Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, July 05, 2007
Moose Knuckle εποχής
Γειά σα ρε Τζώνη, που ποτέ δεν απογοητεύεις. Αν μπορέσετε να ξεκολλήσετε το θολωμένο βλέμμα σας από το σούπερ φτερωτό κούρεμα εποχής του Τζώνη και από τη στυλιστική μη-άποψη του ενδυματολόγου (seriously? Καζάκα λακόστ με κοντομάνικο μπλουζάκι τύπου τένις;; Εμ άμα κάνει ζέστη, τι τη θέλεις την καζάκα; Και άμα κρυώνεις, χάθηκε ο κόσμος να ρίξεις ένα μανίκι επάνω σου; But I digress.), θα παρατηρήσετε, ίσως, το λουκάνικο Τρικάλων του Τζώνη να πνίγεται μέσα σε μία κουταλιά πανταλόνι Ληβάυς. Γιατί έτσι σας αρέσει.

Labels: , ,

9 Comments:
Blogger αμμος said...
Αγαπητή Κατερίνα, κοιτάω στο μπλογκ, τίποτα. Κάνω κλικ για μεγέθυνση, ξανακοιτάω, τίποτα. Και αναρωτιέμαι, να ανησυχήσω για τη μυωπία μου, ή να το αποδώσω στην έλλειψη σεξουαλικού ενδιαφέροντος; Το ξέρω ότι δεν είσαι γιατρός, αλλά εσένα βρήκα, εσένα ρωτάω.

Blogger Marvin the martian said...
Τρικάλων ε; μμμμ....

Blogger Katerina said...
Αγαπητέ άμμε,
μη μου ανησυχείς, η δόκτωρ θα σε σενιάρει. Κοιτάμε την πεο-ριοχή εκεί προς τα δεξά του Τζώνη. Μη μου πεις οτι δεν διακρίνεις το φούσκωμα;;

Blogger Lee said...
Και ετσι και αλλιως και οπως ναναι, γουσταρουμε Τζονι!

Blogger provato said...
έτσι, έτσι. τέτοια ποστ να βλέπω να καθησυχάζομαι ότι υπάρχει ποιότητα!


....λοιπόν όσον αφορά το καυλί του Johhny είναι θρυλικό στο Hollywood - λένε ότι είναι και ο βασικός λόγος που έχει τόσο μεγάλη ευκολία να βρίσκει ρόλους σε όλα τα φάσματα του κινηματογράφου.

είμαι περήφανος που το επισημαίνεις!

μπεεεε

(for the record την έχω μεγαλύτερη) - ο sikia Μπορεί να το επιβεβαιώσει!

Blogger Rasko said...
Epeidh auto edw to blog einai h psifiakh ekdosh tou Tasou Rousou, kai gia na diaswthei tou kurous ws mia tetoia, na epishmanw oti h kazaka einai Nike kai oxi lacoste.

Honest mistake pantws, katalavainw oti kai ta 3,4 nanosecond pou pou emeine to mati sou sto Voreio meros ths eikonas htan upervolika polla:P

Blogger Katerina said...
Αγαπητέ μου ράσκο,
Καλά βρε, εσύ ΕΚΕΙ κοίταγες;;;
Και εκτός αυτού, μπορώ να ρωτήσω που το κατάλαβες; Εμένα μου έμοιασε με λακόστ το λογότυπο, αλλά δεν το πολυκοίταξα, η αλήθεια είναι. Μήπως έχεις δει την ταινία; Ή μήπως είσαι και εσύ κάτοχος said καζάκας και ξέρεις από πρώτο χέρι;
Αλλά για να έχουμε καλό ερώτημα, μήπως μας τη λες με τον τασορούσσειο παραλληλισμό σου;; Ε όχι και Ρούσσος!

Blogger Rasko said...
To na se prosfwnisei kapoios Tasko Rousso einai h megisth kataxiwsh gia enan anthrwpo, to anaferei kai o Nitse sto Zarathustra

Anonymous Vagab0nde said...
Αχαχαχα, να είστε καλά, παρ' ολίγον να μου βγει ο καφές απ' τη μύτη. Ομολογουμένως το εργαλείο (phenomenal indeed και τόσο χαριτωμένα στριμωγμένο) ήταν το πρώτο πράγμα που μονοπώλησε το ενδιαφέρον μου στη φωτό, εξ' ου και ανησύχησα, όταν δεν είδα αναφορά στις 5 πρώτες αράδες, μην και ο έγγαμος βίος σας έκανε ρεκτιφιέ προσωπικότητος.

Ευτυχώς οι φόβοι μου διαψεύσθηκαν.

:)

Links to this post:
Create a Link