Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, November 07, 2007
Φρέσκο γκομενάκι για το μεσημεριανό διάλειμμα
Γνωστή η αδυναμία μου στην κυρία Dita Von Teese. Πάρτε μία γεύση από την καμπάνια του Frederick's Of Hollywood, το οποίον κατάστημα εγώ είχα την εντύπωση ότι πούλαγε τσίτια τελευταίας κατηγορίας για τα τσουλάκια του δρόμου, αλλά μάλλον το πάνε για πιο high class, αφού τα σκάσανε στη Dita να τους κάνει κονσομασιόν. Δεν είναι και Αζάν Προβοκατέρ, αλλά κάτι λένε. ΕΔΩ οι υπόλοιπες, για τους μερακλήδες.
Ένα απλό, πρόστυχο διαφανές κορσεδάκι δαντελέ, για τις απλές, καθημερινές καταστάσεις.
Ένα λεοπάρ, για καταστάσεις τιγρέικες, που απαιτούν μακρύ νύχι.
Το μοντελάκι "μια κυρία στα μπουζούκια". Σατέν και πλερέζα.
Ένα χαρωπό πράσινο, για εναλλακτικές περιστάσεις, οπόταν έχετε βαρεθεί τα μαύρα και τα κόκκινα, τα ροζ είναι ολίγον γελοία και τα άσπρα κάνουν πιο πολύ τσουλάκι από μιούζικ βίντεο Whitesnake. Οπότε, τι θα φορέσεις; Ρίξε ένα πρασινάκι και είσαι μέσα. Εναλλακτικές προτάσεις: μωβ, κίτρινο, πορτοκαλί, οινοπνευματί, κομοδινί.

Labels: , ,

7 Comments:
Blogger Alexandros said...
Αυτό είναι που λένε 50 χρόνια πίσω!

Blogger x-oyranoy said...
Αχ ομως η τελευται σου φωτο ειναι αυτη που μου κανει το κατι...
Κατι απο την πρωτη διαφημιση του OYZOY MINI με την Αλικη...

μμμ
Ισως κατι σε τσιγαρα Sante...

Κουλα γενικοτερα, γιατι δεν πετανε εξω κανα πουτσο να κερασουν τον λαο που ξερει να εκτιμα το καλο γαμησι (που τρωει)
χαχαχαχα

Blogger Katerina said...
χεχε μήνα είν η μπύρα Φιξ;

Μα γιατί? τα 3 πρώτα άνετα τα φοράς κάθε μέρα? τι δλδ ? πρέπει να γυρνάς με ξενερωτέ εσώρουχα??? όποτε φοράω super εσώρουχα αισθάνομαι πολύ σέξυ και ας είμαι συντηρητικά ντυμένη.

Anonymous bibimydarling said...
1. Μπράβό Dita μπράβο.
2. Όχι, δεν είναι και Αζάν Προβοκατέρ..
3. Το τελευταίο μήπως βγαίνει και σε κομοδινί;

Anonymous Sotos said...
Εγώ απορώ γιατί κράζεις όλες τις σιλικονοβύζες, ενώ αυτήν εδώ όχι. Δυό μέτρα και δυό σταθμά.Πάντως το αποτέλεσμα είναι καλό και η τύπισσα έχει γαμάτο σώμα.

Blogger Katerina said...
Καθόλου αγαπητέ μου Σώτο, καθόλου. Καλά, αυτό δεν είσαι υποχρεωμένος να το ξέρεις, αλλά την έχω κράξει στο παρελθόν και έχω δηλώσει ότι το μόνο που με χαλάει είναι το πλαστικό βυζί. Δεν έχω πει ποτέ ότι καλά κάνει που το έχει, ούτε ότι δεν είναι ψεύτικο και να κάνω την πάπια. Αλλά τουλάχιστον το βυζί το δείχνει μόνο στη δουλειά της και δεν το τρώμε στη μάπα χωρίς photoshop συχνά. Επίσης, η δουλειά της είναι να γδύνεται, αν και χαριτωμένα και με γούστο, και ουχί να κάνει την ηθοποιό, στην οποία περίπτωση είναι τρισχειρότερο να έχεις πλαστικό βυζί, διότι εκεί δε με ενδιαφέρει το βυζί της καθεμιανής, αλλά αν τα λένε επί της οθόνης. Tουλάχιστον η Dita είναι πιο αξιοπρεπής από τις περισσότερες διάσημες στην προσωπική της ζωή, και μη σου πω και στην επαγγελματική της ζωή. Και το όλο της στυλ είναι θάνατος, γι'αυτό και μου αρέσει :)

Links to this post:
Create a Link