Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, September 13, 2007
Γκομενάκια "Δυό αδερφάκια είμαστε"
Ο μακαρίτης Gianni Versace με την αδερφούλα του Donatella Versace, πριν να πάρει το χοντρό κατήφορο και να φτάσει να ομοιάζει με τσάντα από βακέτα τρίτης κατηγόριας. Επίσης, φορώντας Βερσάτσε εποχής. Ο Αρμάνι μας είπε μία φορά (εκεί που είχαμε μαζευτεί τα καλά παιδία τριγύρω από την αρμάνεια μπισίνα με τα ζουλευτά νερά) ότι δήθεν ο Βερσάτσε του είχε κάποτε κλαφτεί ότι τα ρούχα του (του Αρμάνι) είναι για κυρίες, ενώ τα δικά του (του Βερσάτσε) ήταν για τα τσόκαρα του δρόμου. Αγάπη μου Τζιάνι, όπου και νά'σαι, μην χτυπιέσαι! Πιο αυτοσεβούμενο τσόκαρο θα φόραγε τέτοια πράματα βρε κουτό αγόρι;; Τα βλέπετε εσείς αυτά τα συνολάκια να πάνε για Μπουρνάζι;; Δε νομίζω! Ποια θα φόραγε σετάκι ζιβάγκο, αν έχεις το θεό σου, με μέση ως το διάφραγμα και ζωνάρι βατικιώτικο; Και από πάνω ΚΑΙ σακάκι;; Αν ποτέ βγει κανένας έτσι έξω για ψωλοπαγάνα, εμένα να μου στείλετε τρία κασόνια Στολίτσναγια! Το συνολάκι του ίδιου του Τζιάνι όμως, το βλέπω κάλλιστα να φιγουράρει σε βλάχικο γάμο και κατόπιν σε δεξίωση στις καυτές πίστες του Βινυλίου. Άνετα. Άμα είχε γυρίσει δε και το μανίκι, θα παίρναν φωτιά οι ντισκομπάλες.
Αφήστε που ο Αρμάνι πολλά ξέρει να λέει, τώρα που ο Βερσάτσε τα ντούκιασε και δε μπορεί να βγει να πει τα δικά του. Αν ο τάφος είχε χέρι, Αρμάνι, θα το έβγαζε να σε μουντζώσει!
Άσχετο, αλλά θεωρώ πως ο Βερσάτσε ήταν χαριτωμένος άντρας, αν και ολίγον βλαχομπαρόκ. Αυτή η Ντονατέλλα όμως, μα τίποτα δεν του πήρε.

Labels: , , ,

12 Comments:
Blogger Moodygirl said...
emena giati mou 8umizei to gavala h donatela?

Blogger The Wrong Guy said...
kala i donatella pos itan etsi?

tha mou pis se sxesi me to pos einai tora,tote ti les mexri kai orea!

Blogger marouli(ta) said...
α, αυτή είναι; Νόμιζα πως ήταν κανένας χεβιμεταλάς γκόμενος του Gianni...

Anonymous lady d said...
pou na se zosoun oi medouses tou Gianni...:)

re o gianni ekane to S&M moda...thimisou to foremataki pou forese i kiouria kata ta alla Liz Hurley to 94 stin premiera tou 4 weddings and a funeral...ftiaxnun karieres tetoia foremata. makari na ipirxe re o Gianni...thelo na paro afksisi kai proagogi kai den exo ti na valo....

Blogger Gogo said...
kala kai egw traveli nomiza oti itan i ksanthia.. kai nai ontws, idia o gabalas!
xaxaaa!

Blogger Katerina said...
Ααα όλα κι όλα, εμένα το βλαχομπαρόκ με μία δόση ειρωνίας μου αρέσει! Αν δεν ρίξεις και ολίγη από λεοπάρδαλη, τι να πει το συνολάκι!
Όσο για την κυρα-Λιζ, εμένα εκείνο το τσίτι με τις παραμάνες δε μου έλεγε τίποτα. Το μονόφρυδο της Λιζ όμως, μου έλεγε πολλά! Εμένα μου αρέσει το χρώμα που δίνει ο οίκος. Πάντα μου άρεσαν τα γκράντε σχέδια με πολύ χρώμα. Ή σχεδιάζουμε ή βήχουμε ένα πράμα.

Blogger Fight Back said...
ρε συ αυτο το μειλ με τον τομι χιλφιγκερ που και καλα ειπε οτι τα ρουχα του δεν ηξερε οτι θα τα φοραγανε γυφτοι, μαυροι, ελληνες, αραβες κλπ αλλιως δε θα τα εφτιαχνε ιν δε φερστ πλεις, το εχεις λαβει?

ε και για να μπω και στο θεμα, χαχα καραλολαρες καλη μου πως τα λες ετσι

Blogger Katerina said...
χεχεχοχ μα τι σαχλός, αυτός ο Τόμυ μπόυ! Να σταματήσει να φτιάχνει αηδίες, να μην τις φοράνε οι γιούφτ!
Αλλά σήριουσλη, αυτό με το Χίλφιγκερ είναι μύθος, αγαπητέ μου, το λέει και στο Snopes. Και επιτέλους, λίγη έρευνα δεν βλάπτει! Μα τι βλακείες κάθονται και στέλνουν σε αυτά τα φόργουωρντ.

Blogger Fight Back said...
Ακριβως, μας το στειλαν και λεγαν οι συναδελφοι, αισχος αισχος να του κανομε εμπαργκο σαμποταζ.
και βρηκα εγω στο γκουκλ τη δηθεν δηλωση (η οποια δεν ειχε μεσα ελληνες ετσι κι αλλιως) και καπακι τη διαψευση και τους την ετριψα στα μουτρα.

Blogger x-oyranoy said...
Δεν ειναι το ρουχο που σε κανει ειναι ο ανθρωπος που κανει το ρουχο...
Εγω αυτο το συγκεκριμενο συνολακι το φανταζομαι να το φοραει το δυναμικο της comback στον ANT1 η Τετα Ντουζου και σκεφτομαι να γινω str8.

Blogger NaNa said...
καλά εε δίνεις ρέστα!ρεσιτάλ! πριν λίγες μέρες ανακάλυψα το blog (ντάάκς άργησα λιγουλάκι) και μου χουν βγει τα μάτια στον pc να διαβάζω το archive.άντε τώρα να ξεκολλήσω να διαβάσω για την εξεταστική...με τίποτα...! u rock Κaterina! αυτά.

Blogger Tanila said...
A την είχε από παλιά αυτή την πετριά με το σολάριουμ η Ντονατέλα;
Εμ γι'αυτό είναι έτσι η μούρη της!
Σωρευτικά αποτελέσματα σολάριουμ επί 50 χρόνια και ιδού! Μοιάζεις με 95χρονη!

Links to this post:
Create a Link