Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, February 20, 2008
Ρετάλια των ημερών
Επειδή η τσούλα η ζωή ώρες ώρες μπαίνει στη μέση και μου χαλιάζει το virtual living, όπως καταλαβαίνετε, ορισμένες φορές τα νέα των επωνύμων μπαίνουν στη σαλαμούρα και περιμένουν μέχρι να βρω χρόνο να ανταποκριθώ. Εδώ έχουμε ένα ποστ-τουρσί το οποίο είναι ΚΑΙ μισοτιμής, καθότι αύριο-μεθαύριο λήγει, οπότε πάρτε τώρα που γυρίζει! Έχω Μπάφτα, έχω Γκράμι, έχω πρεμιέρες, πάρε να γουστάρεις.
Αρχίζουμε ευχάριστα, με τη Μαργιόν Κοτιγιάρ από τα Μπάφτα με κάτι ωραιότατες φτερούγες που γενικώς στις περισσότερες θα ήταν χάλια, αλλά σε αυτή πάνε. ΤΣΟΥΛΕΣ ΓΑΛΛΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΜΦΥΤΟ ΣΤΙΛ ΣΑΣ!
Εδώ έχουμε μία πρεμιέρα μίας ταινίας που ούτε πρόκειται να δω, ούτε με ενδιαφέρει να ψάξω πως τη λένε. Μα δείτε: Ράιαν Ρένολντς και αυτό το τρολ η Hayden Panettiere. Γέρνει η βάρκα μπαρμπα-Λάμπρο, θα με φάει το τρολ το μαύρο. Μήπως ο Ράιαν ξέχασε τη Ρεξόνα του;;
Ο θείος Βίγκο ξέρει. Βίγκο αγόρι μου, παιδαρά της Δανίας, σου είμαστε αφοσιωμένες, αλλά ως ΠΟΤΕ παλικάρες;; Η υπομονή μας έχει και όρια. Χαριτωμένο το ανσάμπλ, αλλά για κανένα πάππο.
Μπάφτα: Εδώ έχουμε μία ξεκάθαρη περίπτωση του τραγικού Βιγκοειδούς πυρετού όπως τον είδαμε και παραπάνω. Ο Daniel Day Lewis έχει βαλθεί μουχαμέτι να σκοτώσει τον πόθο όλων αυτών που τον γουστάρουν. Γιατί αγορίνα;; Ξέχασες τότε που τίναζες τις κλειτορίδες στον αέρα με τις ημίγυμνες εμφανίσεις σου ως μοϊκανός;; Ααα, το ξέχασες αυτό. Για θυμίσου λίγο!
Τη γελοία Jessica Biel την έπιακε η μουνόψωρα να μας αποδείξει ότι είναι θεσπιακώς ταλαντούχα με αποτέλεσμα να βάψει το μαλλί (και τις κουρτίνες, απορώ;; Αν με πιάνεις) σε χρώμα Κατουρλί και να χωθεί στα Μπάφτα υποδυόμενη τη Scarlett Johansson. ΑΙΣΧΟΣ.
Η J-Lo ακόμη εγκυμονεί τον ιπποπόταμο...Πώς πλάτειασε έτσι η μάπα της! Αυτό είναι κλασικό σύμπτωμα της εγκυμοσύνης; Ποιος μπορεί να μου το λύσει αυτό;
Άλλη έγκυα. Φαίνεται ότι τα ορμονικά και τα ξερνιλίκια της εγκυμοσύνης θόλωσαν το μάτι της Nicole Kidman με αποτέλεσμα να μη βλέπει τι φοράει για να βγει έξω...
Μπάφτα κι άστα Sienna Miller. Ιδίως σε πιο γκλαμουάρ περιστάσεις, η Σιέννα μου κάνει πολύ δυσκοίλια φάτσα. Και είναι και κυριολεκτικά ξέκωλο. Το δε τσίτι μου θυμίζει ένα φόρεμα νάιλον που είχα κάποτε σε κάτι απόκριες που είχα ντυθεί Alexis Carrington Colby Dexter Morrell Colby Smith Dexter Zacharatos. Είχα κάνει πατάταγο. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ!
Ένα πάρτυ όπου κανονικά η Katie έπρεπε να περιμένει απέξω- μα επιτρέπονται σκύλοι στα γκαλά;;
Μπάφτα, Keira Knightley. Την Κίρα τη λυπάμαι ώρες ώρες. Τόσο όμορφη αλλά τόσο αντιπαθητική όταν μανιαμουνιάζει, ενώ τόσο πιο συμπαθητική αλλά γελοία η φάτσα της όταν χαμογελά αυθόρμητα. Είναι δύσκολη περίπτωση!
Δύο φωτογραφίες από πάρτυ πριν από τα Γκράμι, όπου επανεμφανίστηκε η Whitney Houston και έβγαλε φωτογραφία με την Alicia Keys. Δε λέω, από φάτσα η Whitney μια χαρά, αλλά είναι πλέον καιρός να πάει να βγάλει αυτό το σάπιο βυζομπάλονο επιτέλους, που της χαλάει την όλη εντύπωση. Αίσχος. Και επίσης, Αλίσια παιδί μου, είπαμε όταν ιδρώνω αισθάνομαι άσχημα, αλλά όχι και να παστωθείς στο Secret και να βγούνε οι αμασκάλες πουδρέ! Όχι κι έτσι!

Labels: , , , , , ,

8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ας της βγαλει καποιος το μουλικο οξω.

Anonymous xmmm! said...
Αν και εχω παθει οβερντοουζ πληροφορησης (θενξ Ιβανα μου παρα το ντιλέι)θα ασχοληθω μονο με τον εφηβικο μου ερωτα Ντανιελ ο οποιος οχι μονο δε μου σβηνει τον ποθο, τουναντιον μου τον αναβοκορωνει κιολας. Και να υπενθυμισω σε
οσες δεν εχουν κλειτοριδεκτομη οτι ειχε αειμνηστες εμφανισεις και στο Εις ονομα του πατρος...Αχ...

Blogger elinor said...
κιρα και καιτη το ξεχασαν το βυζι στο σπιτι? πολυ χαλια και δεν ξερουν και πως να το ντυσουν το ανυπαρκτο δηλαδη.

σορις δεν αντεχα, επρεπε να το σημειωσω ρε παιδια.

Anonymous Δεσποινα said...
Δε σας κανει αυτος ο τομ με την κειτι λιγο κουγιας βατιδου???ξερετε στην αρχη ολα καλα με τη χαμηλοβλεπουσα αλλα θα κανει και αυτη καποια μερα την επανασταση της κ τον βλεπω και αυτον τον κοντο με κανενα τακουνι στο ματι να κλαιει στην Οπρα...

Blogger gay super hero said...
Εξκιούζ μι, ο Βίγκο ΕΙΝΑΙ πάππος.

Μια χαρά μου κάνει εμένα το φορεματάκι της Σιένα Μίλερ.

Το αυτό και για τη λατρεμένη Μαριόν αν και για το μαλλάκι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.

Η Λόπεζ κοντέυει να εκραγεί στη στρατόσφαιρα. Τζένιφερ άμα αρνείται να βγει ο σπόρος σου, η μαγική λέξη είναι μία: Καισαρική.

Blogger Katerina said...
Άχαχα σιγά μη ζμπρώξει η Τζέλλο αγάπη μου! Καλέ τρελάθηκες;
Ο Βίγκο πάππος-ξεπάππος, νά'χαμε έναν τώρα δε μας χάλαγε, έτσι; Νομίζω; Αλλά να, είναι που έχει πολύ ποτέντσιο το πράμα...
Όσο για τη Μαργιόν, βλέπεις ότι και εγώ το ίδιο είπα. Αλλά σόρρυ, η Σιέννα είναι μία πολυεστερική οφθαλμαπάτη! Από αυτά τα τσίτια τα μηδέν που όταν ανάβουνε τα φλας βγαίνεις ακτινογραφία τι μάρκα βρακί φοράς (αν φοράς) και πόσα απίδια βάνει ο σάκος. Και ΣΙΓΑ που δεν το ήξερε η Σιέννα, η οποία είναι παπαρατσολάτρα ΟΛΚΗΣ και ας κάνει την τραβάτε με κι ας κλαίω. Μην τα πιστεύετε αυτά.

Ο Βίγκο και ο Ντάνιελ όπως και νάναι είναι κούκλοι...

οκέι, δεν είναι στην πρώτη νιότη ο Βίγκο, αλλά στο Eastern Promises ήταν ΘΕΟΣ.

Η JLo πραγματικά έχει γίνει λίγο του ματς τετράπαχη. Μετά άραγε θα ξεφουσκώσει αυτομάτως;
ο Ρέινολντς και η κοντουλα λεμονιά είναι σαν στραβοσπασμενη αλατοπιπεριέρα.

Blogger Katerina said...
Αααα μη μου ανησυχείτε! Μόλις έμαθα ότι τα ξωπέταξε τα δίδυμα η Τζέλλο, ένα αγόρι ένα κορίτσι!
Άντε μάζελτωφ! Με καισαρική βεβαίως, και καλά έκανε δηλαδή...

Links to this post:
Create a Link