Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, September 25, 2007
Πώς ήμανε πώς έγινα - Geriatric Park
Ένα αφιέρωμα ειδικά για τις φίλες και φίλους που δεν πτοούνται από τη σοφή λαϊκή ρήση "είναι του γέρου τα κανάκια σαν νερόβραστα σπανάκια" και γοητεύονται από τις σουλτανίνες (ένεκα η ρυτίδα) του καλλιτεχνικού στερεώματος:
Εγώ την αμαρτία μου να την ξομολογηθώ, δεν τον χώνεψα ποτέ, ξενέρωτος ντεμέκ γκόμενος ήταν από τα μικράτα του. Πόσο μάλλον τώρα που ψευτοκόλλησε και το ψαρό μουστακομούσι κάτω από τη μύτη-μελιτζάνα φλάσκα και το παίζει ιντελεκτουέλ. Καλά συγνώμη, περιμένετε να πάρω στα σοβαρά άντρα που κυκλοφοράει την Καλίστα Φλόκια(ρτ) αντί να τη βλέπει και να της τραγουδάει το Εάν δεν ήσουν φθισικιά; Εγώ προσωπικά θα πάρω το γκομενάκι το παστελάτο (το) απο πίσω...
Άλλο ραμολί από κει... Ομολογουμένως στο ζιγκολό έσπερνε από κορμί αλλά το γυαλί της υπερμυωπικιάς θρησκευτικού, το τσουλούφι της Μάτζικα Ντε Σπελ και το ύφος του καλόβολου παπούλοφ δεν μου κάνουν κάτι. Στοιχηματίζω όλα μου τα επίγεια υπάρχοντα ότι το γκομενέτε από δίπλα τον πηδάει κάθε βράδυ με το στραπ-ον, έχει αυτή τη φάτσα την γκουντρουνικιά της βασανίστρας κι ας πέταξε το μισό βυζί όξω για το ξεκάρφωμα.


Από πουτανιάρης φουσκανιάρης - Η ιστορία μιας ζωής
Σύντομα κοντά σας σε όλα τα καλά βιβλιοπωλεία
(Επίσης, εδώ πάει το ο γέρος κι αν στολίζεται στον ανήφορο γνωρίζεται)

Πάρτε τα χαρτομάντηλά σας κι ας κλάψουμε όλοι μαζί. Για τους πιο ευαίσθητους έχει και Ζιλέτ με τρεις λεπίδες, πληροφορίες εντός.
15 Comments:
Anonymous Anonymous said...
αχ, ο Πωλ, αχ, ο Πωλ...

τουλάχιστον αυτός μέχρι και στη διαφήμιση του Lux(?), κρατιότανε καλά, τα -όντα τα έχει αφήσει πίσω του, πόσο να κρατήσει πια?..

αν είσαι πάνω από 50 πάντως, μπορεί ακόμα να σε γοητεύσει.


irrelevant

Blogger elinor said...
Σα σκατά καταντάμε στα γεράματα. Κατερινάκι μαζί με τέτοια ποστ να μας στέλνεις και zoloft των πεντακοσίων.

Blogger €lisavet said...
Μπορεί να μη σχολιάζω, αλλά σε διαβάζω! Φανατικά!

...και κάνω καινούριο συκώτι! ;)

Blogger ONOMATODOSIA said...
παλιογεραματα.
και δεν ειναι και δουλεμενοι αυτοι...

Blogger mourga said...
o paul kai o clint (eastwood) nomizw oti kratiountai axioprepws! oi loipoi...

pantws tous protimw OLOUS apo tous loipous star pou exoun trabhksei ta moutra tous kai exoun afethei sta xeria tou gnwstou dr. pousti.

den briskeis?

Anonymous Tanila said...
Αχαχααχαχααα μωρή!
Το "ο γέρος κι αν στολίζεται στον ανήφορο γνωρίζεται" δε το ήξερα. Μόνο το άλλο με τα σπανάκια ήξερα.

Blogger Nobody said...
Απίστευτα τα σχόλιά σου!! Είσαι φοβερή!

Blogger Katerina said...
Αγαπητά μου τεκνά! Είμαι σούπερ, δε λέω, αλλά το συγκεκριμένο ποστ το έγραψε το κινκατζού, το σωστόν να λέγεται! Το κινκατζού είναι ο fons της λαϊκής σοφίας του Σάκου, όλα κι όλα :D
Είμαστε τημ, όχι αστεία.

Anonymous έλια said...
κατερινακι , εναποθετω την τελευταια μου ελπιδα για τη σωτηρια μου στη πενα σου και τη δικη σου οπτικη .Και εξηγουμαι παραυτα : σωσε με , απομυθοποιησε μου τον Julian macmahon...σε παρακαλω , υποφερω..κανε κατι ..αν γινεται δειξτον ασχημο , απεριποιητο , με τσιμπλα στο ματι , με αθλιο χαμογελο , να φοραει πυζαμες , να συνοδευεται απο γκομενο , κατι ..ΚΑΤΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...δεν αντεχω να ξερω οτι υπαρχει διπλα μου κατι τοσο τελειο και να μην το εχω εγω !!!

Τι γλυκας που είναι ο Πωλ..γλύκας όμως. Τι ωραίο βλέμμα πίσω από τα γυαλιά του. Και παντρεμένος με την ίδια γυναίκα μισό αιώνα και βάλε.
Συμφωνώ ότι καλύτερα να γερνας έτσι παρά στα χέρια του Dr. Pousti.

Αυτό με τον γέρο και την ανηφόρα, τέλειο!! χαχαχαχαχαχαχχααχ

γέρασε και ο Τζακ, που οδεύουμε;;;


(η φθισικιά είναι χάλια, ewwww, μπορεί να μπερδευτείς και να την απλώσεις μαζί με την μπουγάδα)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Εννοείται, καλύτερα να με φάει ο πούστης ο χρόνος παρά το νυστέρι του Δρ. Pousti! Δεν το συζητώ! Τρανό παράδειγμα η πέτσινη μούρη του χέστηκε η φοράδα Σταλόνε!

Για τους λάτρεις του κουλέρ λοκάλ στη γλώσσα, ταυτόσημη παροιμία του ο γέρος κι αν στολίζεται στον ανήφορο γνωρίζεται είναι και "γρια κι αν τσατσανεύεσαι τα μάγουλά σου φαίνονται"! Θεϊκό;

Blogger Katerina said...
Leatherface Σταλόνε, Robert Redford, Clint Eastwood, πολλοί οι πεσόντες κάτω από το νυστέρι του σατανικού δόκτορος Pousti... Αλλά τέτοια είναι τα μυαλά! Λες και θέλω να δω τον Κλιντ Ήστγουντ σιδερωμένο! Εδώ σούφρα δεν ήθελα να τονε βλέπω, θα τον δω επειδής τα έσκασε για το λιφτινγκ;; E occhi!
Έλια, μου έδωσες ιδέα και το δουλεύω το θέμα! Αλλά βρε πουλάκι μου και συ, Julian McMahon?? Πιο απαίσιο φρύδι σε άνδρα (ΚΑΙ βγαλμένο με το τσιμπιδάκι παρακαλω) δεν έχω ματαδεί.

Blogger Xilaren said...
sas euxaristw pou den ksemprostiasate ti mia kai monadiki mou agapi, ton robert

aaaaaaaaax, bob!

:)))))

Blogger Xilaren said...
sto entwmetaksy ton epiases sto stoma sou, sorry den to eixa dei (arxisa na koitw gia photo tou na linkarw kai perasan oi wres!! :P)

Blogger gay super hero said...
Ποιο strap-on, με τηλεκατευθυνόμενο χαμστεράκι τον παίρνει τον παππού η Γκουντρούν!

Υ.Γ. το παστελάκι όλα τα λεφτά λέμε!!!

Links to this post:
Create a Link