Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, December 17, 2007
ΤΡΕΜΕ ΜΠΡΙΤΝΥ!
Έτσι αντιπροσωπεύεται απαξίως το ελληνικό σταρ σύστεμ! Με τέτοιες πρωτοπόρες πρωτοβουλίες από τις πρωτομαντάμ της πίστας!
Μα καλά, δεν την τρώει το καλεσόν;;
Εμπρός στο δρόμο του τσουλαριού και της αιδοιώδους ξεφτίλας! Μα θα νόμιζε κανείς ότι από μία ηλικία και μετά, μαθαίνει ο άνθρωπος πως να συμπεριφέρεται και δεν κυκλοφορεί πλέον ξεβράκωτος. Δεν κάνω ηλικιακές διακρίσεις, το ξέρετε άλλωστε, αλλά τουλάχιστον με τους νέους υπάρχει καμία φορά η δικαιολογία της ηλιθιότητας, της άγνοιας, της αφέλειας (και ουχί της φράντζας, το τονίζω). Τώρα σε μία γυναίκα ωρίμου ηλικίας τι να πει κανείς; Να πει ότι δεν τό'ξερε ότι θα πάθαινε τέτοιο ατύχημα; Μάλλον δεν παίζει. Καλή μου, μέχρι και ο πολυέλαιος ντρέπεται! Τι να πούμε δε για τον κύριο στο πρώτο τραπέζι πίστα που από την απόχρωση φαίνεται ότι του έρχεται ο τεταρταίος ντουβρουτζάς απανωτά και ας γελάει για να διασκεδάσει τη θλίψη του. Ζωζώ μου, όλα κι όλα, αλλά το μια χαρά κούκλα για την ηλικία σου δε μας δίνει συγχωροχάρτι. Αύριο με το λεζαμπί σου!

Labels: , , ,

17 Comments:
Blogger Cookie Basher said...
Shit.

Blogger mourga said...
mouaxaxaxa
koita pws koitaei h bana mparmpa!!!

Blogger gsus said...
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAXA tha pethanw!!!!
bravo gia ta sxolia!!!!

Anonymous vagab0nde said...
Μπαρδόν για το άσχετο κιόλας, αλλά ο κύριος ο ένα-βήμα-πριν-το-εγκεφαλικό πού ακριβώς κάθεται; Έχουν βγει τόσο ντιζαϊνάτες πάπιες/γκιογκιό;

Blogger Cookie Basher said...
Βρήκε ένα βάζο και το κάθησε μές στην αναμπουμπούλα

Blogger Tanila said...
Ωραία, καταφέρατε ν΄'αρχίσω να γελώ μόνη μου μπροστά στην οθόνη. Και γελάω δύσκολα. Ντουζ πουαν στον κούκι.
Μπράβο στον Σάκο που επιτέλους ασχολείται και με την ταπεινή ψωροκωσταινέικη σόου μπιζ. Καιρό είχαμε να γελάσουμε με τόσο ωραία σχόλια με εγχώρια προϊόντα που τα ξέρουν και άσχετοι σαν εμένα.
Καταρίνα είσαι παντρεμένη είπαμε;

Anonymous tsok said...
Νί-μου, νί-μου, νί-μου, νί-μου...
Ένα ασθενοφόρο πλήζ και σβέλτα. Πάθαμε ντουβρουτζά.

Blogger Mambo Tango said...
Ααααχ! σκιάχτηκα!

Blogger Katerina said...
Τανίλα μου, ουί. Πουρκουά ρωτάς; Είχες κανένα καλό τεκνάκι να μου συστήσεις;
Και έκλεισον και 6 μήνες τις προάλλες, οποία σύμπτωσις!

Blogger nanakos said...
Έχετε απαλλαχτεί δια παντός από οποιοδήποτε διαγώνισμα Κουλεμανσόν, από οποιαδήποτε απόπειρα κατηγοριοποίησης, δεν χρειάζεται πλέον ούτε να έρχεστε στο διάλειμμα.
Με πάαααρα πολύ μεγάλη διαφορά το Όσκαρ φωτογραφίας & λεζάντας 2007. Θα σας στείλω και τα τεράστια βυζά της γιαγιάς με home made σουτιέν για να τα κάνετε σετάκι.

Υ Π Ο Κ Λ Ι Ν Ο Μ Α Ι

Blogger nanakos said...
p.s. το καλτσόν έχει μια τεράστια τρούπα που ευτυχώς δεν εξελίχτηκε σε τεράστιο πόντο οδοντωτό μέχρι τη φτέρνα.

Anonymous Tanila said...
Όχι, αλλά σκεφτόμουνα να στην πέσω εγώ προσωπικώς, κι ας μην έχω ίδεα αν είσαι μπατάλω ή όχι. Ερωτεύτηκα το χαρακτήρα σου.

OpenID bibimydarling said...
Holy Mother Mary.
Είσαι αστέρι πάντως... μπιφτέκια φορέβερ!

Blogger Katerina said...
Τι γκομενάκια είστε εσείς! Έτσι, να μας φτιάχνετε!
Μήπως να βγάλουμε κανένα μπλουζί Sakos me Biftekia να σκορπίσει πανίκος;

Blogger Alexandros said...
ΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Κατερίνα πάει... νομίζω ότι θα σπάσει η σπλίνα μου από τα γέλια!!
:-)))

Blogger vatraxokoritso said...
είμαι σίγουρη πως όλη την ώρα σκεφτόταν "τι ξέχασα, τι ξέχασα;"

Blogger tsok said...
Ρε παιδιά, μήπως η γυναίκα διαμαρτύρεται για το ασφαλιστικό?
Κάποτε οι φεμινίστριες καίγαν τα σουτιέν τους διεκδικώντας ίσα δικαιώματα, μήπως η Ζωζώκα καίει κυλότες για να μην καταργηθούν τα βαρέα? Ρωτάω μήπως...

Links to this post:
Create a Link