Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, October 05, 2007
Βρε βρε το γαμοπουνέντεεεε...

Φύσηξε βοριαδούρα και πήρε την τυνίκ και τη σήκωσε... Άντε τώρα να συνεχίσεις να αρνείσαι ότι είσαι έγκυος... Τι άλλη δικαιολογία να δώσεις πια! Δεν το πίστευα πριν, αλλά πλέον νομίζω ότι είναι πολύ πιθανό. Οπόταν όλοι εσείς που δεν κοιμόσασταν καλά τα τελευταία βράδια, που στριφογυρνάγατε στο στρώμα και παραμιλάγατε "θα κάνει παιδί η JLo... με το ζόμπι το Marc Anthony...", ίσως απόψε να κοιμηθείτε λίγο καλύτερα.

Labels: , ,

14 Comments:
Blogger Nobody said...
Ποπο σαν τον κώλο της έγινε η κοιλιά της!!Τώρα δεν ξεχωρίζεις ποιο είναι το μπρος και ποιο το πίσω!!

Blogger Alexandros said...
Αμάν πια με τον Marc Anthony!

Εσύ και ο Perez Hilton το έχετε βάλει σκοπό να τον γλωσσοφάτε τον άνθρωπο! :-P

Αφού είπαμε ότι είναι high school έρωτας της JLO. :-P

Και δεν κατάλαβα... επειδή είναι αδύνατος τον λέτε ζόμπι; :-P

Blogger FOTIS said...
Πότε γκαστρώθηκε και δεν το πήρε κανείς χαμπάρι??!!Πάντως καιρός ήτανε, γιατί βρίσκεται και σε μια κρίσιμη για εγκυμοσύνες ηλικία...Τώρα μπορούμε να το πούμε με βεβαιότητα: αυτή η γυναικα(ρα)είναι όλη μια καμπύλη..
Ήθελα να'ξερα που εντόπισες αυτές τις φωτογραφίες..Τύφλα να'χει η Λαμπίρη..

Blogger Katerina said...
Βρε αμάν και συ, τα παίρνεις όλα σοβαρά! Από αγάπη βρε τα λέω, μη νομίζεις! Ότι μοιάζει λίγο με ζόμπι, μοιάζει, δε μπορείς να πεις. Είναι όχι μόνο αδύνατος, αλλά χρειάζεται καπάκι και 10 ενέσεις με βιταμίνες να καταπολεμήσει το σκορβούτο που τον τρώει. Κατά τα άλλα, εγώ τον συμπαθώ και πολύ χαίρομαι που κατάφεραν επιτέλους να παντρευτούν αυτά τα τρελόπαιδα. Αυτός είναι ένας από τους λίγους γάμους επωνύμων που θεωρώ πραγματικά ότι έγινε λόγω έρωτος.
Κατά τα άλλα, για σε παρακαλώ! Μη με βάζεις στην ίδια κατηγορία με το ηλίθιο παιδοβούβαλο, τη γουρνοκεφαλή του διαδικτιακού γκόσιπ, γιατί θα γίνουμε από δυό τσόλια τσολιάδες. Γράφω βρε εγώ ΤΟΣΟ απαίσια όσο γράφει εκείνος;;; Αυτό το πράμα δεν έχει ούτε ίχνος χιούμορ και ταλέντου στο γράψιμο, μόνο να θάβει, και αυτό με το χειρότερο τρόπο. Εγώ έχω σχεδόν πειστεί ότι δεν είναι ΚΑΝ γκέι, αλλά το παίζει.

Blogger Alexandros said...
Αχαχαχαχαχα! Βρε πλάκα σε κάνωωωωω!

Ε, είμαι και 'γω αδύνατος και ξέρω... Βλέπεις είναι ανάλογα τον άνθρωπο, μερικοί ότι κι αν φάμε δεν βάζουμε κιλό πάνω μας! (ναι μπορείς να με μισήσεις ελεύθερα!) :-PP

Πάντως ο Perez είναι όντως σίχαμα και δηλώνω με το χέρι στην καρδιά ότι δεν έχεις καμία σχέση με τον χοίρο του blogging!

Αμ δεν γράφεις και 'συ πιο συχνά βρε κοπέλα μου... και για να πάρω το daily gossip fix μου έχω πέσει στα βαριά....κι επισκέπτομαι την διαδικτυακή φυλλάδα του (ο Θεός να το κάνει blog).

Ρε 'συ Κατερίνα, γιατί δεν κάνεις τον Σακό στα αγγλικά να φάει ο Πεπέρεζ τη σκόνη σου και να βγάζεις κι εσύ 45000 dollars από διαφήμιση (ναι τόσο κάνει η πιο ακριβή θέση στη σελίδα του μαλάκα). Αναλαμβάνω το art direction for free!

Πάντως το domain burgersack.com είναι διαθέσιμο! Χοχοχοχο!

Blogger Katerina said...
άχαχαχα burgersack! ΜΟυ κάνει βρώμικο χεχε. Βρε λες να συνεταιριστούμε;;;
Να σε πω, εγώ αγάπη μου είμαι καλλιτέχνιδα. Το κάνω για το αρτίστικ ιντέγκριτυ του πράγματος. Γι'αυτό και δε γράφω πιο συχνά, γιατί το θέμα μου δεν είναι να γράφω όλα τα γκόσιπ που γράφουν όλοι οι υπόλοιποι, αλλά να σχολιάζω επί θεμάτων που πραγματικά μου τραβάνε το ενδιαφέρον για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Ένας ακόμη λόγος που το πράγμα γίνεται στα ελληνικά, είναι επειδή αρχικά ήθελα να γράφω κάτι στη μητρική μου να μην ξεχνιέμαι, τώρα που βρίσκομαι στην αλλοδαπή. Άσε που άμα έγραφα όλα τα κουτσομπολιά και το πράγμα γινόταν αναμενόμενο, μπορεί να το βαριόσασταν και σεις. Βy the way, εγώ προτείνω (αν ΠΡΕΠΕΙ να διαβάζεις κάποιο αλλοδαπό gossip blog) χωρίς ενδοιασμό το D-Listed. ΣΑΦΩΣ ανώτερο του Πέρεζ. Αλλά μάλλον το ήξερες ήδη αυτό:)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Πάντως η υποτιθέμενη γκαστριά δεν αναιρεί το γεγονός ότι φοράει κάτι που κι ο Φιλήμονας κόκαλο από τις αμφεταμίνες δεν θα κατάφερνε να σχεδιάσει! Τόσα λεφτά μαντάααααααμ, πού το βρήκες το έκτρωμα;

Πάντως η κοιλιά πρέπει να είναι όντως γκαστριά, αυτό το πράμα από τα αμπελοφάσουλα δε νομίζω να γίνεται.

Blogger Alexandros said...
Πάντως κι εγώ για την πλάκα μου ξεκίνησα να κάνω blogging και χωρίς να το επιδιώξω ήρθαν διάφορες δουλειές... και είναι αλήθεια ότι έχω βαρεθεί λίγο...

Καλά κάνεις... keep it fresh που λένε και οι Ugly... γράφε όποτε σου καπνίσει... ότι τραβάει η ψυχή σου! :-)))

Υ.Γ. Πάντως το D-listed δεν το ήξερα. Ε, δεν ξημεροβραδιάζομαι και στο ιντερνετ διαβάζοντας gossip... Εξάλλου τον Πεπέρεζ από σένα τον είδα...Θα το τσεκάρω όμως...

Blogger cristalin said...
Aaaaaa ola k ola
o Perez einai korifi
kai arxikoutsompola!

Allwste aftos to exei miristei edw kai poliiiii kairo oti paizei gkastria me ti j lo.. Kai vgalane kai deltio tipou pws taxamtes dn einai... ousttt pseftes.....

Blogger Katerina said...
Για μένα, το μόνο που έχει σωστό είναι πολλά κουτσομπολονέα. Κατά τα άλλα, από στυλ γραφής είναι μηδέν. Δεν έχω γελάσει ποτέ με τις βλακείες που γράφει. Συνήθως κοιτάω απλά τις φωτογραφίες. Άσε που όταν θέλει κάποιον πραγματικά να τον θάψει και επιμένει να γράφει 200 αρνητικά πράγματα τη μέρα (όπως κάνει τώρα με τη Μπρίτνυ), είναι τόσο obvious. Σας το λέω, αν έχετε διαβάσει το site του και δεν έχετε ακόμη ανακαλύψει το D-Listed, θα δείτε τη διαφορά αμέσως. Ααααχ, αυτός είναι γκέι κουτσομπόλης!

Blogger One Big DJ said...
Koukla einai me koilia h xwris..Ase pou sas omorfainei to olo thema sth fatsa.. :P

Blogger x-oyranoy said...
ΜΜΜ αλλη μ*λακω απο κει, βρηκε να διαιωνισει το σαμιαμιδι τον Marc Antony...
Ειναι δυνατον να εισαι η φαντασιωση ενος μεγαλου ποσοστου του ανδρικου πληθυσμου και να διαωνιζεις αυτον? που μοιαζει σαν ημικαθυστερημενο κακοανατπτυγμενο γιδι?

Blogger david santos said...
Hello, may friend!
I passed to desire a good week to you.
Until always

Blogger Katerina said...
Γειάσα ρε david! Ηasta la victoria beckham!
Τώρα μπορώ ΚΑΙ εγώ επιτέλους να αποκτήσω το πολυπόθητο αυτοκόλλητο banner panini "A david santos commented blog"??

Links to this post:
Create a Link