Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, September 19, 2007
Στάσου καλέ, μύγδαλα! Έχω και σερνικά!
Έχω και ταξίντο, έχω και γιατρούς, έχω και γκομενάκια, έχω και βλάκες, έχω απ'όλα, διαλέγετε και παίρνετε!
The male side of the Emmys:
Όλο το ξεχνάω αυτό το πισωγλεντάκι πως τονε λένε... Jesse Spencer μάλλον (House, MD). Χαριτωμένος αλλά αδιάφορος. Δε μου αρέσουν τα κουκλίστικα λέμε.
Τhe Shat hit the fan! Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ο William Shatner είχε παππού εν τέταρτον γιάπωνα και γιαγιά (από το άλλο σόι) τρεις ούγιες μολδοβλάχα, εξ ου και το τραβηχτόν του πράγματος. Το γκομενάκι του όμως, άτσα, υπέρ του δέοντος!
Ο Magnum P.I. ονειρώγνεται ότι παραδίδει στεγνά την κόρη του νυφούλα. Η σύζυγος Magnum τον ήθελε τον λίγο παραπάνω όγκο στο γλυφτό της χτένισμα. Ο Tom Selleck πάντως ΜΙΑ ΧΑΡΑ κρατιέται, ή μου φαίνεται;
Justin (Trousersnake) Chambers (Grey's Anatomy) συν γκομεναιξί. Μεχ. Δε μου λέει τίποτα, αλλά λέει σε πολλές εκεί όξω.
Denis Leary μετά συζύγου, η οποία νομίζει ότι πήγε για μπραντς στον ιππόδρομο και τώρα ετοιμάζεται να πάει να αναποδογυρίσει τις σβουνιές. Λίγο ήσσον το τσιτάκι για τα Έμμυ. Αυτόν όμως μία χαρά τον κόβω. Άμα τον βλέπεις μόνο σε φωτογραφία, είναι χαριτωμένος. Άμα τον ακούς είναι που υπάρχει το πρόβλημα... Σπαστικός, ιδίως όταν πιάνει το σολιλοκούι-κούι και κανένας δε μ'ακούει. Δεν ξέρω αν έχετε υπόψη.
Matthew Perry. Χαριτωμένος. Αν και ολίγον μπερδεμένος. Είμαι όντως στα Έμμυ; Γιατί; Ποιος με κάλεσε;; Σε τι έπαιξα που πήγε καλά;;;... Χμμμμ ναι, ούτε και μένα μου έρχεται κάτι πρόσφατο.
Ron Jeremy, υποψήφιος για τα αριστουργήματα 'Ένα πούτσο η Βιολέτα και τ'αρχίδια ομελέτα" (γαστρονομικό μαγκαζίνο), "Κωλοκατάσταση" (best drama), "Ο κώλος σου με χόρτασε και την ψωλή σου κράτα" (ντοκυμαντέρ), "Φτου και μπαίνω" (καλύτερο σενάριο) ΑΧ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ! Αν είστε κάτω των 18 φωνάχτε αμέσως τη μαμά σας να σας πει ότι όταν θα μεγαλώσετε, θα καταλάβετε.
Κanye West: αν μπορούσε να το βουλώσει εντελώς, όμως, θα ήταν χαριτωμένος. Ως έχει, είναι πολύ μεγάλο κλαψομούνι. Ωραίο κουστούμι πάντως.
Ο Charlie Sheen (Two and a Half Men, τι ΠΑΠΑΡΑ θεέ μου! Γιατί!) πήρε αγκαζέ τη φιλενάδα του, Μαίρη Μηλιαρέση, με φουστανάκι από τη μπουτικ του γνωστού μοδίστρου Germain Kourkoudialos (Paris, London, Wuppertal, Liopesi). Λεπτομέρεια: η γραβάτα Χάρρυ Πόττερ του Τσάρλι. Σήριουσλη!
O Marky Mark μετά γκομενίτσας. Καλέ σχεδόν τον μπέρδεψα με το Donnie. Θου κύριε!
O Jeremy Piven (Entourage) κάνει το ρομπότ. Το πάρτυ δεν άρχισε ακόμη, βλάκα.
Μilo Ventimiglia (Heroes): γεμίζει το στόμα! Δυστυχώς μόνον με το όνομά του. Πολύ καλό τεκνάκι με προδιαγραφές για το μέλλον.
Αυτός ο βλάξ γιατί παίρνει υποψηφιότητα ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ μπορείτε να μου πείτε;; Kiefer Sutherland (24). ΚΑΤΩ η προπαγάνδα της αμερικανοχριστιανικής βλακοδεξιάς, αυτό έχω να πω.
Μπορείτε να μου πείτε αυτό το κήτος (James Gandolfini, Sopranos) που τη βρήκε τόσο ωραία γκόμενα; Όχι ξέρετε γιατί το λέω, να πάω να ψωνίσω και εγώ καμία να την πουλήσω στο Ebay. Ή και μία δεύτερη να μου παίρνει τις ψηλές γωνίες με το σκουπόξυλο γιατί εγώ δεν φτάνω. Το δάχτυλό σου, αντιπαθέστατε, να το χώσεις εκεί που σε τρώει. Άναμπράβο.
"Enormous pants, of course!" Hugh Laurie, House MD. Σαφώς ΤΟ Γκομενάκι της βραδιάς. Αγαπώ!
Και δεύτερη φωτογραφία, διότι, κοιτάξτε τον! Μη μου πείτε ότι δε σας φτιάχνει. Τη διάθεση. Κρίμα που δεν κράτησε την κανονική του προφορά στο House.
Και ένα Μπέηκον για το τέλος! Κevin Bacon- έχετε δει άνθρωπο με πιο ταιριαστό όνομα;; Παραπάνω ο Κέβιν μας δείχνει τη χειρονομία που κάνει στη σύζυγό του κάθε φορά που βγαίνει στο δάσος για να ψάξει για τρούφες.

Labels: , , ,

17 Comments:
Blogger elinor said...
Μχαχαμχαχαα..!

..¨κάθε φορά που βγαίνει στο δάσος για να ψάξει για τρούφες¨..

Γεια σου κορίτσι!!

;D

Blogger Ερμής said...
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί δεν είσαι ακόμα διάσημη;;;
Χμμ...ή μήπως είσαι;;;

Blogger Xilaren said...
HUGH!!!!!!!!!

LAURIE!!!!!!!

mmmmmmmmmmmmmmmmmm

:)

Blogger Mambo Tango said...
Πολυαγαπημένη κακίστρω Βάντα,
σχολίασε σε παρακαλώ κατιτίς και από την ελληνική so busy, εσύ που τα κατέχεις τόσο καλά τα ελληνικά πράγματα αλλά σε τρώει η ξενιτιά.
Ευχαριστώ.

Blogger Nobody said...
House MD είματε όλες καψούρες?


Έχω κι εγώ την απορία του ερμή!!
Είσαι ανπέχταμπλ.

Blogger Tanila said...
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΟΥ ΠΑΛΙΟΣΑΥΡΕΣΣΣΣ!!!!
Ο ΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!
ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΠΡΩΤΗ!
ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΕΨΩ!
Πέρ'απ'την πλάκα, συμφωνώ απόλυτα με την Κατίνα - σαλαμάκι. Αν σκεφτείς ότι είμαι μια γνήσια και καθαρόαιμη τεκνατζού και ο Χιού είναι ένας απ'τους 2 σελέμπριτις γκριζοκρόταφους άντρες που θα με έκαναν ν'αλλαξοπιστήσω, αυτό λέει πολλά.

Blogger Moodygirl said...
agapw hugh laurie!!!!!!!!!
apo to black adder!!
kai protimw agglikh profora
8a plakw8oume paei

Blogger Effie said...
"Ένα πούτσο η Βιολέτα και τ'αρχίδια ομελέτα"???...
"Ένα πούτσο η Βιολέτα και τ'αρχίδια ομελέτα"???????!!!!!!!???
...{άφωνη}...

Είσαι θεά. Είσαι θεά. Είσαι θεά. Είσαι ΘΕΑ. Τέλος!

HUGH LAURIEEEEEEEEE

βλέπω όλες λυσσαμε για τον Χιου, τον αγαπώ, τον λατρεύω, όπως είπε και η moodygirl, ήδη από την εποχή του Black Adder που μεγαλουργούσε.
Απίστευτος.

Το ρεπορτάζ σου δεν ειναι απλώς εκτενές, είναι μνημειώδες.
Φτου σου κοριτσάρα μου !

ΧΧ

Blogger Katerina said...
Αγάπες μου καλησπέρα!
Προσοχή όμως! Μου τρομπάρετε το φυρίκι και θα τα πάρω απάνω μου!
Όσον αφορά το φλέγον θέμα Hugh Laurie! Tο μπακλαβαδάκι Καζινό είναι νυμφευθέν, όμως, οπότε ας μη σφαζόμεθα. Οι γυναίκες πρέπει να είμαστε ενωμένες σε αυτά τα πράγματα. Άμα η σύζυξ Laurie αποφασίσει να κάνει το σωστό και να τον βγάλει σε πλειστηριασμό, θα πάρουμε όλες από ένα νουμεράκι να μας φύγει η υπογλυκαιμία. Μέχρι τούτουνος του σημείου, χαίρομαι που συμφωνούμε!
Ερμή μου, το κοπλιμάν το δέχομαι, αλλά καλύτερα έτσι βρε, underground. Χωρίς πολλή πολλή διαφήμιση. Που ξέρεις, μπορεί να απογοητευθεί το κοινό αν γίνω διάσημη! Μπορεί στην πραγματικότητα να μην είμαι η πληθωρική κοκκινομάλλα με το ρετρό καρέ και το eyeliner ΚΟΛΑΣΗ που βλέπεις τις νύχτες στον ύπνο σου (άμα είσαι γκέι. Αν είσαι στρέητ, με βλέπεις πιο αδύνατη, σακούλα;).
Τι άλλο να πω έπειτα από όλα αυτά; Τανίλα, και εγώ συνήθως δεν είμαι του jamon serrano (βλέπε: σιτεμένο), αλλά είναι καναδυό που μου τη δίνουν. Έφη, αυτό το άσμα με το ράν τάιμ έροοοοο μου έχει κάτσει από το πρωί. Σκατά!

Αν μ'αγαπας δε ξέρω,
Αν μ'άγαπας δεν ξέρω,
βαράει η καρδιά μου
τρελά ραν τάιμ έρροοοοοοοοο

Blogger Katerina said...
hugh laurie kai pali hugh laurie!
euxoami na min einai gay, oxi oti tha ton eixa pote, apla as ton xairetai kapoia.
tosa xronia ti ekane eksafanismenos?

Anonymous poli said...
xaxax jeremy piven 8eotita, ma den sou aresoun oi atakes tou sto entourage?
ntaks i seira einai ligo editorial tou kwstopoulou, alla aftos einai gamatos!
episis kiefer 8eotita,
gandolfini 8eotita -an eksaireseis etsi pou anasainei k ton akous k agxwnesai oti 8a meinei ston topo-,
o house einai ontws wraios antras, oi titloi apo tis tsontes super, to 2and a half men dyo kourades k misi,
k afta gt kourastika.
a! ekeino to parisakee ti kanei?
filia

ps: yparxei 8eos! kikloforei fimi gia sextape tis elisha cuthbert..

Blogger mourga said...
den to pisteyw!!!oles gia hugh laurie????kala apo epoxis black adder mou arese, alla fysika den to eipa pouthena giati hmoun sigourh oti eimai moni mou.
wstoso epeidh problepetai malliotrabigma, tha boleytw me to anhliko apo to heroes:PPPP
episis ena pulitzer twra stin katerina!!!!

Blogger tsok said...
Gia na iremisei i diamaxi gia ta matia tou Hugh Laurie (pou emena proswpika me afinoun adiafori), egw tha parw ton kollito tou Stephen Fry, o opoios me agapa kai den to xerei kai tha afisei kai ta xuna gia tin parti mou. An den xerete ti esti Stephen Fry kat' arxas ftou sas! kai kata deuteron anazitiste (oi ektos UK) sto youtube ena diamanti koulo tilepaixnidi gnwsewn pou legetai QI (Quite Interesting). O kalos mou o Stephen einai host wi' da most kai einai o pio exupnos ap' olous (kala, exei kai tia kartes me tis apantiseis vevaia). Exei arketes saizon idi on-line (na mazepsei lefta gia to gamo mas)

Blogger Katerina said...
Καλό μου τσοκ,
ο Στήβεν δεν είναι γνωστός πισωγλέντης; Λέω μήπως κάνω κάποιο λάθος... Όχι ότι παίζει ρόλο στους εικονικούς αρραβώνες με διασημότητες, mind you! Και εγώ γουστάρω τρελά Στήβεν. Έχει γράψει και μερικά πολύ ωραία βιβλία, εκ των οποίων έχω διαβάσει μερικά και φιλοδοξώ να τα διαβάσω όλα. Εγώ δεν κρίνω γκέι, στρέητ και τα λοιπά, δηλαδής είμαι και δηλωμένη φαν και του Rupert Everett, λούγκρα extraordinaire που πολύ με εξιτάρει και δεν το κρύβει διόλου. Τι ωραίος άντρας!

Blogger Xilaren said...
o stephen einai glykytatos alla mou kanei entelws asexual. ase pou 8a sou dior8wnei sunexws ta panta, mexri kai ta geroundia kai tis metoxes!!!!

ekeini de i aisxri diafimisi gia ta tsagia a-pa-pa-pa!!!

Blogger tsok said...
O Stephen einai para polu pisoglentis, alla den me exei gnwrisei akomi. Tha ton afinw na mou diorthwnei geroundia, geroundiaka, elxeis tou anaforikou kai alla prostuxa tou suntaktikou arkei na mou milaei...

Links to this post:
Create a Link