Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, August 27, 2008
Μεσημεριανό χαρακίρι
Εσείς αν βλέπατε το παρακάτω μέρα μεσημέρι να κυκλοφορεί στη Σταδίου ή να κρέμεται απο τη χειρολαβή του 224 λεωφορείου, τι θα σκεφτόσασταν;
α. Α την καημένηηηηηη ζάβωσε.
β. Ωστέ έτσι κυκλοφορούν την ημέρα οι συνταξιούχες καμπαρετζολουλουδούδες.
γ. Τι γυφτοβάψιμο, θέμου! Τι κακογουστιά!

Image Hosted by ImageShack.us

δ. Βλέπε παραπάνω εικονάκι. Χωρίς λόγια, δηλαδή.

Το γεγονός είναι ότι η Pamela Anderson πρόσφατα δήλωσε πως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, έπειτα από 200 χρόνια στην υποκουλτούρα, έμαθε να βάφεται μόνη της. Πόσο λυώμα ή/ και βλάκας πρέπει να είναι κανείς για να μη μπορεί να κάνει αυτό που τη σήμερον μαθαίνουν τα κοριτσάκια από τα 12; I beg to differ, Πάμελα. Αυτό εγώ δεν θα το διαφήμιζα ως "έμαθα να βάφομαι".
Πάντως η μακιγιέζ της, αν απολύθηκε, θα πρέπει σίγουρα να γελάει πατόκορφα.

Labels: , , ,

13 Comments:
OpenID throgos said...
Αξίζει να πας Πολύγωνο - Καισαριανή για να δεις ένα τέτοιο αξιοθέατο.

Blogger mourga said...
γρια κι αν τσατσανεύεσαι τα μάγουλά σου φαίνονται
axaxaxaxaxa
xtes se ektheiazame gia ta tag sou:P

Blogger Κακίστρω said...
Αυτή δεν βάφτηκε....

Αυτή μουτζουρώθηκε!

Blogger Έλενα said...
Ερώτηση (για την Πάμελα δεν έχω σχόλια): ο κυριούλης στο animation ποιος είναι; Το έχω δει στο ONTD (στάνταρ ξέρεις) και πολύ με σκίαζει...

Blogger Katerina said...
χαχαχ δεν έχω ιδέα, αλλά μου άρεσε τόσο αυτό το gif, που το κράτησα για κάποια ιδιαίτερη περίπτωση τρόμου, όπως η σημερινή. Πιστεύω ότι ταίριαζε!

Blogger alienlover said...
παναϊαμ...
δηλαδή...φφααακκκ εγώ θα σκιαζόμουνα!!!

Blogger Tanila said...
Έχω ξαναπεί ότι μ'αρέσουν πολύ τα label σου;

Anonymous Anonymous said...
ρε παιδια, ρε παιδια..
μιλαμε για την Παμελα.
Με αυτο το επιπεδο, αυτο το γαμοstyle που αντριπροσωπευει, αυτο το μακιγιαζ της ταιριαζει.
Δεν μπορει, δε γινεται ενας αντιαισθητικος και ακομψος ανθρωπος να κατι κατι καλογουστο στη ζωη του,
Ααααα δεν καταδικαζω...απλα θελει να ειναι ο εαυτος της...:P

Blogger Dastardly Kinkajou said...
νομίζω τώρα καταλαβαίνω τι εννοούσε ο πατέρας μου όταν έλεγε για παρόμοιες περιπτώσεις "αυτή είναι σαν 10 ώρες νύχτα μέσα σε ρεματιά"... χεχεχε

Anonymous Αντρεας said...
Η γνώμη μου. Πολύ κουτσομπολιό πέφτει για το τίποτα, ότι και να κάνει η Πάμελα είναι θεά !!! Μέση δακτυλίδι και μεγάλο στήθος σαν τις κουκλάρες στα videogames.Γαλανά μάτια και σαρκώδη χείλι.
Μακάρι όλες οι γυναίκες στα 43 τους να είναι έτσι και όχι με μικρό στήθος , κοιλιά και παχιά μπούτια. Εσείς που την κατηγορείτε πιστεύω ότι θα είστε παχουλές και με μικρό στήθος.

Blogger Katerina said...
Και εσείς που γράψατε αυτό το σχόλιο πιστεύω θα είστε ηλίθιος. Γνώμη μου αυτό. Σας περιμένει το βιντεοπαιγνίδι σας!

Anonymous Anonymous said...
Είδαμε μια φωτογραφία της Πάμελα με τον κολλητό μου σαν μωρό έκανε
την παίρνουν αγκαλιά και τη γυρίζουν ανάποδα και η Πάμελα χαζογελάει
Αλλά δεν σκέφτηκε ότι φαίνονται και οι ατέλειες στο πρόσωπο της όταν είναι ανάποδα
Κρέμονται οι ρυτίδες της και βλέπουμε την τεραστία μυτόγκα της, με τον κολλητό μου
είπαμε τα ρουθούνια της είναι τεραστία μήπως την πηδάνε και από τα ρουθούνια από την Πάμελα όλα να
τα περιμένεις.Ειδικά σε μια φωτογραφία είναι στο γήπεδο και της μακιγιάρουν την μυτόγκα της
Ξέρετε χωρίς μεηκαπ η μύτη της είναι γεμάτη φακίδες Σαν τη Πίπη την φακιδομύτη είναι

Anonymous Anonymous said...
Τώρα που λέτε για τη μύτη της Πάμελα είχα διαβάσει παλιά οτι κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφησης μπήκε ένα κουνούπι στη μύτη της Πάμελας Αντερσον όταν ήταν ξαπλωμένη.Φανταστείτε φτάρνισμα!!!Εσεις τη λετε?

Links to this post:
Create a Link