Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Saturday, May 12, 2007
Τελειωμένοι ημιτελικοί Eurovision, δεύτερο μέρος
Άιντε πάμε να δούμε το δεύτερο μέρος από τους ημιτελικούς Eurovision, τώρα που προλαβαίνω και δεν έχει γίνει ο τελικός ακόμη... Και τα λέμε από αύριο με τον τελικό. Και μην ξεχνάτε: VOTE UKRAINA!

Λετονία. Αυτό δεν ήταν Il Divo, ήταν Il Τζίφο. Βλακεία. Thanks for playing, μπόυζ!
Μα καλά, αυτή η Τουρκία βαλτή ήταν να το παίξουμε και οι δύο στο ίδιο ταμπλό;; Κατά τα άλλα χαριτωμένο τραγουδάκι, το τρολλάκι τύπου overgrown Κουρκούλης μας τα χαλάει ολίγον... Αλλά τι μιλάμε και μεις... Άστο.
Σλοβενία. Ένας δερμάτινος κορσές δε φέρνει την άνοιξη. Ρώτα και τη Μαντώ.
Βέλγιο. Σε γενικές γραμμές το πήγανε καλά το γράμμα, χαριτωμένο ντισκοτραγουδάκι, αλλά κάτι εκεί κάπου στη στροφή του ρεφρέν μου τα χάλαγε. Μάλλον τα κοκοράκια του σχεδόν ενήλικα τραγουδιστή. Νομίζω πως το καλύτερο κομμάτι ήταν το περφόρμανς των δύο εξ αριστερών.
Σαλάμι Ουγγαρίας. Χαριτοδιπλωμένο. Αλλά πολύ απλό, βρε παιδί μου.
Ανδόρρα. Άμα ήθελα να ακούσω ψευτοπάνκ με στίχους γραμμένους από 14χρονα, θα έβαζα το MTV αγάπη μου!
Μάλτα. Your love gives me veeertigooooooo
E ναι λοιπόν, θα πώ το κλασικό και το πλέον αναμενόμενο: και μας μας έπιασε μια ναυτία, ένας ίλιγγος, ένα κάτι. Καλά που κόπηκε, γιατί δεν θα το άντεχα δεύτερη φορά το σινούα.
Νορβηγία. Με αυτά και με αυτά, απο σκανδιναβικές χώρες έμεινε μέσα μόνο η Σουηδία και η Φιλανδία... Ένα έχω να πω: αν ο πατέρας σου λέγεται Σβεν, η μάνα σου Μπρουνχίλντε, ο παππούς σου Όλαφ και η γιαγιά Ίνγκα, τότε το να τραγουδάς λάτιν είναι ΜΑΛΛΟΝ ηλίθια ιδέα! Γενικώς το λάτιν ποπ το ψιλοσιχαίνομαι, ιδίως από κάτι τέτοιος ξανθοσκανδιναβούς τύπους.
Αυστρία. Βαρετό, πέρασε και δεν παρεκούμπησε ροκ τραγουδάκι. Το πιο εντυπωσιακό ήταν το σκηνικό με τα φτερά και τα πίπουλα. Δεν σας φάνηκε σαν ο τραγουδιστής να έβγαινε από αιμορρούν αιδοίο;;; Έτσι όπως βγήκε από τη μέση;;... Καλέ πείτε μου ότι δεν το είδα μόνο εγώ το αιδοίο!

Labels:

3 Comments:
Blogger αμμος said...
Όχι Κατερίνα μου το είδα κι εγώ το αυστριακό αιδοίο και σκιάχτηκα. Δε λέω πανέμορφο πράγμα είναι στο κανονικό του, αλλά αιδοίο τρία μέτρα και με πούπουλα, όσο να πεις αγριεύεσαι.

Blogger Misirlou Oubliez said...
Σου μιλαω την πασα αληθεια, μπαινω απο την Κυριακη 100 φορες εδω μεσα καθε μερα για να διαβασω κριτικη για τον τελικο. Δεν μπορω να αποκρυσταλλωσω αποψη αμα δεν πεις και συ την τελικη σου κουβεντα. Περιμενω.

Blogger Katerina said...
Έρχεται, έρχεται! Μη μου ανησυχείς!
Έπρεπε κανα δυό μερούλες να ξενερώσουμε από τα μεθεόρτια, και έπειτα η κριτική να συγκροτηθεί με προσοχή, όπως καταλαβαίνεις. Όχι πήραμε ένα πληκτρολόγιο και γράψαμε! Είναι σοβαρό το θέμα. Επίσης, ήθελα να δω αν θα αγαπώ ακόμη την Ουκρανία μετά από 3 μέρες. Θα σου πω σε λίγο.

Links to this post:
Create a Link