Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, October 10, 2007
Για όσους ξέρουν από καλό γκομενάκι
Οι φωτογραφίες του ζουμερού Τom Ford για το περιοδικό Out.
Ξώφυλλο. Καλά, έχει λέει πολύ μεγάλο σουξέ ο Tom Ford στις γυναίκες. Και μένα μου αρέσει. Είναι ωραίος άντρας.
Kiss the girls. Μωρ αυτό το κουβανέζικο το μελαμψό κάτι μου λέει εμένα όμως.
Καλέ μην τσακώνεστε καλέ! Του Τόμμυ η ψωλή, φτάνει να ταΐσει ούλη τη φυλή. Κοπιάστε.
Τα μεθεόργια. Λαμπίκο τον έχει όμως ο Τομ.
Ειδικό μπόνους η σπέσιαλ μορφή της τελευταίας καμπάνιας για το άρωμα του Tom Ford. Αυτή η εκδοχή είναι μόνο για το Out, κανονικά έχει κάτι μουνιά (καλά, μη σηκωθούν λεφούσι όλοι οι στρέητ και την πέσουν στο google με τη μία! Με ρέγουλο!), αλλά εδώ βλέπουμε την πραγματική ισότης. Όχι όλο μουνιά, μουνιά, βυζιά! Δείχτε και κανένα κωλαράκι αντρούτσο, να δούμε και μεις τίποτα που τα μάτια μας έχουνε πέσει σε νηστεία-προσευχή-γονυκλυσία και ξανά νηστεία! Έτσι μπράβο. Καλά, έχουμε ωοθήκες, δεν σημαίνει ότι αυτομάτως γκαβωνόμαστε, μπαα.....

Labels: , , , ,

15 Comments:
Blogger Effie said...
Άσπρος κώλος ξέξασπρος!!!

Αυτή η τελευταία φωτό μου δημιουργεί ένα άγχος πάντως.
Αξιολογότατο το κωλαράκι βεβαίως, αλλά αν του σφηνωθεί κανα καπάκι, πώς το βγάζει μετά μου λες;...

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Άσπρο κώλο που'χει η νύφη να'χαμε κι εμείς οι γύφτοι, Έφη μου!

Εγώ πάντως γουστάρω Τομ, της ευθείας ή της χαρωπής οδού παραμένει ωραίος άντρας! Κι έχει και μια προστυχιά που με αρέσει στον άνθρωπο και κυρίως στον άντρα.

Και ομολογώ επίσης ότι άλλη αδυναμία μου είναι ο Marc Jacobs - είμαι σοβαρά γιατρέ μου, ετεροφυλοφιλικιά γυναίκα;

Blogger Tanila said...
Μην άγχεσαι, ΕΓΩ το έχω το πρόβλημα.
Μου αρέσει ο Ψινάκης.
Είδες που υπάρχουν ποοοοολύ χειρότερα;

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Του Ψινάκη του καθόμουνα ΑΝΕΤΑ, ειδικά πριν το τράβηγμα!!! Αυτή η ψιλορυτίδα τον έκανε πολύυυυυυυ καλό!

Κατινάκι, νεχτ ποστ πλιζ οι πριγκιπέσσες που αγαπούν τα κορίτσα! τι λες;

Blogger Katerina said...
Και μένα μου αρέσει ο Rupert Everett.
Καλή η ιδέα σου, αν και νομίζω ότι είναι γενικώς το theme αυτού του μπλογκ. Ριχτε προτάσεις.

Blogger mourga said...
nice nice nice!!!!
epitelous kai kati me sebasmo sti gynaika katanalwtria!!!!
theos o tom, o,ti kai na poume ligo:)

Anonymous wetex said...
koritsia, sinelthete...oraios einai alla einai gay, opos kai oi ipoloipoi pou anaferete....akou tha tou kathosouna tou psinaki....oneira therinis niktos...telika exoun dikio pou mas lene mazoxes oi antres...

Blogger Katerina said...
Γιατί μωρ και συ, λες και όλοι οι δήθεν στρέητ είναι στρέητ μη χέσω! ή μάλλον λες και παίζει ρόλο στη φαντασίωση. Αφού δεν πρόκειται ποτέ να τους γνωρίσουμε, παίζει τόσο μεγάλο ρόλο; Και στην τελική ένα τρίμπιουτ στο τραβηχτικό του πράγματος κάνουμε. Το να λέμε ότι ένα γκομενάκι είναι σωστό δεν έχει απαραιτήτως πρακτική χρησιμότητα. Και τέλος, ο πλατωνικός έρως μεταξύ των στρέητ γυναικών και των γκέι ανδρών είναι ένα θέμα. Εμείς θέλουμε πάντα να διατηρούμε άψογες σχέσεις με όλους μας τους γκέι.

Blogger tsok said...
Polu proxw o Tomis. Kai gamw tis kampanies... Euge.

Blogger The Wrong Guy said...
kala me estiles me to filosofiko ypovathro katerina

ayti i kinkajou prepei na einai poli atomo.den exigite allios to avatar tis

Blogger Katerina said...
Α ναι, αυτό εννοείται!
Jean Pierre Barda, ένας από τους αγαπημένους μου γκέι. Στα σουηδικά έχει πλέον παγιωθεί ο όρος Barda-bögar, δηλαδής γκέι τύπου Barda. Μία φορά ήμουν σε ένα μαγαζί στη Στοκχόλμη και πέρασε από δίπλα μου. Κρίμα που δεν είχα την ψηφιακή να κάνω impromptu φωτορεπορτάζ. Θεός.

Blogger x-oyranoy said...
O tom ειναι καυλα
ειναι ειναι ειναι

Blogger Mr. Wrong Guy said...
επίσης πρέπει να σου πω ότι ετοίμαζα το ποστ για τον Τερι καιρό τώρα,και θα έβαζα τις φωτο του Τομ,μη νομίσεις ότι ζήλεψα!

Θέλω 5kg Tom και 2,50kg από τ' άλλα 2 τ' ανώνυμα.
Ευχαριστώ.

Blogger Katerina said...
Καλέ ζήτω!
Μου βγήκε 5 και διακόσα, να τ'αφήσω;

Links to this post:
Create a Link