Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, March 12, 2008
H απάντηση στο κουίζ!
Ε ναι λοιπόν! Μπορεί η ανάλυση να είναι χάλια (σόρρυ, δε βρήκα καλύτερη όταν έκανα μία πρόχειρη αναζήτηση των 5 δευτερολέπτων στο γκουγκλ-μετά βαρέθηκα) αλλά είναι εμφανώς ο αιώνιος εραστής μας, Daniel Craig, από την ταινία Flashbacks fo a Fool, η οποία βγαίνει οσονούπω. Μπράβο στο Ελινοράκι που το μάντεψε εντός λεπτών! Σου αξίζει να δανειστείς το Ντανιελάκι μία Κυριακή που έχει αργία από εμάς.
Όσο για το τατουάζ, πάμε να δούμε ένα κοντινό:
Όπως καταλαβαίνετε, δίπλα ήταν η Ακατανόμαστη (Νικόλ Κίντμαν) και την έκοψα για να μη σας ενοχλήσει απολύτως τίποτα όταν θα γλείφετε την οθόνη σας. Το λεπόν! Το τατουάζ μπορεί να κάνει λίγο χιτλερικό, αλλά αυτός από ότι διαβάζω το πήγαινε για περουβιανό κόνδορα σλας διάδρομο προσγείωσης ούφο από τη Νάσκα (βλέπε παρακάτω):
Εγώ θα είχα διαλέξει τη μαϊμού κάτω δεξιά πάντως.

Labels: , , ,

10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Το άλλο tatoo στο γλειφιτζούρι της μουτρέχουνε τα σάλια-σιελόριαπαντού ηδονής μόνο εγώ το έχω δει: και μη νομίζεις πως σε ηρεμία είναι Adam και σε πλήρη επανά-στυση είναι A-mster-dam γιατί είσαι πολύ γελασμένη, μη σου πω και ημι-ικανοποιημένη από τον υπερπαίδαρο του Μεγάρου Μουσικώθηκε πάρευθυς ταλλάχσκελα. Αλληλούια σεξ.

Blogger Katerina said...
Koίταξε να δεις, εγώ δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις στο θέμα αυτό. Άσε που ο άνθρωπος μου δίνει την εντύπωση πρωταθλητή γλειφομαραθωνίου. Δίνει την εντύπωση του ακούραστου. Αλλά δε βαριέσαι, άλλο ο ύπνος, άλλο ο ξύπνιος, αν με εννοείς και τα κάλλη του Ντάνιελ τα χαίρεται η Σατσούκι ούτως ή άλλως.

Blogger Tanila said...
Δε ξέρω τι παραλληρείτε, αλλά εμένα το σχεδιάκι του τατού μια χαρά μου κάθεται, που είμαι και πεπειραμένη.
Στα τατού, όχι στον Ντάνιελ.

Anonymous Anonymous said...
Κορίτσια, ένα έχω να πω: η Σατσούκι είναι όχι απλά μονοφαγού, αλλά υπερπαμφάγο
γιατί ο Ντανιελόροια Σαν φτάνει και περισσεύει για όλες τις νυμφομούνες- οιστρηλατημένες μαινάδες της ανοιξιάτικης κολάσεως των οιστρογόνων.

παρεπιπτόντως, επειδή τον έχω δει πρώτη, στο "Love is the devil", ως γκομενάκι- κλεφτρόνι της καδριάς του Φράνσις Μπέικον, σας συνιστώ ανεπιφύκαλτα την προβολή της ταινίας σε φάση PMS.

ps:πω-πω, όταν μιλάω για το παιδί, γίνομαι πολύ στρίτζω - υπερπροσταυτική μάνα σκύλα του μικρού μου καβλόπερμαν. με φοβάμαι πραγματικά

Α,Κατερινιώ είσαι όπως γράφεις- αν και δεν σ'εχω δει- παστελάτα απ΄τα λίγα!

Blogger mourga said...
AXAXAXA
AXAXAXA
exw pethanei me to eikastiko panw sta moutra tis tsitwmenis prwin gynaikas saientologou
axaxaxa
rispekt katerina mou, opws panta
RISPEKT

Blogger elinor said...
"..την έκοψα για να μη σας ενοχλήσει απολύτως τίποτα όταν θα γλείφετε την οθόνη σας."

λολ λολ λολ!!

Blogger Marvin the martian said...
το βλεμμα λιγο σε Κογια φερενι πρεπει να ομολογησεις...

Blogger alienlover said...
απαπαπα και δεν του φαινόταν... το τατου σούπερ και φυσικά για άλλη μια φορά έγραψες!!!
η ατάκα για τη Νικόλ και την οθόνη από τις καλύτερες που έχεις εκστομίσει! :D

Blogger vatraxokoritso said...
Σας το λέω και να το κρατήσετε: αυτός όταν γεράσει όλα πάνω του θα κρεμάσουν.
Για τώρα... καλός είναι, οκέι.


(αχαχαχαχαχα)

Anonymous melistal_k_aktos said...
Aμαν τι ειναι αυτο που πεταχτηκε στην οθονη μου κ δεν προλαβα να καταπιω το υπογλωσσιο ο ερμος!κ μου το πε ο φαρμακοτριφτης..-πρωτα καταπινουμε και μετα ερχομαστε αντιμετωποι με την παραδεισια πραγματικοτητα του κατηραμενου χολυγουδ..
κ εγω που νομιζα οτι πεθαναν τα μουσκουλα, τα πατησε η κρεατινη!γεια σα ρε κατερινιω με τα ποστακια που μας στελνουν στον τομογραφο σε 2 νανοσεκοντ!

Links to this post:
Create a Link