Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, February 28, 2007
Οσκαρτάρισμα παρτ 2
Είχα μεγάλες ελπίδες για την εμφάνιση της Πενελόπε στα Όσκαρ, και από άποψη φορέματος, αλλά και από άποψη βραβείου. Φλούδες ελπίδες τελικώς! Το φορεματάκι σε απόχρωση χανζαπλαστ θα ήταν αρκετά νόστιμο αν δεν είχε και αυτό το τεράστιο ξεσκονιστήρι στο κάτω μέρος. Δηλαδή, really! Επίσης, δεν μου αρέσει καθόλου η κόμμωσις δεσμοφύλακος σε φυλακές ανηλίκων κορασίων. Της πάει καλύτερα το πιο φουσκωτό μαλλί. Θέλει λίγο bouffant η υπόθεση. Πάντως το κόκκινο χαλί το σκούπισε ωραιότατα! Δε μπορώ να πω!
Η δεύτερη θεά των Όσκαρ, μετά την Cate Blanchett. Αυτή η γυναίκα είναι απίστευτα όμορφη, αν και τελευταία έχει χάσει λίγο περισσότερο βάρος από ό,τι πρέπει. Το σαμπανί φουστανάκι της είναι αρκούντως όμορφο, αλλά αυτό που με καμακώνει πραγματικά είναι τα χείλη της. Φανταστική απόχρωση κραγιόν!
Η τρίτη και φαρμακερή θεά των Όσκαρς. Αφού είδα το σημείο όπου παίρνει το βραβείο της, και έχοντας δει το προηγούμενο βράδυ την εμφάνισή της στο σόου του Jay Leno, μπορώ να δηλώσω με σαφήνει ότι πρόκειται για μία από τις πιο σέξυ, πανέμορφες, γοητευτικές παρουσίες που έχω δει ποτέ μου. Και πραγματικά είναι η πιο μαρμαροστήθα geriatric bombshell που κυκλοφορεί στα πέριξ! Απίστευτο ντεκολτέ! Αυτό το φουστάνι δεν θα μπορούσε κανείς άλλος να το φορέσει και να το αναδείξει όπως η Helen Mirren.
Μία από τις πολλές butch παρουσίες της βραδιάς. Η power λεσβία Jodie Foster σε μία ομολογουμένως χαριτωμένη, αλλά κοιμίσικια εμφάνιση. Κλασικά πράγματα.
Μα καλά, μιλάμε σοβαρά;;; Η Gwen Stefani δεν ξέρει τον Ιησού της από ντύσιμο, και μου θέλει και να το παίζει και σχεδιάστρια, ου να μου χαθεί! Αίσχος. Σαν γριά που πάει σε χοροεσπερίδα λυκείου έχει ντυθεί.
Φυσικά δεν μπορεί να λείπει η εκτός συναγωνισμού ΘΕΑ Dita Von Teese! Μα πραγματικά, ΠΟΙΑ αλλη θα μπορούσε να φορέσει αυτό το φόρεμα και να μην της πετάξουνε αυγά;;; Όχι πολλές. Άψογη όπως πάντα.
Το γηραιό τοπ μόντελ Linda Evangelista είπε μια φορά κι αυτό να ξεμυτίσει από το σπίτι της, αλλά να που ξέχασε να αλλάξει από τη ρομπ ντε σαμπρ. Άπαπαααα. Τουλάχιστον της πάει το χρώμα. Και φαίνεται να είναι άνετη.

H Rinko Kikuchi από το Babel μοιάζει με γλυφιτζουράκι. Τεράστιο στρογγυλό κεφαλάκι πάνω σε λεπτό λεπτό ξυλάκι. Τα μαλλιά της φαίνεται ότι της τα έβαψε η άλλη αποτυχήσασα στα ίδια θέματα Κάμερον Ντίαζ, με την ΙΔΙΑ Feria. Είναι χαριτωμένο κορίτσι, αλλά η επιλογή της είναι μάλλον βαρετή. Αμάν μαρή, κοριτσάκι είσαι πια! Που μου έβαλες το φόρεμα της Faye Dunaway!

Labels: , , ,

11 Comments:
Blogger Astarte said...
H penelope είναι σαν μία κουρτίνα που είχε η αδερφή της γιαγιάς μου στα 70's! Μόνο που η κουρτίνα ήτανε πράσινη μπουκαλί (διότι έχουμε και ένα άλφα γούστο ως οικογένεια :Ρ)
H Gwen είναι όντως σαν γελοία και καλά να πάθει, (εγώ ανέκαθεν δεν τη χώνευα από τότε που τα είχε με το bradley από τους sublime, παιδικά κολλήματα είναι αυτά, τι να κάνεις, σαν την ανεμοβλογιά.)
απολαυστικότατη η οσκαροκριτική
σμουτς

ναι καταπληκτικη η οσκαροκριτικη
να γραψεις κι αλλα
μ'αρεσαν και τα labels που εβαλες

Blogger Lee said...
H Helen Mirren ειναι απο τις πιο σεξυ "θειες" στη showbiz.
"μαρμαροστήθα geriatric bombshell"
ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ? :D

Blogger Rasko said...
Παρά το ότι ροκάρεις , δεν είναι δυνατόν να έχεις παραλήψει φωτό της εμετικής φάλαινας Queen Latifah να χαριεντίζεται με την φράντζα του Τζον Τραβόλτα και Αλ Γκορ να το παίζει Ευρυπιώτης με Λεο Ντι Καπριο. Περιμένω το τέλος της τριλογίας

Blogger Katerina said...
Rasko, κάτι ξέρεις που το λες, διότι έχω ακόμη πολλά ράμματα για πολλές μη οικολογικές γούνες ;) Απλά σας τα βγάζω με τρόπο, για να μην τα πούμε όλα με τη μία.

Blogger maroulitaaa said...
αυτή η δεύτερη ποιά είναι, χρυσό μου; Δε διακρίνω...H Cameron έβαλε το νυφικό που είχε ετοιμάσει για το γάμο με το Justin. Μην πάει χαμένο...

Blogger Katerina said...
H Rachel Weisz, αγαπητή μου! Γνωστό girl crush της υπογράφουσας :)

Blogger loretta said...
Ρίξτε ντομάτες αν θέλετε, αλλά εμενα η Πενέλοπε μου άρεσε. Και το μαλλί και η ροζ κότα. Πρέπει να έκανε πολύ ωραίο θρόισμα αυτό το φόρεμα!
Η Ρέϊτσελ δε μου άρεσε. Πρώτον, νόμιζα οτι το βύζί της θα πεταχτεί έξω. Δεύτερον, μου έκανε κάπως overaccesorized με τόσα στρασάκια και τρίτον το κραγιόν ήταν ολίγον νεκρόφιλον.
Η Έλεν Μίρεν καταπληκτική, πιο πολύ μου άρεσε βεβαια εκείνο που φορούσε στις Χρυσές Σφαίρες αλλά και αυτό ήταν παρόμοιο και πολύ ωραίο.
Η σιχαμένη Φόστερ πιο dyke από ποτέ. Το φόρεμα ξενερουά.
Και το φόρεμα της Gwen μου άρεσε αν και γενικά μου τη σπάει και το στυλ της και η ίδια.
Πρώτη φορά βλέπω αυτή τη φώτο της Εβαγκελίστα και σοκάρομαι πραγματικά από το Αλέξις/Μιμή Ντενίση συνολάκι.
Τέλος, η Ρινκό μάλλον προσπάθησε να είναι πιο συντηρητική στις επιλογές της μετά το ροζ πον-πον για το οποιο την έκραξαν.

Η Πενέλοπε ωραία είναι μωρέ. Εντάξει, τα φτερά είναι σε λάθος σημείο.
Η Μίρεν είναι σούπερ σικάτη και κιουρία.

Με την Εβαντζελίστα σοκαρίστηκα. Τόσα χρόνια στις πασαρέλες, γούστο μηδέν;;;;
μονο το κορδονάκι έλειπε να τραβήξει τη σούρα της κουρτίνας. Και το χρώμα ούτε για βαφτίσια!

Blogger tsok said...
Θα επαναλάβω την άποψη περί Portia de Rossi, αν και κατόπιν ωρίμου σκέψεως της δίνω την τρίτη θέση. Δεύτερη θα απονείμω μετά τιμής και πίστεως στη dame (κι αν δεν ήταν τώρα θα γίνει)Helen Mirren. Επίσης, όσκαρ απουσίας στη dame Judy Dench. Γιατί μαρή δεν πήγες, επειδή τό' χες χαμένο?? Όταν το πήρες για τρίλεπτο - μη χέσω - ρόλο στο Skakespear in love με την (άχρωμη, άγευστη, άοσμη και -κυρίως - ατάλαντη) Gwyneth πρώτη μούρη μου νήσουνα. Χμ!

Blogger mourga said...
o,ti kai na pw einai ligo. exw na gelasw etsi apo tote pou diabasa to teleytaio sou post!!ypoklinomai tapeina...gia panta:-)

Links to this post:
Create a Link