Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, January 25, 2008
Η ζωή τραβάει την ανηφόρα part 1
Κατά το ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, έτσι κι ένας θάνατος δε φέρνει την κατάθλιψη στο επιτελείο του Σάκου! Μπορεί να στενοχωρηθήκαμε κι εμείς και η Βασιλική Κόμπρα για το ένα λιγότερο Αστραλό τεκνό που κοσμούσε το καλλιτεχνικό στερέωμα, αλλά ένα κουμκουάτ θεραπεύει πάσα νόσο και πάσα μαλακία, κι έτσι έπρεπε να επιστρέψουμε στα θλιβερά μας καθήκοντα. Το Κατινάκι που το έφερε λίγο πιο βαρέως πήγε δυο μερούλες στα σπα στην Τούζλα Σερρών και θα επιστρέψει σύντομα κοντά σας.


Μέσα στην οχλαβοή λοιπόν για το θανατικό, πέρασαν στο ντούκου τα έγκριτα βραβεία Xtikior's Choice awards, για το ποια υποψήφια θα έχει περισσότερα κόκαλα σε κοινή θέα, σε συνδυασμό με την καλύτερη στυλιστική ερμηνεία της τάσης μιξ εντ μπλιακς. Οι διαγωνιζόμενες κοκαλοχτυπήθηκαν μπροστά στην κριτική επιτροπή (στη φωτό) η οποία παρουσιάσε τις καινούριες δερματικές αποχρώσεις για την άνοιξη-καλοκαίρι 2008 και το απόλυτο τρεντ της νέας σεζόν "τη γκαβοσύνη μην την κλαις, εκεί που πάει να κρίνει".


"Κυρία, κυρία, κάτι ψόφησε στο κεφάλι σας!" Ντου από Μπαντού της έκανε το μαλλί της Έρικας. Μου θυμίζει ένα από τα πιο αστεία πράματα που έχω δει στη ζωή μου, ένα αρνί που το είχανε χάσει σε κάτι σπηλιές στην Αυστραλία και το βρήκανε μετά από ένα χρόνο και είχε μια παρόμοια προβειά κι ένα πολύ ζοχαδιασμένο ύφος, εξίσου παρόμοιο μ' αυτό της εν λόγω. (Αν κάποιος θυμάται πού αναφέρομαι και έχει και πλάνα παρακαλώ πολύ πολύ να μου τα στείλει.) Είμαι επίσης σίγουρη ότι εκεί κοντά στη ρίζα έχει αναπτυχθεί μια νέα Ατλαντίδα, το μεγαλείο της οποίας θα αποκαλυφθεί όταν με το καλό καραφλιάσει η μαντάμ.







Labels: , , , , ,

7 Comments:
Blogger mourga said...
kale! h tousla einai stin kabala!

Blogger Dastardly Kinkajou said...
ναι αλλά για πες Τούζλα Σερρών...

κάνει πιο γαλλικό, την πρώτη φορά που το είπα στην Κατρίν όντως νόμιζε ότι είναι προορισμός για σκι στις Ελβετικές Άλπεις!

ενώ Τούζλα Καβάλας....

Blogger Katerina said...
ΧΑΧΑΧΑΧ ρόμπ δε σαμπρ με έκανες, αμανίκωτη!
Σαφώς και το Touge Lacheron έχει άλλη εμβέλεια! Touge La Kavala δεν έχει το ίδιο αλλύρ, καλή μου!
Εμείς γιατί λάβαμε τέτοιο misinformation;;
Μωρή Βασιλική! Βγάλε τον άτλαντα απ'το ψυγείο, έχω μόρφωση να κάνω!

Blogger mourga said...
kala loipon sas sygxwrw, mias kai apo sas exartatai kathe mera to an tha tin bgalw sti douleia h oxi.
u are my CPR, I forgive you:)

Blogger vatraxokoritso said...
την θυμάμαι την φάση με το αρνί!
το έπιασαν με μεγάλη δυσκολία, το μαλλί του ζύγιζε δυο φορές πάνω από το βάρος του. Ανήκει στο είδος προβάτου που βγάζει τις μεγαλύτερες ποσότητες μαλλιού. Όταν με το καλό το κούρεψαν έτρεξε να κρυφτεί ντροπιασμένο, γυμνό.

πλάνα δεν έχω.

Anonymous Anonymous said...
φωτο Dita von Teese με αρνητικό σχόλιο απο τον σακο???
ζαμε των ζαμων

Blogger Dastardly Kinkajou said...
είπαμε, εγώ και το κατινάκι, το κατινάκι κι εγώ, είμαστε δύο ξεχωριστές περσόνες, σαν το Τσουκάτο που τελικά ήταν υπαρκτό πρόσωπο. Ως δύο διαφορετικά άτομα έχουμε και διαφορετικές απόψεις κι ενώ συνήθως η Ντίτα μου είναι συμπαθής, σε αυτή τη φωτό μου κάνει λίγο Νεκρή Νύφη. Εντάξει, μου έβγαλε λίγο τα νύχια με την πυρακτωμένη τανάλια το κατινάκι γιατί τόλμησα να κρίνω την θεά, την απόλυτη, την άμεμπτη, αλλά εμείς είμαστε αγαπημένες πάνω από όλα και σεβόμαστε η μια τη γνώμη της άλλης.

Links to this post:
Create a Link