Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, January 11, 2008
Πως είμανε, πως έγινα: Kristen Bell
Κάποτε: ένα geeky ξανθό παιδάκι, με φυσική μυτούλα, χάλια δοντάκια, τα φυσιολογικά κιλάκια της νιότης, χάλια φρυδάκι, που γενικώς δεν θα γύριζες να κοιτάξεις δεύτερη φορά.
Πλέον: έπειτα από το κλασικό κοψομύτικο νυστέρι, την προσθήκη μασέλας και εξτένσιονς στο χρώμα κατρουλί του Ψώλυγουντ, ένα ψεκασματάκι μαυριστικό, ένα κούρεμα πιο της κολακείας και ένα σωστό βάψιμο να έρθει να δείξει η κουμπότρυπα το μάτι, και έχουμε ένα ακόμη ξανθό τσουλί της νιότης που χαραμίζει τα νιάτα του στα τέσσερα, κάνοντας πίπες σε σιχαμένους μεγαλοκαρχαρίες παραγωγούς (οκέι, αυτό το τελευταίο ήταν το embellishment του δημιουργικού κούτελου, αλλά χαλαρά είναι μια πραγματικότητα για πολλές συνομήλικες).

Labels: , ,

15 Comments:
Anonymous sotos said...
ΚΙΛΑΚΙΑ??? μην τρελαθουμε.
ΧΑΛΙΑ ΔΟΝΤΙΑ? (αν εξαιρεσουμε το μπροστινο).
ΧΑΛΙΑ ΦΡΥΔΙ? περιμενα να δω φρυδι καραμανλη.
ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΜΥΤΗ? εμενα ίδια μου φαινεται.
Μηπως τα παραλες λιγακι? Μια χαρα ηταν η κοπελιτσα, και ειναι.

Blogger Katerina said...
Άποψη του καθενός, προφανώς. Δεν την είπα χοντρή, αλλά ότι προφανώς μέχρι τη δεύτερη φωτογραφία έχει φάει μία δίαιτα τύπου Ψώλυγουντ, αυτό είναι προφανές. Το χάλια φρυδί είναι και το υπερβολικά βγαλμένο, για μένα πολύ χειρότερο από το φυσικό άβγαλτο. Το ένα μρποστινό χάλια δόντι αρκεί για να χαλάσει γενικώς την εντύπωση των δοντιών, νομίζω. Η μύτη είναι εμφανώς διαφορετική και ας μην κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε.
Δεν είπα το αντίθετο, ότι ΔΕΝ είναι μία χαρά, είναι απλώς ένα παράδειγμα του πώς γίνονται τα πράγματα στο Χόλυγουντ. Μπαίνεις στην κρεατομηχανή ένα απλό κοριτσάκι και βγαίνεις επεξεργασμένη και περισσότερο ή λιγότερο πλαστική Μπάρμπι.

Anonymous par1saktos said...
δεν θα γυρνουσαμε να κοιταξουμε για δευτερη φορα?? Δεν νομιζω οτι θα συμφωνουσαν πολλοι μαζι σου. Μια χαρα ητανε η κοπελα. Ισως να μην ειχε την λαμψη που χρειαζεται για να γινει σταρ στο χολλυγουντ, αλλα παντως μια χαρα ομορφη ηταν. Εχει δικιο για την κρεατομηχανη που σε κανει μπαρμπι, αλλα μεχρι εκει. Πρεπει να υπαρχει καποιο potential, και αυτη το ειχε και με το παραπανω (σε εξωτερικη εμφανιση τουλαχιστον)

Blogger Katerina said...
Είπαμε, προσωπικές απόψεις είναι αυτές, εγώ όταν είδα αυτή τη φωτογραφία έπαθα ένα μικρό σοκ και προσωπικά τη θεωρώ μάλλον ασχημούλα, ή μάλλον κάπως άγαρμπη και αγυάλυστη ως εμφάνιση. Προφανώς είχε potential, γιατί στην κρεατομηχανή χωρίς αυτό δεν μπαίνεις. Μάλλον παρεξηγήθηκε το ύφος του ποστ, από ότι βλέπω. Εγώ την κρεατομηχανή σχολιάζω αρνητικά. Το πως είναι η φυσική εμφάνιση ενός ανθρώπου δε με χαλάει, απλά είναι θέμα styling και μακιγιάζ για μένα. Ενδεχομένως η κοπελίτσα απλά να έπεσε στα χέρια πολύ καλού στυλίστα, who knows.

Blogger x-oyranoy said...
Ελα ρε συ τα παραλες, περα απο κανα 2 κιλα που εχασε και αυτο φαινεται στα μαγουλα μια βαφη εχει κανει μονο...
Ενταξει μη τρελλαθουμε κιολας δεν εγινε και μεταλλαξη στην κοπελα
Επισης ειναι παρα πολυ σεξυ στους Heroes

Blogger ethanandthecity said...
Εμένα πάλι μου άρεσε πολύ ως Βερόνικα Μαρς. Τώρα για τις αλλαγές στην εμφάνιση σε βρίσκω λιιιγο υπερβολική

Blogger Katerina said...
Αχαχααχ τώρα το καταλάβατε ότι είμαι υπερβολική;; Αργήσατε λίγο :D
Η πρώτη φωτογραφία είναι πολύ πριν τη Veronica Mars. Και εγώ βασικά δεν το βρίσκω πολύ υπερβολικό να σχολιάσω το Hollywood makeover που προφανώς έλαβε από τους επενδυτές της.
Επίσης εγώ δεν βλέπω ούτε Heroes (γιατί μου τη δίνει το τρολλάκι το cheerleader, μαθήτρια μη χέσω), ούτε Veronica Mars διότι δεν είναι του τύπου μου. Αυτές οι παραπάνω κοπελίτσες έχουν ένα κοινό πάντως, εξόν του μπανανί μαλλιού, μου δίνουν την εντύπωση ότι θα έκαναν τα πάντα για να γίνουν και να παραμείνουν διάσημες και εγώ αυτά δεν τα πάω. Τι να κάνουμε, έτσι λέει το ένστικτο.

Blogger maria23 said...
ελα, ρε... δεν ειναι και τσουλα η κοπελα!
(εμενα παντως η μυτη ιδια μου φαινεται.)

Anonymous Anonymous said...
aaaaa kapoios zileuei apisteuta auti tn tiny xanthoula i m fainetai?eleos re kopelia dld esu eisai kaliteri?as to paixw ligaki veronica mars k ad prospa8isw n perigrapsw tn prwsopikotita s..mallon asto kalitera 2 lexeis gia sena bro..:total bitch..pes mas twra oti esu otan isoun efivi isoun kaliteri alla aposo katalavainw eisai apisteua koblexiki ara paw pasw..apodexou tn eauto sou etsi opws einai k stamata to blog bitching sort of thing pou kaneis..oso gia to comment gia ts plastikes i 8eostravi eisai gt dn vlepw tpt diaforetiko i kopela m sexei faei i agamia k to xeis rixei sto xekatiniasma

Blogger Katerina said...
Ωωωωω βραδιατικόοοοο...Ναι ρε φιλάρα, εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι καλύτερη, γουστάρεις μανιαμουνιές ή μου φαίνεται; Το ύφος του blog είναι ξεκάθαρο. Άμα δε σου γουστάρει, τη γροθίτσα σου και κάτσε να δεις Veronica Mars μόνος σου να γουστάρεις, δε χρειάζεται να βγάζεις το αχτάκι σου ανώνυμα σε blog που δε γουστάρεις. Εγώ δεν κάνω κριτική σε άτομα προσωπικά που δε γνωρίζω, όπως προσπαθείς να κάνεις εσύ σε εμένα που δεν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται, αλλά σε ηλίθια στάνταρς ομορφιάς και σε ηλίθιες επεμβάσεις με μοναδικό σκοπό τη δήθεν επιτυχία. Οκέι; Άντε και στρίβε και καλή ζωή νά'χουμε, φίλε μου.

Anonymous Anonymous said...
nai mwri dn goustarw to ufos tou blog sou k dn goustarw n vrizeis sta kala ka8oumena an8rwpous pou dn xereis..an den 8es atoma san k emena n mn to koitane tote n mn t ftiaxeis k n ka8esai n xekatiniazesai aneta parea m ts files s k oxi dimosia..oso g t an eisai omorfteri poli amfivallw gt tote dn 8 xepeftes toso xamila wste n dimiourghseis olokliro blog 8avontas mia kopelitsa pou sto katw katw oute poli diasimi einai oute polla lefta vgazei alla exei organwsei ena karo filan8rwpies g ta paidia ts uganda k den xerw egw ti alla akomh.giauto anti n prospa8eis n m tn les stamata tn malakia pou se dernei k psaxe n vreis pragmatikes plirofories giautn para ili8ies eikasies pou ebneesai enw ka8esai moni s ta bradia..gt sorry kopelia kiolas mporei n mn se xerw alla alla m tetoies kakies pou les g kosmo pou dn xereis amfivallw an 8 se simpa8ei polus kosmos_a kai g n mn nomizeis oti milaw anwnuma i oti fovamai n pw eleu8era tn gnwmi m:natalia me lene k oxi dn xarika ka8olou gia tn gnwrimia

Anonymous afroditi said...
katerina i alitheia einai oti tin thaveis ligaki...i kopela antikeimenika stin prwti fwto einai mia glykeia kopela xwris kapoio sygkekrimeno elattwma(myti,kila,dontia,...)einai polu glykeia kai min ksexname oti einai kai stin efiveia...twra einai mia kopela omorfi pou den exei veltiwsei idiaitera kati...idia einai apla einai pio megali kai ok den einai kai kamia star...alla prospathei polu kai exei dynatotites...twra opoios den tin sympathei diko tou provlima alla ok min ginomaste kai kakoi...kai ap'o,ti vlepw den symfwnei kai kaneis ,mazi sou...gia psakse to...mipws eisai ypervoliki...?

Blogger Katerina said...
Για να λήξει αυτό το ελάσσον θέμα, όλα τα μπλογκς είναι υποκειμενικά. Τώρα εσείς πιστεύετε ό,τι γουστάρετε, η κατάσταση είναι προφανώς μπουφές, όχι πιάτο σερβιριστό. Εγώ θα πω μόνον ότι δεν έχω τίποτα προσωπικό κάποιο διάσημο, όμως είναι ηλίθιο να συμπεραίνει κανείς ότι το κίνητρο είναι το κόμπλεξ χωρίς να έχει ιδέα ποια είμαι εγώ και τι καπνό φουμάρω. Και ως επιδόρπιο στο θέμα, θέλω να τονίσω ότι τη συγκεκριμένη ηθοποιό δεν την έχω ΚΑΝ δει σε κάποια σειρά ή ταινία, αλλά μόνο ως παρουσία "celebrity" σε φωτογραφίες, επομένως δεν τίθεται καν θέμα ότι έχω κάτι με τη συγκεκριμένη. Επειδή μας αρέσει κάποιος διάσημος, δε σημαίνει ότι είναι υπεράνω κριτικής. Και τέλος, ρίχτε μία ματιά στο πρώτο μου σχόλιο, ως ενδεικτικό των προθέσεών μου.

Anonymous Anonymous said...
could you be looooooooooooved?And be loooooooved?

Anonymous Anonymous said...
kopela mou exeis kati me olous autous k tous krazeis?alli douleia den exeis na kaneis?vgale to axti sou kapou allou pio dhmiorgika k ase ta gossip gia ta gossip girls k tn labiri...

Links to this post:
Create a Link