Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, December 10, 2007
AΛΛΗΛΟΥΙΑ
Mάλλον το άγιο πνεύμα κάνει κοψοχρονιές τώρα πού'ρχονται γιορτές, και είπε να κάνει και μία επίσκεψη στη Victoria Beckham, δεν εξηγείται αλλέως το πως της ήρθε η αγγελοπετριά να βγάλει επιτέλους αυτά τα πλαστικούρια από το βυζί! Εδώ βλέπετε σαφώς το πριν στα αριστερά και το μετά (και το τώρα) στα δεξιά. Στα δεξιά είναι ΣΑΦΩΣ γαμώ τα στήθη! Επιτέλους!
Ας πάμε να κάνουμε μία αναδρομή σε ένα από τα χειρότερα παραδείγματα πλαστικοβυζίτιδας που έχω παρατηρήσει κατά την πολυετή μου πορεία στο χώρο του φτυαρίσματος των κακόγουστων επωνύμων:
Αυτή η γυναίκα είχε το θράσος να επιμένει για χρόνια ότι ΑΥΤΟ το πράμα είναι το φυσικό της στήθος. Ε δεν είμαι και ο Stevie Wonder αγάπη μου! Αλλά και να ήμουν, αυτό και πάλι θα μου έβγαζε το μάτι!
Αν εγώ είχα πάθει τέτοιο πράγμα, θα έτρεχα τον πλαστικό χειρούργο στα δικαστήρια για να πάρω αποζημίωση για τα λεφτά που χαράμισα, αλλά και για το φυσικό μου, υπέροχο στήθος που δεν θα μπορούσα ποτέ να αποκτήσω ξανά. ΤΕΤΟΙΟ πράμα δεν πρέπει να συμβαίνει σε καμία γυναίκα.
Δείτε το και σε κοντινό (σόρρυ αμφιβληστροειδείς!). Βρε χίλιες φορές AA παρά παραμορφωμένηηηηηη
Και μία πλαϊνή όψη, όπου το πλαστικό φαίνεται πατικωμένο και εντελώς αφύσικο. Τι κρίμα να πέφτει μία γυναίκα θύμα των αχόρταγων εταιριών και να πιστεύει ότι αυτό το πράμα είναι καλό να γίνεται. Η αυτοπεποίθηση δεν έχει να κάνει με το βυζί. Να, δείτε και τη Χτικιόρια- δηλαδή νομίζετε και τόσο αδύνατη που είναι και με ψεύτικο βυζί που έβαλε, ότι έφτιαξε αμέσως και η αυτοπεποίθησή της μη χέσω;; Δε νομίζω.
Ούρρα λοιπόν, έστω προς το παρόν, διότι δε νομίζω ότι θα τα καταφέρει να μείνει μακριά από τα πλαστικά βυζιά για πολύ καιρό... Αλλά ας το ελπίσουμε. Διότι σαν εμφάνιση ανεβαίνει 1000% χωρίς αυτά.

Labels: , , ,

13 Comments:
Blogger xasodikis said...
Να με συμπαθάει η έγκριτη οικοδέσποινα που κομίζω την άγνοιά μου στο καθ' όλα αξιολόγατο ιστολόγιό της...
αλλά διερωτώμαι, αυτά τα βυζοπανωσηκώματα μπαίνουν και βγαίνουν κατά βούληση, έτσι απλά; Είναι σαν τα σφηνοτουβλάκια ένα πράμα;

Blogger Katerina said...
Άμα είσαι βλάκας, αγαπητέ μου, και δεν υπολογίζεις το κακό που κάνεις στον οργανισμό, ναι. Δεν είναι και τόσο περίπλοκη επέμβαση, σου ανοίγουν τα βυζά και σου τραβάνε βιαίως τα πλαστικά, και ράψε έπειτα το φιλέτο από κάτω, ή στην αμασχάλη.
Merci για τα καλά σας λόγια!

Anonymous Colpocoquette said...
Παιδιά, τα φουσκώνει για να κάνει προπόνηση ο David, με ποδοσφαιριστή είναι παντρεμένη η κοπέλα, τι να κάνει κι αυτή

Blogger Nenyaki : ) said...
Ρε αγάπη μου και εσύ, βάλε ή βυζιά ή κορσέ! όχι και τα δύο πλιιιιιιιιζ!!!

Anonymous demileni said...
Είτε έχει βυζιά natural είτε πλαστικά εξακολουθεί να είναι μια ατάλαντη τσούλα!!!

Όσο για τα πλαστικά βυζιά και το πώς "μπαινοβγαίνουν" προτεινω σε όσους μπορούν να δουν μια εκπομπή με πλαστικούς χειρούργος στο Ε!Entertainment(Νova) τα μεσάνυχτα της Κυριακής. Εκεί δείχνει κανονικά πώς γίνεται η βυζοπλαστική...Μιλάμε για μια πολύ αποκρουστική διαδικασία!!! Μπλιαχ!!

Blogger wetex3 said...
mallon epidi tha einai i nea mousa pou tha kanei front tin kampania tou Marc Jacobs fotos by juergen teller opote it's back to reality a bit me ksefouskomena vizia. telika tipota den einai tixaio. ego mia aporia exo: oles aftes pou fouskonoun ksefouskonoun, den apoktoun ragades? ti sto dialo?

Blogger Katerina said...
Ναι, είναι ένα ενδεχόμενο η καμπάνια του Marc Jacobs, αλλά εγώ νομίζω ότι η κίνηση ήταν περισσότερο για να χωράει πιο ωραία στα κουστούμια Roberto Cavalli για την περιοδεία Spice Girls (καθώς τα κουστούμια είναι όλο κορσέδες, και κάποιος θα της το σφύριξε ότι, όπως είπε και το Νενυάκι, κορσές και ψευτόβυζα απλά δεν πάνε με τίποτα). Όπως και νά'χει το πράμα, πείτε και σεις μία προσευχή να είναι μόνιμη η αλλαγή, ποτέ δεν ξέρει κανείς! Μπορεί και να τη φώτισε ο κύριος..

Blogger renton said...
Αυτή φαίνεται να ψιλοπάχυνε και λιγάκι, ιδέ τη διαφορά στο μπρατσάκι στις πρώτες φωτό και το χρώμα της υγείας στο πρόσωπο. Ναι, μάλλον γίνεται σταδιακά άνθρωπος ξανά.

Blogger Katerina said...
Μπορεί να είναι σε εποχές που ο Μπέκαμ της φέρεται σαν άνθρωπος και ουχί ωσάν γουρούνι. Δε νομίζω να είναι τυχαίο το ότι ο αυτοσεβασμός της είναι στα τάρταρα συνήθως.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Εγώ αυτό πάντως ότι έχει γίνει σαν το τρολ γιατί δεν της φέρεται καλά ο Μπέκαμ δεν το δέχομαι ως δικαιολογία. Καταρχήν από το Μπέκαμ με το νευροφυσιολογικό σύστημα της αμοιβάδας δεν περιμένεις και πολλά-πολλά. Κατά δεύτερον αν δεν ήτο η συγκεκριμένη σύζυγος Μπέκαμ τώρα θα ρώταγε τον κοσμάκη αν θέλει και πατάτες κάπου στο Μπόλτον. Τρίτον, έπειτα από τόσα χρόνια γάμου και τόσα μούλικα, αν δεν της φέρεται καλά ο Μπέκαμ, να τον παρατήσει, να του πάρει και τα σώβρακα και να κάνει τη ζωούλα της αλλού. Αν της φέρεται αυτός άσχημα κι αυτή θεωρεί ότι η λύση είναι να φουσκώνει-ξεφουσκώνει και να τρέφεται με ακρίδες, είναι άξια της μοίρας της κι αυτή.

Blogger Katerina said...
Δεν είναι δικαιολογία αγαπητή μου, αλλά αιτία και εξήγηση, ενδεχομένως πάντα (δηλαδή δική μου άποψη). Δικαιολογία είναι να θεωρείς ότι η συμπεριφορά κάποιου εξαρτάται από το νευροφυσιολογικό σύστημα της αμοιβάδος και να θεωρείς ότι είναι αναμενόμενο ότι θα σου φέρεται κάπως επειδή είναι έτσι ή αλλιώς-επειδή αυτός είναι βλάκας, δε σημαίνει ότι πρέπει ή ότι είναι αποδεκτό να είναι και γουρούνι, δεν πάει έτσι ο γάμος. Επίσης, μερικές γυναίκες δεν είναι τόσο δυνατές που να μπορούν απλά να φύγουν, ιδίως αν ο αυτοσεβασμός τους έχει χτυπήσει βαθμούς μείον. Εγώ συμφωνώ, έπρεπε να τον είχε παρατήσει όταν άρχισαν τα προβλήματα, διότι αυτές τις μαλακίες με τα ξενοπηδήματα εγώ δεν τις δέχομαι. Αααα, όλα κι όλα, Ιγνάτιε Λογιόλα.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Όχι αλλά όταν βλέπεις εδώ και χρόνια πώς είναι κάποιος στη συμπεριφορά του και κάθεσαι και περιμένεις τη θεία επιφοίτηση μόνο στον εαυτούλη σου θα κάνεις κακό κι ο άλλος θα την περνάει ζάχαρη. Το δεν μπορώ να φύγω μου θυμίζει το επιχείρημα της εκδιδόμενης τραβεστί που σου έλεγα την άλλη φορά: δεν δέχομαι να πλένω σκάλες για να γλιτώσω από το πεζοδρόμιο, γιατί θεωρώ ότι δεν ταιριάζει στο μορφωτικό μου επίπεδο... αναπαύω την κάσα μου που είπε εύστοχα και κάποια αναγνώστρια.

Blogger Katerina said...
λολ
Μπα σε καλό σου, μακάβρια πράματα πρωινιάτικο, πρώτα το βυζί της Βιχτόριας και τώρα οι κάσες... Δε λέω, εγω συμφωνώ, όποιος κάθεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι βλάκας λίγο πολύ, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει και κάτι άλλο. Στη δική τους περίπτωση μπορεί (λέω, μπορεί) να είναι και τα δισεκατομμύρια στην τράπεζα. Η ούχου στιγμής των σχέσεων των επωνύμων! Σου λέει, μαζί είμαστε πιο αχτύπητο δίδυμο, μόνοι μας έχουμε πιο πολύ ανταγωνισμό.

Links to this post:
Create a Link