Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, July 19, 2007
Φυσική ομορφιά.
Η Paula Abdul πριν, με ύφος συναχωμένης κουκουβάγιας και τώρα, με πλαστική μύτη μοντέλο νούμερο 5346XF35. Μάλλον βλέπω και ένα τραβηγματάκι και στο μάτι, το οποιο έχει γίνει ελαφρώς πιο ασιατικό. Τουλάχιστον η κουπ της είναι μία ελαφριά βελτίωση. Εντελώς μπαταλογκόμενα Βουλιαγμένης όμως.

Labels: , , ,

13 Comments:
Blogger Tanila said...
OK Παραδίνομαι. Τόσο καιρό σε παρακολουθώ φανατικά αλλά ΓΙΑΤΙ έχεις τόσο άχτι τη Βουλιαγμένης ΔΕΝ έχω καταλάβει.

Blogger Katerina said...
Κοίταξε, το θέμα με τη Βουλιαγμένης είναι σύνθετο. Όπως έχω πει και άλλη φορά, εγώ πλέον είμαι μετανάστρια, αλλά όταν ζούσα στην Αθήνα, ήμουν κάτοικος περιοχής εφαπτόμενης στη Βουλιαγμένης (οπότε ξέρεις, μπορώ να λέω ελεύθερα ότι θέλω, όπως και οι κωμικοί στο Αμέρικα, άμα είσαι εβραίος, βρίζεις όσο θέλεις τους εβραίους, άμα είσαι μαύρος βρίζεις τους μαύρους όσο γουστάρεις, άμα είσαι γυναίκα, γάμα τα) και η λέξη Βουλιαγμένης, με τη ρετρό σημασία της, μου θυμίζει όλα τα παπουτσάδικα και τα ρουχάδικα με το καρμίρικο στοκ από πλαστικούς ντάκους και νάιλον ανύπαρκτα μπλουζιά που είναι για να φοριούνται μόνον στα καρμιροκλαμπ στο Μπουρνάζι. Συνεπακολούθως μου θυμίζει και τις αντίστοιχες καρμιρογκόμενες-πελάτισσες. Όχι ότι έχει μόνο τέτοια στη Βουλιαγμένης, και δεν είναι να πεις ότι δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση τα τελευταία χρόνια, αλλά εγώ θα θυμάμαι πάντα με χαρμολύπη την παλιά, καλή Βουλιαγμένης (στο ύψος Δάφνης-Μπραχαμίου λέμε τώρα)...

Blogger Tanila said...
Α δε λες τη λίμνη!

Blogger mourga said...
bouliagmenis my favourite tag. eytyxws h perioxh mou efaptetai sth mesogeiwn:P

p.s.- eidame harry potter...den mou aresei o harry pia. kai ayth h ermioni poly anorgasmik. pshfizw ginger face, so I guess this means waaaaaaaaar!
x

Blogger Katerina said...
ΑΧΑΧΑχαχ γειάσα ρε Τανίλα, με έκανες και γέλασα και ό,τι το χρειαζόμουν! Όχι, εννοώ τη λεωφόρο. Τη γνωστή.
Μουργάκι, καθόλου war, εγώ ίσια ίσα θέλω να ενωθούμε οι ginjah (κατά VB, ήτοι Victoria Beckham) lovers για να μην είμαι μόνη μου, καταλαβαίνεις. Η αλήθεια είναι ότι ο καήμενος ο Harry έπεσε θύμα τραγοκουρέματος και έχασε ένα κάτι από το allure γι'allure του. Στην προηγούμενη ταινία ήταν πολύ πιο παστελάτο τεκνό.
Και ξέρεις, πάνω που έκανα ένα ακόμη ποστ εξαιρετικά αφιερωμένο στο Rupertάκι, που δεν αρέσει σε πολλούς αλλά χέστηκα. Σού'ρχεται συντόμως (όταν βγω από την κινούμενη άμμο της δουλειάς που έχω κολλήσει). Όλοι μαζί ένα ούρραααααα!

Blogger mourga said...
hoorrayyyyy
anypomonw:)

Blogger maroulitaaa said...
το ξέρεις πως ήρθε στην Ελλάδα τις προάλλες και εθεάθη στα μπουζούκια; Ο κοκκινοτρίχης ντε...

Blogger Katerina said...
Αχ καλέ και με κοψοχόλιασες! Νόμιζα ότι έλεγες για την Πώλα...
χεχε τι μου λες! Τρομερά ενδιαφέρον... Μαρή, αλήθεια μου λες ή πας απλά να με ανάψεις βραδιάτικο;; Φωτογραφίες που μπορώ να βρω;;; Α ρε και να μην είμαι να προσφέρω την υποστήριξή μου!
Εγώ πάντως αυτό το τεκνάκι δεν το κόβω για τα μπουζούκια... Χμμμμμ ύποπτες φήμες! Το star ήταν εκεί;

Και μπορείς να μου λύσεις την απορία, τι απέγινε η Μεσσαλίνα;; Και μου άρεσε :)

Blogger mourga said...
pes mou se poia pista phge! pes mou an ton egrapsan ta tabloids! epitelous, pes parapanw info gia mas tou apodimou!!!

Blogger CheeseFiend said...
Φήμες σας λέω, φήμες!
Έχει πάρει σβάρνα τις ΗΠΑ και τον Καναδά το Ρουπερτάκι, που καιρός για διακοπές και μπουζούκια.

Anonymous darkenlight said...
fantazomai ton Rupert na einai se pista. San fotorythmiko tha einai me to kokkino malli!!! :P
Pantws paidia i Ginny einai ksinh... Hermione forever :P

Blogger Katerina said...
Μωρ αυτό λέω και γω, αφού πριν από 2 μέρες ήταν στο LA μη χέσω. Ακόμη κανουν πρόμο για το Οrder of the Phoenix, σιγά μην τρέχει το τεκνάκι στην Άντζυ Σαμίου να μου κουνιέται στα Μπουρνάζια κλπ κλπ
Δεν ξέρω, εμένα μου αρέσει καταναγκαστικώς και η Ginny, διότι είπαμε, έχω κάλο με τα κόκκινα μαλλιά και τους συμπαθώ τους κοκκινοτρίχηδες με τη μία. Και η κοπελίτσα που την παίζει έχει ομορφύνει αρκετά, όπως και η Έμμα εκτός αυτού. Μόνο ο Νταν χαλάει λίγο... Αλλά με φτιάχνει να τον βλέπω να συνεντευξιάζεται διότι έχει πολλή πλάκα.

Blogger messalina said...
λεπτομέρειες δεν ξέρω καλέ. Το μόνο που πήρε το μάτι μου ήταν κάτι φωτο του σε μια πίστα κι από κάτω ο τίτλος "Ο Φίλος του Χάρι Πόττερ στα Μπουζούκια!". Σε κάποιο κουλτουριάρικο έντυπο σαφώς από αυτά που βρίσκει κανείς μεσοβδόμαδα αναρτημένα στην τέντα του περίπτερου. Τώρα από πότε ήταν η φωτογραφία δεν ξέρω πάντως περιελάμβανε και μια παρδαλή που ήταν έτοιμη να του χιμήξει...Ελπίζω να ζείτε ακόμα εκεί στο fan club του μετά από αυτά τα ανησυχητικά νέα!

Links to this post:
Create a Link