Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, February 19, 2008
Ευχάριστο διάλειμμα
Και έπειτα από το παρακάτω βαρύ και ασήκωτο, πάμε να δούμε κάτι πιο ενδιαφέρον και αισθητικά πιο ευχάριστο. Πρόσφατη φωτογράφιση της Frances Bean, κορούλα Curt Cobain και Courtney Love βεβαίως!
Ωραίο το φουστάνις Γιωργία μου.
Κάτω το τσόκαρο από τον προφυλαχτήρα!
Δώσε ριζότο στο λαό σου!
Πορτρέτο μιας κιουρίας

Labels: , ,

13 Comments:
Blogger tsok said...
Με δεδομένους τους γονείς του δεν είναι τόσο καμμένο όσο το περίμενα το κοριτσάκι. Για του λόγου το αληθές παραπέμπω στο αμέσως προηγούμενο ποστ για να κάνουμε αύγκριση κοριτσακίων και γονέων από την κόλαση. Όξω η φωτοσοπιά, τη λες χαριτωμένη και νορμάλ τη φασολιά (χωρίς το τζακ, το οποίο ελπίζω να μην παίρνει από τώρα αγκαλιά για να κάνει νάνι...)

Anonymous Anonymous said...
Αν έλειπαν και τα γονίδια της Καρτνει
θα ηταν σαφως καλυτερο το αποτελεσμα(αυτο θα πει κακια όμως ε;)

Blogger mourga said...
bravo, omorfyne!!!
ax poso stenoxwriemai simera...
ela kalimeres

Blogger Katerina said...
Γιατί καλή μου στεναχώρια;; Δε θέλω τέτοια! Είναι και Τετάρτη σήμερα...

Ελπιζω να μου συγχωρησει ο Χρηστος-Οζαμπουνης ντε, αυτη την απαρεδεκτη παραβιαση του διαδικτυακου πρωτοκωλου, αλλα δεν αντεχω η δολια χορευτρια θελω να ανακραξω ως γατα σε περιοδο ζευγαρωματος που βρηκα ατομο ενηλικο να μοιραζεται το Παθος μου για τον Ρουπερτ Γκριντ. Παω να κραξω πουθενα αλλου για να μη σας τρομαξω τους επισκεπτες.

Blogger Katerina said...
Καλέ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!
Είμαστε κανα-δυό πάντως;)

Καλε Κατερινα εμεις ποτε των ποτων δεν πρεπει να παμε μαζι για γκαλοτσαρκα στα χολλυγοοντ. Θα μαλλιοτραβιομαστε σε καθε βημα. Τι γουστο!Quelle finesse! Ο καθε Αδωνις της επιλογης σου ειναι και δικος μου. Ντιε!
Ενα θελω να μου πεις.Ο Bale σ αρεσει?-Ο Κριστιαν, ντε

Blogger mourga said...
EEEEEEEE
TREIS EIMASTEEEEEEEEEEEEE
ki egw eimai edw, min xehnate ti mourga-griakotaexeitozoumieidikagiatousgingerheards:P

ps=20/2/1967-05/04/1994 (got it?)

Blogger mourga said...
christian bale?
kale tha me afhsete se hsyxia exw kai douleies simera!
ouf
grigora ena (oikogeneiako paketo )zewasoft parakalw
kai prin se prolabw
kai hugh jackman I dig!
ax bax
geia sou twra

Blogger Katerina said...
Ο Κρίστιαν είναι αξιοσέβαστο τεκνό, δε λέω! Αλλά το Χιού Τζάκμαν τον παραχωρώ ευγενικώς στη Μούργα, διότι κάτι δε μου κάθεται. Μην είν' οι κάμποι, τα βουνά, μην είν' το gaydar που βαράει μπιέλες;; Θα σας γελάσω.
Μουργάκι τό'πιασα, αλλά μα το Σάκη Μπουλά το ποστ ήτο εντελώς τυχαίο!

Anonymous Anonymous said...
ντανιελ ξεχασατε!!!

και αφου τον ξεχασατε, τον κραταω εγω!!!


irrelevant

Χεχε, ο μπεστ φρεντ απο σχολειο μοιαζει με τον Ντανιεαλ στο ξανθο και στο σαφως λιγοτερο χλαπατσο-μασαω-χορτα-ενω-μιλαω. Μεχρι προσφατα περπαταγαμε στο δρομο και μας φωναζαμε Χαρι και Ερμιονη

--οπως καταλαβατε, εγω εχω ολη τη μερα για να κωλοβαρεσω. μεχρι τις 7 που εχω μαθημα, ποσα κομεντ θα εχω προλαβει να κανω?

Anonymous Anonymous said...
τον άλλο Ντανιελ εννοούσα!!!! το παιδι το ψηλο, το σωστο, το προστυχο, τον Μποντ καλε!!!!!!!!!!!!

(ε, όχι και τον Χαρυ!! προσβληθηκα τωρα!!!)


irrelevant

Links to this post:
Create a Link