Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, February 23, 2007
5 little birds by my doorstep.
Λοιπόν, κοντό και γλυκό, που λέμε: ευχαριστώ όλους τους υπέροχους ανθρώπους που με προσκάλεσαν να παίξω και εγώ το προσφιλές παιχνιδάκι που κυκλοφορεί πολύ τελευταίως στα ελληνικά μπλογκς. Με τιμάτε ιδιαζόντως! Αν και το παρόν μπλογκ δεν είναι προσωπικού χαραχτήρος, ας κάνω μία εξαίρεση.

Hmmmm

1. Έχω ιδιαίτερη αγάπη στα χρώματα. Σπανίως μου περνάει από το μυαλό να αγοράσω ρούχα σε μαύρο χρώμα, ή ακόμη χειρότερα, σε λευκό (θου κύριε!). Επίσης είμαι προικισμένη με μία μοναδική ικανότητα λαγωνικού να ανιχνεύω τις καλύτερες εκπτώσεις και να τσιμπάω τα καλύτερα πράγματα σε τρελές τιμές. Αυτή την εποχή λατρέυω τα κάθε είδους prints και όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται βαρετά. Πάντα αγαπώ τις ρίγες (οριζόντιες, φευ!), και συνήθως απεχθάνομαι και τα μπεζ και καφέ χρώματα. Αυτές τις αποχρώσεις τις ανέχομαι μόνο σε συνδυασμό με άλλα, πιο λαλά χρώματα. Χρώμα της εποχής: κίτρινο.
2. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι παίζει γενικώς γύρω μου στα ελληνικά δρώμενα του blogging. Ούτε από βρισίδια και κλωτσοπατινίδια, ούτε από aggregators, ούτε από monitors, οπότε μη με ρωτήσετε, θα χάσετε το χρόνο σας. Από τα τεχνικά σκαμπάζω κανά δυό πραγματάκια, από γενικά κοινωνικά θέματα σκαμπάζω πολλά, αλλά από το μπλογκοκατινάζ τίποτα.
3. Ώρες ώρες νιώθω τρομερά ερωτευμένη με όποιον βλέπω στο δρόμο. Και ώρες ώρες δεν αντέχω να βλέπω άνθρωπο. Το πρώτο συμβαίνει πιο συχνά. Μου αρέσει να φλερτάρω στο μυαλό μου με όλους τους ανθρώπους που συναντώ, χωρίς αυτοί να παίρνουν πρέφα απαραιτήτως. Αλλά θεωρώ επίσης ότι αν πάρουν πρέφα, θα είναι σα να εκτελώ κοινωνικό έργο, ιδίως εδώ στη Σουηδία. Όλους τους ανεβάζει ένα καλό φλερτ (με παχύ λάμδα)!
4. Ένα από τα πράγματα στο οποίο έχω σχεδόν απόλυτη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου είναι η κουζίνα. Το μαγείρεμα. Όταν μπαίνω στην κουζίνα νιώθω ισάξια των μεγάλων σεφ. Είναι σαν τέχνη για μένα, και σπανίως νιώθω ότι δεν τα καταφέρνω σε κάτι μαγειρικό. Είμαι ικανή επίσης να έχω μία έμμονη ιδέα με κάποια συνταγή για πολλές εβδομάδες, μέχρι να βρω ευκαιρία να τη δοκιμάσω. Αν δε βγει ακριβώς όπως τη θέλω, τη θεωρώ νέμεση και την ξανακάνω μέχρι να τη βγάλω. Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε, θεωρώ ότι είναι καλό να βλέπουμε και τα θετικά μας και να έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, και όχι να βλέπουμε μόνο τα στραβά, νεσπά; Πωπώωω quel ποιητίκ! :P Να ρε, γι'αυτό δε μου αρέσουν τα προσωπικά.
5. Αγαπώ το Nick Cave, την καρύδα, εκνευρίζομαι πανεύκολα αλλά μου περνάει ακόμη πιο εύκολα, ομιλώ μερικές γλώσσες, καπνίζω που και που, κατά φάσεις με πιάνει μανία με τα rpg στο πλειστέισον, έχω πάθος με τις peep toe γόβες και το κόκκινο κραγιόν, όταν έχω μία δουλειά που με ενδιαφέρει είμαι ικανή να ξημεροβραδιάζομαι στο κουτούμπερ μέχρι να τη βγάλω, αλλά μου είναι εξίσου δύσκολο να αντισταθώ όταν κάποιος μου προτείνει εξόδους και χαβαλέδες (business in the front, party in the back y'all!).

Εγώ διαλέγω να προσκαλέσω το Κινκατζού (ας είμεθα στο ίδιο μπλογκ, δεν πειράζει), την Έφη,
τον FightBack,
το Νενυάκι
και την Αστάρτη.
15 Comments:
Blogger tsok said...
Liquor in the front, poker in the rear!!LOL

Blogger Loucretia said...
Εχεις δικιο, φρικη τα καφε, μονο στα δερματινα κανω μια υποχωρηση ;-)

Blogger Nenyaki : ) said...
ευχαριστώ για την πρόσκληση καλό μου σακομπιφτεκάκι :)

Anonymous polikarpos said...
business mprosta, party pisw, mou to exoun pei gia na perigrapsoun xaiti!

episis: ftiaxnw araka k de mou vrazei o gamiolis me tpt..asxeto, alla mia k anafer8ike to mageirema....

episis: nice to know a few things about you.

filia katerinakee

Blogger enteka said...
:):)

Blogger maroulitaaa said...
Κατερινάκι, τι βλέπω; Έγραψες λίστα; Και μιας και είσαι ειδική στη μαγειρική γύρισα από ένα πολύ ωραίο εστιατόριο. Έφαγα σφυρίδα στο φούρνο με πατζάρια και καπάκι λάβα σοκολάτας (!), ξέρω δεν ακούγεται πολύ chic αυτό το πρώτο αλλά ήταν τέλειο. Γενικώς τα πέρασα χάρμα...Αυτά για τον Πολύκαρπο που νομίζει πως θα κάτσω να τρώω κονσέρβες μαζί του!

Anonymous polikarpos said...
kakourga kenwnia!
afti mexri kai to moustaki 8a me valei na ksyrisw!
pigaine mantam stin piatsa na rwtiseis poios einai o polikarpos..
eimai ftwxos alla timios..

Blogger mourga said...
e oxi re gamwto!
kai ithela na sou petaxw to mpalaki kai lew siga min apanthsei!
paw na aytoktonisw...tha dethw me ena skoini pou tha katalhgei se ena sako me polla mpiftekia kai tha boutixw ston tamesh...


(ektos an baleis katepeigon post me afierwma se kainourgio tekno..barethika ton daniel)

Blogger Astarte said...
merci very much για την πρόσκληση, θα το κανονίσω πάραυτα :)

α να χαθει το τερας.
του εκανες προσκληση και δεν απαντησε?
καλα θα τον φτιαξω γω
κατερινακι φοβερο το μπλογκ σας
εχω αρχισει και διαβαζω τα παλια σας τωρα.. χαχα πολυ γελιο

θα διαφωνησω βεβαια για το μαυρο χρωματακι, μια χαρα τι σου εκανε?

Blogger Katerina said...
Μα τώρα βρήκε και αυτός ο Fight Back να λείψει;; Γεια σου αδερφή :)
Polykarpakee, δηλαδής τι βράσιμο περιμένεις να σου κάνει ο άρακας;; Είναι πολύ απλό το θέμα, τον πετάς στην κατσαρόλα, ρίχνεις τα σχετικά και το ντοματάκι σε κονσερβάκι, και έπειτα από κανα μισαωράκι, αν η σαλτσούλα έχει σφίξει στα επιθυμητά επίπεδα, τον τρως και όλα οκει. Και ωμό να τονε φας δεν θα παθεις σαλμονέλα, οπότε δεν τίθεται θέμα βρασίματος...
Μουργάκι, το παλεύω το θέμα με το νέο γκομενάκι! Μην πηδήξεις ακόμη στον Τάμεση, κάτι θα γίνει και με την περίπτωση αυτή!

Blogger mourga said...
me sings:
ponaw kai sthrizomai epanw sou ki apopse

Blogger effie said...
Merci για την πρόσκληση Κατρίν μου αλλά... τί κάνουμε ακριβώς? (γκου...)

Blogger Katerina said...
Απλά γραφς 5 πραγματάκια για τον εαυτό σου. Ό,τι νά'ναι. Ντε ριάν!

Είσαι θεάαααα

μόνο για τη φράση αγαπώ τον Νικ Κέιβ και την καρύδα ;-)

τα φιλιά μου!

Links to this post:
Create a Link