Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, May 28, 2008
Sex and the Τσίτι
Εδώ οι κυρίες του SaTC στην πρεμιέρα της ταινίος στη Νέα Υόρκη χτες το βράδυ. Δε μπορεί, όλο και κάποια περιέργεια θα έχετε να δείτε τι διάλεξαν να φορέσουν οι ώριμες πριγκήπισσες του ΝΥ. Διότι ως γνωστόν, ποιος χέστηκε περί τίνος πρόκειται η ταινία;; Τι θα δείχνει λέτε, τη Μιράντα να εκλέγεται πρόεδρος και την Κοτόπουλο με Κάρυ να παίρνει πτυχίοιν νευροχειρουργικής; Ή μήπως τη Σάρλοτ να το γυρνάει σε λεσβία φεμινίστρια και την Κιμ να μπαίνει σε μοναστήρι;; Εκπλήξεις δεν περιμένουμε, τα ρούχα τα έχουμε δει ήδη στις πολλαπλές φωτογραφίες που έχουν ήδη κυκλοφορήσει, βραχέως, δεν πρόκειται να τη δω αυτή την ταινία διότι έχω να βάψω μαλλί εκείνο το βράδυ. Να βάψω είπα;; Γράψε λάθος, είμαι φυσικιά κοκκινοκομοδινομάλλα. Για να δούμε όμως την πρεμιέρα, για να μην ξεφεύγουμε:
Πρώτη η Κάρυ, φυσικώς, με αλουμινοχαρτοφόρεμα (these big fucking aluminum hands!) πλισέ και άσχετο παπούτσι χρυσό (δύσκολος ο συνδυασμός δύο μεταλλικών αποχρώσεων Σάρα μου! Ιδίως χρυσό και ασημί, δεν κάνει!). Αυτά τα παπούτσια τα μακεδονομαζόχικα έχουν πολλή πέραση τελευταίως (η Γκουίνεθ τα έχει κυκλοφορήσει πολύ). Χμ...
Επόμενη η Κιμ με χαριτωμένο τσίτι κοκτέιλ από Vivienne Westwood (ούρααα!) και γοβίδι άσχετο ελαφρώς (πάλι βλέπω χρυσό μπροκάρ με τσίτι γκρι του καλάσνικωφ ή μου φαίνεται;). Αν εξαιρέσουμε τη μποτοξοφλέβα που χτυπάει σε ρυθμό Χιώτη μάμπο στο μέτωπο, καλά πάμε... Αλλά δεν συγκλονίζομαι κιόλα.
Άλλο ένα φόρεμα πλισέ με ούγια-σουδάκι που με κάνει να νιώθω άβολα. Δεν ξέρω γιατί. Μοιάζει με καναπές στ'ανάκτορα. Και η Σάρλοτ μου τη δίνει, διότι είναι ανάδρομος Ερμής (retarded ως χαρακτήρας). Αλλά τα αξεσουάρ λένε πολλά. Οι εποχές όμως που η Κρίστεν έπαιζε την ψυχοπάθα στο Μέλροουζ έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Αγέραστη όμως η κάργια! Φτου!
Η προσωπική μου προτίμηση ως χαρακτήρας, η Μιράντα, με λευκό της μεσόκοπης νύφης και λευκό σανδαλάκι (ΝΤΡΟΠΗ! Μισώ λευκό παπούτσι ως επί το πλείστον, εδώ ούτε στο γάμο μου δεν το φόρεσα. Χαμένες ευκαιρίες, Σύνθια!). Από μενα εισπράττει ένα ΜΕΧ. Επιστροφή στο κόκκινο μαλλί αμέσως όμως!

Labels: , , , , , ,

5 Comments:
Blogger Mr. Wrong said...
γιατί δε βγάζεις τη ρημάδα την επαλήθευση να γίνεται χαμός στα σχόλια;;;;

θα πέφτει πολύ γέλιο,στο εγγυώμαι!

Anonymous PattySdream said...
Τρομερό το blog σου, σε διαβάζω πολύ καιρό χωρίς να σχολιάζω, δεν κρατιέμαι άλλο όμως, πρέπει να στο φωνάξω!

Blogger Λουκρητία said...
Καλά, λέμε ότι το χρυσό παπούτσι της Κας-εντ-Καρυ με έστειλε!
Αυτή είναι βαλτή να μας κάνει όλες να κυκλοφορούμε σαν ξόανα.
Θεέ μου, ακόμη θυμάμαι την ρόζ τιράντα του σουτιέν που φαινόταν επίτηδες μέσα από το πράσινο τιραντέ φόρεμά της...
Τωρα μπορεί τα χρώματα να μην τα θυμάμαι καλά, αφού τα έχει φορέσει όλα σε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς!

Blogger Tanila said...
nai,αλλά άλλο λευκή γόβα του '80, άλλο λευκό φλιπ φλοπ

Blogger Katerina said...
Δεν αντιλέγω, άλλο τόνα άλλο τ'άλλο, αλλά εμένα δε μου αρέσει κανένα από τα δύο... Είναι προσωπικό μου ζήτημα, δε λέω, αλλά είναι πολύ σπάνιο να δω λευκό υπόδημα που να μου αρέσει. Καλά, η σαγιονάρα δεν είναι και το χειρότερο ατόπημα, αρκεί να μην είναι σαγιονάρα-ντάκος όπως της Μπρίτνης, διότι τότε είναι σούπερ ατόπημα, ό,τι χρώμα και να έχει.
Mr Wrong μου, εγώ να τη βγάλω την επαλήθευση, αλλά άμα πλακώσει η κάθε Sarah και Marah και το entourage τους, εσύ θα έρθεις να με συντρέξεις, έτσι;; Και στην τελική δεν το κάνω για να μαζώξω σχόλια... Αλλά άντε να δοκιμάσουμε να δούμε τι θα γενεί...

Links to this post:
Create a Link