Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, February 28, 2007
5 ΣΑΝ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΗΣ ΜΟΥΤΖΑΣ
Κατόπιν προσκλήσεως από το Κατινάκι, που το ευχαριστώ θερμά (άμα ήθελε ας έκανε κι αλλιώς χεχε), σας παρουσιάζω πέντε στοιχεία για το ποιον μου, για να κοιμάστε πλέον ήσυχοι τα βράδια:


1. Όταν η μαμά μου ήταν έγκυος 8 μηνών σε μένα με την κοιλιά τούρλα, ο υποχθόνιος τρίχρονος τότε αδερφός μου λύσσαξε να τον πάει να δει τα προβατάκια που βόσκανε αμέριμνα στο παραδίπλα λιβάδι. Ένα από αυτά τρόμαξε, χτύπησε τη μαμά μου κι εκείνη έπεσε κάτω με την κοιλιά (τούρλα) κι εμένα μέσα. Έκανα τρεις μέρες να κουνηθώ και η μαμά μου τρόμαξε ότι πέθανα. Τελικά γεννήθηκα αρτιμελής, αλλά με μελανιασμένη πλάτη για δύο περίπου βδομάδες. Ο παρολίγον δολοφόνος αδερφός φρόντισε να διαδόσει την ιστορία σε όλο το σόι και έκτοτε όλοι με κοροϊδεύουν ότι την πετριά την έχω εκ γενετής και ποτέ δεν με ξεσυνερίζονται.

2. όταν κοιμάμαι μπορώ να πείσω τον εαυτό μου ότι είμαι ξαπλωμένη ανάποδα στο κρεβάτι. Το παθαίνει κανείς άλλος αυτό ή να ανησυχήσω;

3. Είμαι απίστευτα μυστήρια στο φαί. Δεν τρώω ψάρια, θαλασσινά, πρασινάδες, τα μισά κρέατα, από όσπρια μόνο φακές κι ακόμα κι αυτά που τρώω πρέπει να είναι ευπαρουσίαστα, να μη μου μυρίζουν, να μη μου ξυνίζουν και λοιπές παραξενιές. Σπάω μέχρι και τα δικά μου νεύρα ώρες ώρες.

4. Φοβάμαι το σκοτάδι και τώρα που μένω μόνη μου πάντα κοιμάμαι με το φως του μπάνιου ανοιχτό, γεγονός που σημαίνει ότι αλλάζω λάμπες κάθε 2 βδομάδες.

5. Ελπίζω να αλλάξω σπίτι, να πάω κολυμβητήριο, να βρω το τέλειο φόρεμα για το γάμο της χρονιάς ;) και να με στείλουν σύντομα στην Ιαπωνία με τη δουλειά.
9 Comments:
Blogger loretta said...
Πως ακριβώς το εννοείς το δεύτερο; Γιατί ακούγεται λίγο εξορκιστής φάση. Αν εννοείς πάντως οτι αλλάζεις την αίσθηση προσανατολισμού σου μέσα στο δωμάτιο, τότε ναι, το κάνω κι εγώ. Επίσης όταν ήμουν μικρή ξάπλωνά ανάσκελα και φανταζόμουν οτι περπατάω στο ταβάνι. Αλλά αυτό το κάναμε όλοι, ε?

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Αυτό ακριβώς εννοώ!Χαίρομαι που το καταλαβαίνεις και το παθαίνεις κι εσύ διότι έτσι νιώθω λιγότερο άλιεν! Αλληλούια!

Blogger Spyros said...
alo

kala sto 3 pliris taytisi, ennow oti ki egw etsi tha ta periegrafa :D

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Α καλά σου λέω στο φαί είμαι διάολος! Φέτος έφαγα για πρώτη φορά χταπόδι (στα 27 περικαλώ, αλλά μη διαρρεύσει η ηλικία μου) και ήπια ούζο (σιχαίνομαι το γλυκάνισο), πέρισι έφαγα μια μπουκιά σολωμό και με έπιασε αντανακλαστικός βήχας, τα κυνήγια μου μυρίζουν αίμα, τα ψάρια μου θυμίζουν χώμα, τα φασόλια αλοιφή και λοιπά ευτράπελα. Πώς είναι το Κατινάκι η χαρά του φαγητού; Ε εγώ το ακριβώς ανάποδο.

Blogger birbrilo said...
Είσαι το άλλο μου μισό!

1) Η αδερφούλα μου έβγαλε τη μαμά μου βόλτα με την κοιλιά τούρλα, η μαμά σκόνταψε έπεσε, η αδερφούλα στρογγυλοκάθησε από πάνω και γεννήθηκα με μελανιασμένο κούτελο

2)Όλη την ώρα. Άσε που ξυπνάω και θέλω ώρα για συνειδητοποιήσω που είμαι.

3)Μια απ' τα γ-ίδια.
4)Ανάβω το πορτατίφ δίπλα στο κρεβάτι
5)Ελπίζω να βρω το τέλειο φόρεμα για το γάμο της αδερφής μου, να σταματήσω τη δουλειά και να πάω στην Τυνησία με το πανεπιστήμιο!!

Τι λες soulamate?

Blogger maroulitaaa said...
kinkajou, είχα διακρίνει πως είχες κι εσύ ταλέντρο εφάμιλλο της Αικατερίνης ήδη από τις Ιστορίες του Χωρ'κού. Να σε βλέπουμε πιο συχνά στο σάκο, βρε...

Blogger Dastardly Kinkajou said...
birbrilo: είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι τελικά!

maroulitaaa: τσοκ μερσί για τα καλά σας λόγια, προσπαθώ η δόλια, αλλά ας όψεται η αδηφάγα δουλειά. αν όμως θεού θέλοντος αλλάξω σπίτι και βάλω dsl θα καταστρέψω την κοινωνική μου ζωή για χάρη του σάκου το ορκίζομαι!

Blogger gogo said...
εγώ άμα σφιχτώ παθαίνω αυτό που νομίζεις οτι το κρεβάτι είναι μέσα στο δωμάτιο σε άλλη θέση, εκεί που το είχα πχ. παλιότερα. Οπότε, νομίζω οτι δεξιά έχει χώρο να σηκωθώ και πάω και κοπανάω σε τοίχο!!!

Anonymous Barry said...
Quite helpful piece of writing, much thanks for this article.
Juegos De 2 Jugadores | ny bartending school | Seaside Florida Rentals

Links to this post:
Create a Link