Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, January 10, 2008
Κουίζ μεγατόνων!
Πείτε μου ποια είναι η δεσποινίς να σας πω τη μοίρα σας!
Δε θέλω να κλέβετε όμως, άμα το έχετε δει αλλού δεν παίζει. Θέλω να δείτε αυτή τη φωτογραφία καλά καλά και να μου πείτε ΑΝ σας θυμίζει έστω και αμυδρά κάποια ηθοποιό. Εδώ βλέπετε την εν λόγω πριν να φάει το άπειρο νυστέρι (και τον άπειρο πούτσο μάλλον, σόρρυ για το βυλγκαίρ, αλλά έτσι μου κάνει), δεν εξηγείται αλλέως, διότι όταν έμαθα ποια είναι, ακόμη και τότε δεν βρίσκω ΤΙΠΟΤΑ που να μου θυμίζει τη γνωστή ηθοποιό.
Επίσης, ο κώλος της δεν πιάστηκε να κάθεται στον αγκαθόβραχο ξεμπούτωτη; Απορώ.

Labels: ,

29 Comments:
Blogger Lee said...
Pamela anderson δαγκωτο!

Anonymous dravalomazwmata said...
I Marcia Cross apo tis Desperate Housewives pro amnimoneftwn. Fwtografizetai me fonto paralia tis Pleistokainou epohis.

Anonymous Anonymous said...
kai gw psifizw kokkinomalla apo desperate housewives.an einai ontws exw na pw pws den htan telika sataniki apo monh ths, apo to travigma egine..krima

Blogger vatraxokoritso said...
την ξέρω, αλλά δεν μου έρχεται το όνομά της... γαμώτο.
δώσε λίγο χρόνο ακόμη...

Blogger mahler76 said...
Ego pou edopisa pos to nisi einai elliniko ti kerdizo?????

Anonymous dravalomazwmata said...
Mahler76, pws entopisate tin ellinikotita tou topiou pou yfistatai ton kwlo tis eikonizomenis? Eimai periergos na mathw.
An einai ontws elliniko nisi, nomizw oti kerdizete epaksiws mia dianykterefsi sto rooms-to-let "Koula", axias 150 evrw (elliniko nisi, ellinikes times). To dwro prosferetai ypo tin proypothesi na dehtei i Katerina, vevaiws vevaiws, i opoia einai kai to afentiko edw mesa.

Blogger alienlover said...
με πρόλαβε το Mahler.. κι εγώ ελληνικό νησί θα έλεγα γιατί από κοσμικά δεν σκαμπάζω και πολλά..

Blogger mahler76 said...
Λοιπόν, η χαμηλά βλάστηση, τα καταπράσινα ύδατα και οι πολυκατοικίες που σήμερα υπάρχουν στο άνω δεξί τμήμα της φωτογραφίες, (εκεί που λέει that was then) συνηγορούν υπέρ της σαφούς ελληνικότητας της νήσου.
Επιπροσθέτως, αν παρατηρήσετε προσεκτικά την αντανάκλαση των υδάτων αριστερά του κώλου, θα δείτε να καθρεπτίζεται ο στιβαρός Έλλην βαρκάρης, για χάρη του οποίου η κορασίδα φωτογραφίζεται χωρίς βρακί!
Η διανυκτέρευση είναι για ένα άτομο η μπορώ να φέρω και τη μαμά μου?

Anonymous Clueless said...
Gia tin Heigl mou kanei emena alla ti kserw egw.

Anonymous irrelevant said...
ούτε ένα hint, κάτι?

Blogger Λουκρητία said...
Pamela θα έλεγα, αλλά το χέρι μου στην φωτιά δεν το βάνω...
Ούτε οι ίδιες δεν θα αναγνωρίζουν τους εαυτούς τους, θα βλέπουν παλιές φωτογραφίες τους απο το χαι σκουλ και θα λένε "μωρέ ποια είναι αυτή η κουλή που σκαρφάλωσε στον ύφαλο με το άθλιο μαλλί και το δευτερο τσίτι με το λελουδάκι και τι δουλειά έχει η φωτό της στο άλμπουμ μου;"

Anonymous maestria said...
Σαρλίζ Θερόν;; Κάτι μου θυμίζουν τα μαγουλάκια.
Ένιγουέι, δεν ξέρω!

Blogger Lee said...
Kαλε κοιταχτε το φρυδι,
καμια αλλη τοσο χαλια,
επιμενω: Pamela Anderson!

Blogger spirou said...
H pamela den prepei na einai giati nomizw oti to deutero daxtulaki tou podiou tis einai pio megalo ap'to prwto,enw stin kopela sti fwtografia sumvainei to antitheto.(kserw arketa axrista pragmata alla de mporw na mantepsw poia einai :p)

Blogger Katerina said...
Λοιπόν, μπήκα για να ρίξω φως στην υπόθεση και να δώσω χυντ, αθώα μου τεκνά, αλλά από ότι βλέπω είναι ένα μέλος του κοινού που το βρήκε και ας μην είναι σίγουρο. Ένα έχω να σου πω, maestria, εμπιστοσύνη στο ένστικτο!
Είναι ΟΝΤΩΣ η Charlize Theron!
Θέλω όμως να συγχαρώ τα μέλη που έκαναν τις υπόλοιπες μαντεχές, διότι ήταν πάρα πολύ κοντά και μάλιστα εγώ νομίζω ότι η Pamela Anderson, η Katherine Heigl και η Marcia Cross ήταν πιο πιθανό να είναι από ότι η Charlize Theron.
Μπορείτε πραγματικά να βρείτε ένα χαρακτηριστικό που να είναι δαγκωτό ίδιο;;;

Blogger Constademon said...
Εμενα πάλι μου κάνει Nicole Kidman αλλα το χέρι μου στο ευαγγελιο δεν το βάζω !!

Blogger Lee said...
@ Spirou, μας κουφανες! Τοση παρατηρητικοτητα?! Ευγε!

@ Κατερινα, Μιας και λες δαγκωτο, μονο τα δοντια θα παρεμειναν ιδια..

Blogger Cookie Basher said...
Είπα να μην το καρφώσω, τό χα δει στον P.H.
Απίστευτο,ε; Θέλω τον πλαστικό χειρούργο της lol

Anonymous Anonymous said...
Ara, filtate mahler76, ehasa to katerinovraveio ki esy ti dwrean diamoni meta mitros sto Gaidouronisi.
A*N*A*S*T*E*N*A*G*M*O*S
Den peirazei.
Pantws to topio apodeihtike notioafrikaniki savana kai o varkaris (me to gnwsto palamari) babouinos tou Tafelberg sto Cape Town.

Blogger mahler76 said...
Δηλαδή είναι τελικό και εξακριβωμένο???? Ειναι η Charlize Theron!???? Τ ι λέτε ρε παιδιά!!!
Καταγγέλλω δημοσκόπηση βίας και νοθείας και απαιτώ να δώ ντοκουμέντα και έγγραφα. (Μάναααα μην ανησυχείς έχουμε ακόμη ελπίδες μην ξεπακετάρεις τις βαλίτσες).

Anonymous dravalomazwmata said...
Edw pou ta leme kanei ligo kai se Michelle Pfeiffer (mi ftynete otan lete to Pfou) se vrefiki ilikia.

Filtate Mahler76, nomizw oti i Katerina mas leei psemata.

Blogger provato said...
αμάν ρε πούστη μου, γιατί το έχασα αυτό το κουήζ! αμάν ρε σάκε ενημέρωνε το κοινό σου ότι έχεις θέματα.


ασταδγιάλα τα πήρα τώρα.


ασταδγιάλα

Blogger provato said...
όχι θα επανέλθω. γιατί κύριος που είναι το κράτος;

είναι δυνατόν να συμμετέχει στα διάσημα κουήζες η κάθε βλάχα και εγώ να είμαι στην απόξω;

μην ξαναγίνει παρακαλώ. θα διακόψω τη συνδρομή μου.

Blogger provato said...
α και περιμένω επανόρθωση με ποστ ειδικό αφιέρωμα. τα πήρα πολύ άσχημα. θα
το
έβρισκα
ρε
πούστη
μου

Blogger mahler76 said...
"να συμμετέχει στα διάσημα κουήζες η κάθε βλάχα και εγώ να είμαι στην απόξω;"
Νοιώθω βαθύτατα προσβεβλημένος με αυτή σας τη δήλωση.

Anonymous dravalomazwmata said...
Provate, eseis eiste sti foto?
An nai, paradidete idiaitera?

Blogger ethanandthecity said...
ευτυχώς που δεν είναι η αγαπημένη μου Marcia Cross, hehehe

Anonymous maestria said...
(Ολε, όλε, όλεεεεεεεε!)
Αχ, καλέ το βρήκα! Μάλιστα, ε, εντάξει, είπαμε, ένστικτο.
Κατερίνα, έχεις δίκιο, τελικά πρέπει να το εμπιστεύομαι.

Καλημέρα :)

Anonymous wetex said...
ego afto pou anagnorizo einai to background. mipos exei vgei foto konta sti Vouliagmeni, ekei pou exei sxoli ski o Kasidokostas? afto eprepe na nai to kouiz....

Links to this post:
Create a Link