Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, December 11, 2006

Είναι όντως αλήθεια ότι το στρινγκ (sic! kai chic episis) αναζήτησης "ελένη φιλίνη γυμνή" προσελκύει μεγάλο αριθμό πιστών τε και σταθερών επισκεπτών σε ένα μπλογκ;;
Κια εγώ δηλαδή που επισκέφθηκα το λινκάκι και έψαξα, έψαξα αλλά δε βρήκα πουθενά γυμνές φωτογραφίες της Ελένης Φιλίνη δηλαδής τι πρέπει να κάνω γαμώ το κέρατό μου;; Φότοσοπ;;
Ε δε σου περάσει έτσι απλά αυτό κύριε Fight Back. Δε μπορείς να παίζεις έτσι με τα αισθήματα του πτωχού πλην τίμιου διαδικτυακού χρήστη.
Παρεμπιπτόντως, τώρα πουταναφέραμε και είπα Ελένη Φιλίνη, πρόκειται για την απόλυτη τρασοντίβα του ογδόντα. Πάντα θαύμαζα την τύπου Mariah Carey εμμονή της να φωτογραφίζεται πάντα από τις ίδιες, ευνοϊκές γωνίες. Αυτό είναι που λένε να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς με τα εφόδια που διαθέτεις.
19 Comments:
Blogger Fight Back said...
Δε φταιω, η ανάγκη με έκανε να ξεγελαω τους θολωμενους φαν της φιλινης. Ισως αν διηγηθω πως τη συναντησα στην πατησιων μια φορα παρεα με την αθηνα μαυροματη να ειμαι πιο τιμιος απεναντι τους?

Blogger Katerina said...
Έστω!
Throw us a bone... Κάτι. Κάνε μία περιγραφή βρε αδερφέ.
Αχτύπητο δίδυμο, Φιλίνη/Μαυρομάτη!
Σα να της βλέπω πρώτο τραπέζι πίστα, πρωτοχρονιά 1988, στη Σακελλαρίου, ζωή σε λόγου μας. Η απόλυτη φαντασίωση του κάθε πενηντάρη λιγούρη!

Blogger Fight Back said...
Απο τοτε που ακουγανε το αζμα της ριτας για εικοσαρες και σαρανταρες, βαλανε αλλη μια εικοσαρα στην καμπουρα τους.
Παρεπιπτοντως ειναι unfair χτυπημα κατω απο τη μεση η χρηση "πουταναφεραμε" στην ιδια προταση με φιλινη.

Blogger Katerina said...
Με παρεξήγησες Ναούμ!
Το "μιας πουταναφέραμε" είναι παγιωμένη έκφραση και έχει πλέον αποκρυσταλλωθεί ως τμήμα του λεξιλογίου του Σάκου (σύντομα σε δεκάτομη έκδοση από τις Εκδόσεις Σακούλα) και χρησιμοποιείται ευρέως και πλατέως για μέλη του στάρ συστήματος. Δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα της Ελενίτσας! Είναι σχήμα λόγου ;)

Blogger maroulitaaa said...
θυμάσαι ένα τηλεπαιχνίδι που παρουσίαζε με το Παύλο Ευαγγελόπουλο; Μια φορά (προ αμνημονεύτων) την είχα δει σε ένα επεισόδιο της ανατομίας ενός εγκλήματος (πρωτοπόρος ο Μανουσάκης, τι csi και κουραφέξαλα!) και στο κοντινό πλάνο είχε μουστάκι! Ορκίζομαι! Κι όχι μουστάκι δεν έχω προλάβει να κάνω χαλάουα αλλά δεν έχω κάνει ποτέ!

Blogger Katerina said...
Φυσική καλλονή το Ελενάκι! Εμ άμα μπορεί η Τάιρα Μπανξξξξξ να έχει ντούγκλα στο μουστάκι, γιατί όχι και το Ελενάκι;
Αλήθεια, η ντούγκλα ξέρω τι είναι, μπορεί όμως κάποιος να μου πει περί τίνος πρόκειται αυτό με τον Καπετανάκη; Γιατί τόσος καημός; Πάντα είχα την εντύπωση ότι επρόκειτο περί ερωτικού πάθους ενδοφυλάκιου. Μόνο εγώ είμαι απο αποσπώ αυτή την εντύπωση από το γνωστό άζμα; Άσχετο, βέβαια, αλλά πάντα επίκαιρο.

Blogger Fight Back said...
Ρε συ με προβληματισες τωρα. Μηπως αυτο το "τα μιλησαμε τα συμφωνησαμε" εχει να κανει με παραδικαστικο κολπο που αφησε διαπαντος τον καπετανακη εντος φυλακης?
Και η ντουγκλα παλι τι ειναι?

Blogger Katerina said...
Δεν ξέρω ρε φίλε.. Εμένα όμως αυτό το "τη δόλια την καρδούλα μου, την πότισες φαρμάκι" μου κάνει πολύ ερωτονταλκαδιάρικο.
Η ντούγκλα είναι, λέει, όταν το μουστάκι έχει κενό μεταξύ των δύο ημιμούστακων. Έτσι λένε οι πηγές μου.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Να καταθέσω πάντως την προσωπική μου μαρτυρία ότι την είδα πέρυσι στο Balux και αν δεν έχει κάνει αυτή συμφωνία με το διάολο να μη γεράσει ποτέ εμένα να μου περάσετε χαλκά στη μύτη να βγαίνω να χορεύω ως Βαγγελιώ αρκούδα. Καλέ αγέραστη η δικιά σου και ούτε τραβηγμένη ούτε μποτοξιές, γκαραντί και ντε φάκτο από τα μπιρμπιλοτά μου ματάκια!

Blogger Katerina said...
Ναι ναι, πάντα τζοβενόφερνε το Ελενάκι! Δε λέω!

Blogger Fight Back said...
Μετα απο συνεχη ακροαση του εν λογω ασματος για πανω απο 500 φορες απο χτες το βραδυ σε ψηφιακο φορματ αριστης ποιοτητος εφτασα στο συμπερασμα πως δεν υπαρχει κανενα φιλοομοφιλικο υπονοουμενο. Κι εγω παντως στη συντομη συναντηση μου με την λενιω -οι φιλοι μου με λενε google search highlight-φιλινη ηταν οντως καλοδιατηρημενη αλλα ολιγον μαλλι μπιχλα και ντυσιμο ταινιας "ροκ πανθηρ 80's"

Blogger Katerina said...
Fight Back, σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά η Ελένη περνάει κλιμακτήριο. Τι να κάνουμε! Προσπαθεί να αδράξει τη νιότη της από τα μαλλία η γυναίκα.
Αλλά είσαι ατσίδι, φίλε μου! Αυτός είναι αφοσιωμένος fellow blogger! 500 ακροάσεις... Θυσία στο βωμό της αποδόμησης του λαϊκού συμβολισμού. Μπράβο μωρ αδερφάκι, αλλά δε μου είπες ΠΟΙΟ τελικά ήτο το συμπέρασμα. Αν δεν επρόκειτο για ερωτικό πάθος, τότε τι;

Blogger Fight Back said...
Η προσπαθεια δεν αρκει απο οτι καταλαβαινω ε? Η τιμιοτητα και η αφοσιωση στα ιδανικα αγαπητη, την οποια διαθετομεν, δεν συνεπαγεται και πνευματικη ικανοτητα (την οποια δε διαθετομεν) να σταθεις στο ιδιο υψος με τετοια αριστουργηματα της τεχνης και να τα ερμηνευσεις.
Ok i give up, ο καπετανακης ηταν τελειωμενο τραβελι.

Blogger loretta said...
Επικροτώ το tribute. Klap-klap!

Blogger Crucilla said...
Απαιτώ αφιέρωμα και σε άλλα κορίτσα των 80s πχ Τέτα Ντούζου,Καίτη Φίνου, Βίνα Ασίκη ( θεάααα) κτλ κτλ ...Παρακαλώ όχι Αλιμπέρτη διότι τσουρέκια πλέον. Και γιατί μιλάμε για γυναίκες και όχι ξεναχώματα που λέει και η γιαγια μου ( προσοχή μία λέξη :ξεναχώματα...και σας προκαλώ να μαντέψετε κυραμεταφράστρια)

Blogger effie said...
Ok i give up, ο καπετανακης ηταν τελειωμενο τραβελι

LLLLLOOOOOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!!


Μου τη δίνει η Φιλίνη (φέρνει της Ναθαναήλ στα χρώματα...)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Εφάκι μου για άλλο λόγο σου τη σπάει η Φιλίνη, αλλά μην ανησυχείς κουτό, δε θα σε εκθέσω...
Δε μπορείς να πεις, έχω μνήμη γκαμήλας ε;

Blogger Katerina said...
Αχ και δε θυμάμαιιιιιιι
Γιατί Εφάκι ζνομπάρεις το Φιλινάκι;;;
Πες μας να θυμηθούμε κι εμείς.. Μήπως ήτο παιδική καψούρα παλιού σου γκόμενου;

Blogger effie said...
Καλό μου, εσύ μπορεί να έχεις μνήμη γκαμήλας, σκέψου όμως κι εμάς που έχουμε μνήμη χρυσόψαρου...
Αν λες το ίδιο με την Κατρίν, δεν είναι το Φιλινάκι αλλά το Ναθαναηλάκι το senior.Αν αναφέρεσαι σε κάτι άλλο, η ανύπαρκτη μνήμη μου το έχει απωθήσει - care to share?

Links to this post:
Create a Link