Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, January 18, 2008
Δέκα ώρες νύχτα μέσα σε ρεματιά
Η Κίρα Νάιτλι μου προκαλεί μια δυσφορία έτσι αδιόρατη, όπως όταν σε ενοχλεί το στρινγκ. Μετά από ατελείωτα άγρυπνα βράδια, όπου αναρωτιόμουν γιατί, γιατί τέτοια λάσπη και μένος, κατέληξα στα εξής δύο συμπεράσματα:

Πρώτον, δεν μπορώ την ξινίλα και τη δήθεν κλαψομουνιά. Η Φακίρα μας που λέτε χτυπήθηκε πρώτα σαν τον οχτάποδα να ανοίξει την κερκόπορτα του Ψώλυγουντ, έκτοτε παίζει μόνο σε μπλοκμπαστεριές (μπαλαφάρες κατά την ταπεινή μου άποψη, αλλά ας μην διαφωνήσουμε γι' αυτό) και παράλληλα σε κάθε κλαρί που βγαίνει, ξεφωνίζει το αδηφάγο σύστημα που μια μέρα θα την πετάξει σα το ξύγκι της λιπαναρρόφησης, αφού πρώτα εκμεταλλευτεί το απύθμενο τάλαντό της.

Υιοθετεί λοιπόν μια γενικότερη στάση εφηβικιά-επαναστατικιά, με μαλλί Ελαΐς χωρίστρα στη μέση, με εμφανή τα σημάδια της πρώτης αποτυχημένης βαφής εκεί κάπου στις άκρες και βλέμμα αμφισβητικό για την καθεστηκυία τάξη, που σε απλή γλώσσα μεταφράζεται ως "οι ορμόνες μου πάνε Οινόφυτα αλλά δεν έχω ανακαλύψει ακόμα τη διέξοδο του δια χειρός Βαράγκη, γι' αυτό άστε με στον πόνο μου"

Βέβαια καλύτερα έτσι, σαν αποπαίδι του Τσε, παρά σαν ερμαφρόδιτη τραγουδιάρα σε καμπαρέ του Βερολίνου το 30, να τραγουδάει "Εγώ με τους υδατάνθρακες μάλωσα". Αλλά αυτό που πραγματικά με ενοχλεί είναι αυτό το βλέμμα το ηδυπαθές και το αχείλι το προτεταμένο (think Βανδή) γιατί μου δημιουργεί ενοχές που δεν έχω πουλί να το βγάλω να της το δώσω, να πάψει πια να κοιτάει τόσο παρακαλετά. Κι άλλες θέλουνε πέο, μαντάμ, αλλά δεν σε κοιτάνε σαν το ζητιανάκι που δε σου πάει καρδιά να του πεις όχι! Μη με κοιτάς σου λέω, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος!

Labels: , , , ,

5 Comments:
Blogger €lisavet said...
Αχαχαχαχαχαχα!!!
Είσαι απίστευτη! :)

Blogger Katerina said...
Εγώ δεν αντέχω το σούφρωμα των χειλιών της. Προσφάτως την έβλεπα σε μία έκδοση του δόκτωρ Ζιβάγκο σε μίνι σειρά (ήταν Κυριακή απόγευμα, δεν είχε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ στην τηλεόραση...) και ανεκάλυψα ότι αυτό το ενοχλητικό σούφρωμα το κουβαλάει σε ΟΛΕΣ τις δουλειές της. Επίσης, γενικώς έχει πλέον μία φάτσα πολύ νεκροκεφαλή και το βουλιμικό σαγονάκι της μου προκαλεί ρίγος. Ξέρετε, όταν το σαγόνι πρήζεται και αυξάνεται λόγω του υπερβολικού και βεβιασμένου εμετού. Δεν ξέρω, εμένα αυτά δε μου αρέσουν. Έχει όμως πολύ όμορφα μάτια και κρίμα δηλαδή.

Blogger mourga said...
axaxaxa
egw gelaw me to emetiko exwfyllo pou leei keira proves shes more than just a pirates treasure...
eleos...

Anonymous el81 said...
Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που αποφασίζουν να κάνουν κάποια Θεά. Και τώρα όλοι (μηδενός εξαιρουμένου) προσπαθούν να μας πείσουν ότι έχει και ταλέντο! Ίσως και να φταίω που δεν μπορώ να το δω!?

Blogger gay super hero said...
lol Lol LOL lol LOL lol Lol LOL

Links to this post:
Create a Link