi seiras etwn twn metallica-paw ap to kako sto xeirotero- m exei parei to potami....to mwro 8a vgei sigoyraa san ta mammo8ryta mpazakia pou vgazei kata kairous to kollegio a8hnwn...ap to opoio apefoithsa kai exw mia peira ep autou.....!

Blogger effie said...
ιχιχιχιιιιιιιι!!!!!!!
Τέλειο το baby κεφτεδουλίνι!!!!

Το έφαγες το τεκνό ωρή κακούργα - είναι όντως ελαφρώς μαλακόφατσα, αλλά δε μπορεί, κάτι καλό θα έχει κι αυτός ο έρμος

Blogger effie said...
Αγαπητή liodara, τα τεκνά κολλεγίου είναι καλά όσο είναι φρέσκα και φραπαδούρες - πού να τα δεις μετά απο καμιά δεκαριά χρόνια με τα πατσόκοιλα... (μην τα δεις καλύτερα!)

Blogger Derek said...
γυναικάρα αυτή!

αν είχα οιδιπόδειο θα μου το είχε ξυπνήσει!

(αυτή και η Tina Fey από το 30rock)

κρίμα που της έκοψαν τον ρόλο από το law&order

Blogger Katerina said...
Κάτσε ρε συ Derek! Εκτός εάν είσαι 10 ετών, τι οιδιπόδειο, δεν είναι και τόσο μεγάλη πια... Άσε που δεν της φαίνονται και όσα έχει.Χρόνια. Ένα σαραντάρι έχει η γυναίκα, στο απόγειον της θυληκότητος.

Blogger Derek said...
και εγώ μαζί σου, για έναν 30άρη τα 40 είναι το απόγειο της θηλυκότητας

αλλά εγώ είμαι νινί ακόμα, τα 40 μου πέφτουν πολλά!

Blogger Derek said...
Ά! και δεύτερον η μάνα μου ήταν μικρή όταν με έκανε, τώρα είναι 41...

οπότε αν μου έρθει οιδιπόδειο με τις 40άρες θα μου έρθει!

Blogger Katerina said...
Έλα ρε νινί! Έτσι εξηγάται το φαινόμενον... Τσώπα χρυσέ μου και αύριο Γκομενάκι της Ημέρας(t) θα βάλω τη μαμά σου! χεχε
Περιμένω φωτογραφίες, ουυ!

Blogger Derek said...
A! παίρνεις και παραγγελιές?

την Tina Fey να βάλεις τότε!!!

η μάνα μου δεν έχει φωτογένεια, το έχω διασταυρώσει πολλάκις!

(είναι οικογενειακό μας, μόνο η αδερφή μου ξέφυγε... αν θες την αδερφή μου να σου στείλω, γράφει ωραία στον φακό αλλά δεν την θέλω γκομενάκι της ημέρας, 8 είναι ακόμα έχει καιρό γι'αυτά...)

Blogger Katerina said...
Ναι μωρέ, άμα λάχει και με εμπνέει το αντικείμενο της πρότασης, λαμβάνω και προτάσεις. Καλή η Σταματίνα. Θα δούμε τι μπορεί να γίνει με την περίπτωσή σου, Ντέρεκ μου!

Blogger Crucilla said...
Εγώ εδώ θα κάνω Αννά Μουγκλαλίς. Άφωνη...

Respect στον Λαρς των Metallica !

Εντάξει, του ρίχνει ένα κεφάλι στο μπόι, αλλά κι αυτός δεν είναι πιτσιρικάκι πια! Παίζει να είναι και συνομήλικοι.

Πάντως εύγε, όλοι οι ροκάδες νοικοκυρεύονται αργά ή γρήγορα!

μποντζούρ!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Άμα τους κοιτάξετε λίγο καλύτερα, ίσως αλληθωρίζοντας λίγο, δεν θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι ο ίδιος άνθρωπος σε αρσενική και θηλυκή βερζιόν; Τώρα τελευταία το παρατηρώ σε πολλά ζευγάρια και κλωνάρια αυτό...

Links to this post:
Create a Link