Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, May 11, 2007
Τελειωμένοι Ημιτελικοί Eurovision 2007, μέρος πρώτον
Καλησπέρα σας αγαπητοί ακροαταί!
Ας πάμε να δούμε καρέ-καρέ μερικά από τα στιγμιότυπα της χθεσινοβραδινής εκδήλωσης Eurovision, shall we; Διότις κάθε εκδήλωση που βγάζει ως φαβορί το Yassou Maria αξίζει εκτενή κάλυψη και σχολιασμό. Το τι είδε το μάτι μας εψές. Προσπάθησα να κάνω διάλειμμα για τσιγάρο κάθε 3 λεπτά για να μην παθαίνω OD, αλλά φευ. Σήμερα νιώθω πιο gay από ποτέ.
Λοιπόν, δεν θα τα αναλύσουμε όλα, διότις βαριέμαι να ανεβάζω φωτογραφίες από την κάθε άχρηστη συμμετοχή. Άμα δεν είναι καλή ή εντελώς τραγική δεν αξίζει λέμε!

Πορτογαλία. Αυτή η μαντάμ είχε μία φάτσα λες και την χειροκρόταγε ο Κωστάλας στο τετραπλό τολούπ. Είπαμε να είμαστε εύχαρεις, αλλά τέτοιο χαμόγελο...
Τσεχία. Τι να λέμε τώρα, βλέπε τα ίδια που λέω για την Ισλανδία παρακάτω. :D
Σερβία. Και έλεγα τι απέγινε εκείνο το κορίτσι, η KD Lang! Εδώ έγινε μια μικρή πουστιά, pun not intended. Από ότι είδα, όταν έγινε ο διαγωνισμός επιλογής του τραγουδιού, το συγκεκριμένο ensemble είχε στήσει μία τεράστια, πραγματικά, υπερπαραγωγή κιτς, με κάτι μπαλαρίνες και κάτι κλόοουν και μη χειρότερα. Εγώ θεωρώ ότι πρέπει κανονικά να συνεχίζουν με αυτό το σόου που επιλέχθηκαν, όχι να μας τα αλλάζουν στη μέση, διότι χτες το βράδυ η μαντάμ Marija βγήκε επι σκηνής με απλό συνολάκι κουστουμέ, ενώ στην αρχική μορφή του σόου, φόραγε ένα tshirt Ramones, ή μήπως Sex Pistols, με ένα κολιεδάκι με την Tinkerbell και ένα ηλίθιο χτένισμα Νταού, τύπου Keith Flint. Χάσατε όσοι δεν το είδατε.

Πολωνία: ηλίθια απόπειρα ραπ και μουσική που εμένα τουλάχιστον μου έμοιαζε να είναι κλεμμένη από διάφορες πηγές. Εδώ βλέπουμε να εφαρμόζεται το κλασικό "ρίξε μία ξανθιά τσούλα με ελάχιστο ρουχισμο", ρίξε και καναδυό τεκνά, και τελείωσες. Το κλουβί το βλέπετε;; Αφού παρακάλαγα να μην το ανοίξουν και βγουν οι τσούλες παγανιά... Αλλά δυστυχώς οι προσευχές μου δεν εισακούστηκαν.
Δανία. Εγώ έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στις drag queens, αλλά η συγκεκριμένη ήταν μάλλον πρωτάρα και δεν τα έλεγε και πολύ εντυπωσιακά. Κοινώς, από εμφάνιση έσκισε, αλλά από φωνή, μαρίδα.
Αλβανία. Στην αρχή ο καημένος δεν ακουγόταν καθόλου. Μετά ξεθάρρεψε και καλυτέρεψε το πράγμα. Εμένα μου ψιλοάρεσε, αλλά είμαι και ψυχοπονιάρα και εκτός αυτού, φαινότανε ότι έχει καλή φωνή ο κύριος. Don't hate, και μεις άμα στέλναμε τον Πάριο δηλαδής πώς ακριβώς θα φαινόταν στον υπόλοιπο κόσμο;;; Τουλάχιστον οι άνθρωποι δεν κατέφυγαν στην κλασική τακτική "ρίξε μία ξανθιά τσούλα με ελάχιστο ρουχισμό" (βλέπε Πολωνία).
Ωπ! Να και ο Μπόμπος! Μα συγνώμη, αυτός ο αισχρός βλάκας δεν αυτοκτόνησε μετά το τρομερό anthem "Chihuahua"?? Πέντε βήματα πίσω στην απαίσια πλευρά των 90s. Απογοητεύτηκα όμως που έχει κόψει την κοτσίδα. Αυτή η συμμετοχή με έκανε να αναφωνώ σε κάθε επόμενο τραγούδι "Τουλάχιστον δεν είναι τόσο χάλια όσι η Ελβετία!" και "Ask yourself: it's bad, but is it as bad as Switzerland??" και η απάντηση ήταν σταθερά ΟΧΙ.
Ένα τραγούδι με προφανές κοινωνικό μήνυμα. Drugs are bad, mkay?
Σούπερ έξτρα μπόνους: ελλείψει επαρκούς χρηματοδότησης, προφανώς, ο ιδιοφυίας Μπόμπος έβαλε στο μπαγκράουντ κάτι κούκλες βιτρίνας να στέκονται με κάτι outfits από το Rocky Horror Picture Show. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδέχεται οι χορευτές που λείπουν από το πάνελ να τσίμπησαν κάτι μυστήριο από το μπουφέ της Μολδαβίας, με αποτέλεσμα να περάσουν όλη τη βραδιά διπλωμένοι άνωθεν της πορσελάνης. Ας το θεωρήσουν ως θετικό το ότι δεν αναγκάστηκαν να βγουν να χτυπηθούν στη σκηνή και να ξεφτιλιστούν πίσω από το Μπόμπο.
Μοντενέγκρο. Ξανθόκορφοι μαυροβούνιοι. Για φαντάσου, να είσαι μαυροβούνιος. Τι γαμάτη εθνικότητα! Ναι, αφαιρέθηκα αλαφρώς, διότι δεν θυμάμαι και πολλά. Ένας κλαψομούνης δεν ήταν;;
Αυτός είναι ο τελειωμένος Eirikur που τραγουδάγια την Ισλανδία. Αυτός εκτός από τραγουδιστής εμφανίζεται κάθε χρόνο σε ένα πανσκανδιναβικό πάνελ όπου μαζεύονται αντιπρόσωποι από όλες τις σκανδιναβικές χώρες και θάβουν όλες τις συμμετοχές. Τώρα, πώς μπορεί αυτός ο γεροσαύρας να κάθεται να θάβει άλλους και να βγαίνει ο ίδιος να το παίζει ρόλλινγκ στόουν με το μαλλί Feria 6,58 "Αγριοκέρασο", θα σας γελάσω.
Ευριδίκη. Η Ευριδίκη για την Κύπρο, με σιγόντο τον αρρεβωνιάρη Κοργιαλά. Εμένα μου τη σπάει, και η φωνή της Ευριδίκης και ο χαζο-emo Κοργιαλάς με το manliner, αλλά του δικού αρρεβωνιάρη του άρεσε. Αλλά ξέρετε, ο δικός μου έχει σε περίοπτη θέση στη ΔΙΚΗ του πλευρά της θήκης CD (για να μην ακουμπάνε τα δικά μου, καταλαβαίνετε) το soundtrack tου Top Gun. ΤOP GUN κυρίες και κύριοι. Τώρα πείτε μου αν σας άρεσε η Ευριδίκη.

Labels:

8 Comments:
Βρε, ο DJ Μπόμπος έβαλε τση κούκλες γιατί δεν επιτρέπεται να έχει πάνω από 6 άτομα επι σκηνής. Μαγκιά! Ετσι έκανε μπούγιο! Αντε και του χρόνου και κούκλες με μοτοράκια!

Blogger Katerina said...
λολ
Μήπως να ανησυχείς που το ήξερες αυτό;;;
Εμένα και πάλι μου φάνηκε ηλίθιο. Πολύ καλύτερο (συγκριτικά πάντα) θα ήταν το ensemble άνευ κούκλας. Αλλά Μπόμπος είναι αυτός, τι περίμενα να μου πεις...
Εγώ του χρόνου θέλω φουσκωτές κούκλες σεξ, άνδρες-γυναίκες. Πώς σου φαίνεται;; Μήπως να κάνομε μία σύμπραξη;

Blogger tsok said...
Εξακολουθώ να διαμρτύρομαι για τη Δανέζα και έχω να πω ότι για να γείνεςι έτσι η Kd Lang θα πρέπει να έχει καταπιεί τη Melissa Etheridge (Melissa respect!) διότι είναι και σαν τσίρος κι έχει κι ένα μπόι το καμάρι της Αλμπέρτα. όσο για την Ευριδίκη να δεις που πιάσαν οι κατάρες της κακίστρως της Κωστέτσαινας και το' φαγε το ζεύγος. Πάντως Κατερίνα μου συμφωνώ άθλιο ήταν το φραγκολεβαντίκικο το άσμα wannabe electronika μη χέσω...

Blogger nanakos said...
Για μερικά υπέροχα δευτερόλεπτα πίστευα πως πίσω από τις κούκλες του Μπόμπου κρυβόταν η Κορομηλά και θα άρχιζε πάλι να μιλάει με τον εαυτό της!

"Και αν γυρίσεις πάλι, ζωή σαν πορτοκάλι...!"

Anonymous Anonymous said...
O Koργιαλάς είναι ωραίο τεκνό πάντως...

Blogger Christos said...
Re paidia mono diki mou idea itan oti i Evridiki emoiaze ligo na exei kanei toul. efta grammes koka. Tin diastoli sto mati tin entopise kaneis allous. Kathws kai ta faltsa tis. Kai to aghos tis tha elega. An kai mou arese to tragoudi epi skinis it sucked ass pou lene.
Chris

Blogger Fight Back said...
εμενα αυτο το στυλακι που γουρλωνουν τα ματια και χτυπιουνται σαν αυτιστικα για να το παιξουν τρελαμενοι, απο τα συγκεκριμενα ατομα τουλαχιστο μου φαινεται πολυ fake

Anonymous kalamesygxwreis said...
EMENA AFTI I SERVA MOU 8YMIZEI PAPARIGA.

APORW PWS DEN TOXEI PARATIRISEI AKOMA KANEIS.

efxaristw

Links to this post:
Create a Link