Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, October 04, 2007
Σεξ σεξ σεξ απηλ
Συνέχεια με μερικές ακόμη φωτογραφίες από την ταινία SatC, γιατί από ότι είδα το θέμα σας ενδιαφέρει. Το πράμα περιέχει σποίλερ, λασπωτήρες, και ότι άλλο ήθελε προκύψει. Σας προειδοποίησα.
Κι άλλα συνολάκια.
Μωρ κάτι μου θυμίζουνε αυτές. Παίζει και η Άσλη Σίμπσον σε αυτή την ταινία;
Που πάτε κορίτσα; Έχω και καπελιέρα, πάμε για το Φάληρο;
Καλά και τώρα αυτό το καπελοπράμα της Κάρρυς πώς βολεύει για τσάντα, μπορείτε να μου πείτε;
Εμένα πάντως αυτό το υπόδημα κάτι μου λέει. Η μυγοπαγίδα στον ώμο πάλι, τι να σας πω...
Εδώ βλέπετε τη Τζέννιφερ Χάλιντεη βρε γαϊδαράκο ντεη που παίζει τη μπουμπού για όλες τις δουλειές, τουτέστιν βοηθός. Έχει και όσκαρ, ω θεοί! Βρε εδώ δεν έχει ακόμη η Καte Winslet, τυχαίο παράδειγμα...
Τι γίνεται εδώ; Της έφαγε το μπιφτέκι της;; Γκαστριές βλέπω.
Η μυγοπαγίδα στο κοντινό. Αυτό το πράμα είναι πιο μεγάλο και από την καρκάλα της.
Που πάει η Σάρλοτ με το κουτύρ;;
Κι άλλες κουτυριές βλέπω... Χμμμμμ ωραίο το σανδαλάκι της Μιράντας.
Αμάν! Το καβαλερία ρουστικάνα είναι τούτη;; Ήμαρτον!Ώστε έτσι! Τι ΑΠΑΙΣΙΟ νυφικό είν τούτο! Δηλαδή από όλα τα νυφικά εκεί έξω, αυτό βρήκανε να της φορέσουνε;; Τουλάχιστον να ήταν ένα νούμερο που να της έκανε, θα ήταν πολύ καλύτερο... Και το φτερό;; Λες και θα πάει στο Οκτόμπερφεστ να τραγουδήσει το Έντελβαϊς...Τουλάχιστον το μπουκέτο είναι ωραίο. Κατά τα άλλα, άστα να πάνε... Και τα συνήθως αγαπημένα μου χείλια εδώ είναι εντελώς άσχετα και δεν πάνε καθόλου.
Και μία ολόσωμη για να εκτιμήσετε τη μαρέγκα του πράγματος. Εγώ πάντως θα την έντυνα με ένα γαμάτο σαμπανί cocktail dress μέχρι το γόνατο. Όπως έκανα και εγώ άλλωστε. Αν υπάρχει μία γυναίκα που έπρεπε να φορέσει κοντό νυφικό, αυτή είναι η Κάρρυ...
Θα τον πάρει άραγες τον παπάρο με παπά και με κουμπάρο;; Για να δούμε.
ΚΑΤΗΓΟΡΩ!!! Εδώ βλέπετε την Patricia Fields που είναι υπεύθυνη για όλα τα συνολάκια που βλέπουμε εδώ και χρόνια στο SatC. Ώστε έτσι σατανική κουρούνα! Εμάς μας έβαλες όλες να κυκλοφοράμε με τα εικοσάποντα και εσύ με το φλατ;;;;;; Ουστ!!

Labels: , ,

17 Comments:
Blogger x-oyranoy said...
Εγω αυτο που απεκομησα απο ολες αυτες τις φανταστικες φωτο που διαθετεις και απο το να ειμαι πιστος τηλεθεατης στην σειρα και τις 7 σεζον ειναι οτι αν δε θες να σαπισεις το ζητουμενο (κατι που ποτε δεν ανακαλυψαν οι πρωταγωνιστριες, αλλα και η Patricia) ειναι οτι η φρεσκαδα διατηρειται μονο σε σελοφαν Σανιτας Σανιτας και οχι σε Τσιτσια Κουτυρ, απο δω και περα το ζητουμενο ειναι με διαφορα τρικ οπως η μυγοπαγιδα η το υπερμεγενθυμενο φτερο παγωνιου πανω απο το αυτι σαν την Αλικη με το γαρυφαλλο στο "Βγαινει η Κατερινα τσαρκα απ'τη Ραφηνα" να αποσπαται η προσοχη του αρραβωνιαρη απο τις προβληματικες περιοχες εν ολιγοις την μαπα της.

Anonymous Tanila said...
Έχω μείνει ενεή (δηλαδή έχω μείνει μαλάκας)
Η κουτυριά της ξυλάγγουρης κοκκινομάλας είναι η καλύτερη.
Καλέ, είναι πιο καλοντυμένη κι από την Κάρρυ!!!!!
Πολύ ωραίο σχέδιο, πολύ λαμπερό χρώμα και εκπληκτική αντίθεση με το μαλλί!
Που ακολουθεί (το μαλλί) το ίδιο ρομαντίκ στυλ!
Και ενδιαφέρον πεδιλάκι σε σωστό χρώμα!
Την είχα υποεκτιμήσει αυτή την κοπέλα.

Blogger Alexandros said...
Εμένα πάλι η SJP στη φωτό με το πίπουλο και το πέπλο (ο Θεός να το κάνει νυφικό) μου θύμισε την πάλαι ποτέ "Κοκκάλω" που βλέπαμε στις παλιές Ελληνικές ταινίες.

Μπρρρρρρρρ!

Blogger gay super hero said...
To νυφικό είναι για τα μπάζα. Στην τρίτη φώτο το συνολάκι της Κάρι και το συνολάκι της Μιράντα όλα τα λεφτά.

Blogger gay super hero said...
Eπίσης έχω να πω ότι και οι "τουαλέτες" των παρανύφων (ο θεός να τις κάνει) σκέτη βλαχιά

Blogger cristalin said...
Tha simfwnisw me tous prolalisantes! To forema tis Miranta einai to kalitero- antipathestati i kriokoli kata t alla~soz. To DE nifiko..... Ti tragiko! Avizi tin kanei, faklana tin kanei, tis tonizei kai tin fatsoula-alogo pou exei ginei san ton Drakoumel, pianei pisw kai to thespesio mallaki pou mexri twra itan to mono pou eswze tin katastasi kai ti menei? ena xali kai miso...
Aisxos :P

Blogger gsus said...
όλη η ταινία στους δρόμους θα είναι γυρισμένη; ένα πεζοδρόμιο πάνω κάτω πάνω κάτω θα φέρνουν για 2 ώρες;

Blogger The Wrong Guy said...
Αμάν! Το καβαλερία ρουστικάνα είναι τούτη;;

το καλύτεροοοοοοοο!!!


είσαι θεά,στο έχω ξαναπεί,αλλά δεν το θυμάσαι!

Blogger Nenyaki : ) said...
Καλά, με αυτό το νυφικό δεν είναι σαν να της έχουν σταφιδιάσει τα βυζιά? (ή εμένα κάνουν σταφιδάκια τα μάτια μου?)

Blogger gay super hero said...
Ηθικόν δίδαγμα: όσο σικάτη νεοϋρκέζα και νά σαι, στο γάμο θα σου βγει η βλαχοαμερικανιά, δεν υπάρχει περίπτωση. Κανείς δεν ξεφεύγει από τα γονίδιά του :-)

Blogger Audrey said...
Ηθελαν μαλλον να κανουν τον γαμο στη Βενετια και δε τους εκατσε. Ανταυτου εκαναν στη Νεα Υορκη καρναβαλι.

Blogger Nobody said...
Ποπο τα τακούνια στην τρίτη φώτο μου αρέσουν πολύ. Γαμώτο. Δεν μπορώ τόσο ψηλά!! Κατάρα.....στο λαδέμπορα

Blogger Effie said...
Κι ένα thumbs down για το νυφικό απο μένα παρακαλώ - απο τα πιο άθλια που έχω δει, με αποκορύφωμα το φτερό!
(Audrey: το πιο γαμάτο σχόλιο!!!)

Το κουτούρ της Μιράντας ωραίο απο χρωματάκι, δε λέω (το μπλε κολακεύει πάντα τις κοκκινομάλλες ασπρουλιάρες), αλλά οι φραμπαλάδες στο πλάι θα μπορούσαν και να λείπουν, n' est-ce pas?

Και συγνώμη, βλέπω καλά; Τί παπουτσάκι φοράει η Σαμ στη φωτό με την τουαλετάρα; Μπαλαρινέ σπορτεξάκι είν' αυτό ή με γελούν τα μάτια μου;

Blogger mourga said...
ayto pou me kaiei einai pou h britney exase to custody...ta alla einai apla leptomereies...
episis xenerwnw pou blepw nyfiko!! happy end egine kai to SATC.
eprepe na to afhsoun flou.
opws sto x files the movie, telika o mulder kai h scully den filithikan pote!!

Μόνο εγώ είδα τη σακούλα Μαρινόπουλος και το πρήξιμο στα μάτια της Κάρι, στη φωτό με την Καβαλερία Ρουστικάνα (λολ);;

Ου γαρ έρχεται μόνον κορίτσια, Τζίζους, γιατί την έντυσε σαν δειγματολόγιο του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας....τουλάχιστον παντρεύεται και θα τη φάει άλλος στη μάπα.

Κατερινάκι πες μου οτι φόρεσες εικοσάποντο! ;-)

ΧΧ

Blogger Katerina said...
Aγάπη ΜΟΥ! Εγώ φρόντισα στο γάμο μου να πάω κιουρία, με νυφικό εποχής τύπου war bride (ήτο μελετημένο το στάιλινγκ, ουχί Γιαννούλας) και υψηλό γοβοπεδιλάκι τύπου mirror, όχι τυχαία πράγματα με σακούλες και φτερά και πέπουλα.

Χαίρομα που σας εξιτάρει το θέμα πάντως, γιατί πολύ πιθανόν μέχρι να βγει αυτή η ρημαδοταινία, θα την έχουμε δει ολόκληρη σε φωτορομάντσο. Εγώ συνήθως γουστάρω το μικρό μου πόνυ τη Σάρα Τζέσικα. Δε με πειράζει που φοράει βλακείες ενίοτε, είναι για πλάκα ούτως ή άλλως και αν μία γυναίκα έχει στυλ, μπορεί να φορέσει πολλά πράγματα που σε ένα τυχαίο τσόλι θα ήταν εντελώς γελοία. Αλλά δεν ξέρω, αυτό το νυφικό μου κάθησε εντελώς λάθος. Τουλάχιστον αν η βυζοθήκη ήταν στο μέγεθός της... Και κατά προτίμηση αν είχαν κάνει κάτι άλλο με τη χαίτη...Αυτό το τραβηχτό δεν της πάει καθόλου. Είναι πιο πολύ μάγισσα παρά αβών γκαρ.

Βρε.. αφήστε ήσυχη την Πατρίσια...

Links to this post:
Create a Link