Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, October 22, 2008
Φάτε μάτια ψάρια
Το ξέρω ότι μάλλον οι περισσότεροι δεν θα έχουν ιδέα περί ποίων πρόκειται το θέμα. Δεν είμαι σίγουρη αν στην Ελλάδα δείχνει Torchwood, το οποίο τυγχάνει spin off του αγαπημένου μου Dr Who, και άμα το δείχνει, πολύ πιθανόν να είναι θαμμένο στα μεσημεριανά Κυριακής στο Σκάι (or something). Αυτό που έχω να δηλώσω είναι ότι σα σειρά είναι so-so. Αλλά δεν το βλέπεις για τη σειρά, πληζ Χαρίλαε! Εδώ παίζει θέμα με Γκομενάκια καλές μου, στο σενάριο θα κολλήσουμε; Αλλά επειδή είστε και της κουλτούρας, σας εξηγώ ότι η σειρά είναι κάτι μπαλαφαρίτσες με εξωγήινους και μία ομάδα αντερκάβερ που τους κυνηγάει. Η σειρά έχει το ατου ότι πρόκειται για την πρώτη σειρά all-sexual, με επίκεντρο τον κάπτεν Jack, που είναι πηδησιάρης και ό,τι του κάτσει του Χάρη Πάτση, αν με εννοείτε, με ιδιαιίτερη προτίμηση στο στιβαρό φύλο με το πέος. Επομένως παίζει πολύ ιστορικό με γκέι εξελίξεις, όπως μπορείτε να συμπεράνετε, ίσως, και από το φωτογραφικό υλικό, το οποίο είναι από παρουσία του καστ σε συνέδριο sci fi. Τέλο σπάντο, άμα τα καταφέρατε και διαβάσατε ολόκληρο το κουβρ-λί των σχολίων μου, σας αξίζει μία ανταμοιβή. Ορίστε λοιπόν τα γκομενάκια του Torchwood σε τρυφεροχυδαίες περιπτύξεις που φέρνουν ένα σκίρτημα στις ωοθήκες (προσαρμόστε καταλλήλως αναλόγως το φύλο).




Σπόνσορας:
John Barrowman εγκρίνει και επαυξάνει (ο εναγκαλιζόμενος με το γκρι μπλουζί). Τρελό γκέι γκομενάκι εκτός ντουλάπας και επίσημα νυμφευθέν (άνοιξε πέτρα). ΜάζελΤωφ!

Labels: , , , , , ,

7 Comments:
Blogger tsok said...
Το έχω δει ολίγον στο γιουτιούμπ βρε Κατερίνα μου, αλλά μου φάνηκε ολίγον έως πολύ μάπα. Έχει πολύ ρισπέκτ από την πάρτη μου για το γκέι του πράματος, αλλά αν είναι χωρίς υπόθα τί να το κάμεις...
Δεν ξαναβλέπω το (βρετανικό εννοείται) queer as folk που είναι και καλογρα(μω)μμένο?...

Blogger x-oyranoy said...
Κι εμένα μαπε μου φανηκε, αλλωστε τι δεν εχουμε δει πια?
Ειναι πολυ αναληθες και λαητ βρε παιδι μου, αν μπορουσαν να μιλησουν τα σανιδια του κρεββατιου μου εκει να δεις σεναριο επιστημονικης φαντασιας.

Blogger mourga said...
PLAKA KANEIS!!! omg!!!
sakosmebiftekia news: you hear it, FIRST (mousikoula mtv early 90's)
kai nomiza oti mono egw goustara torchwood...

Blogger Katerina said...
Κοίταξε να δεις τσοκ μου, δεν είναι και εντελώς μάπα, απλά είναι αρκετά απλό σαν σειρά (για εμάς τα αλούμια των X-Files, τουλάχιστο), αλλά δεν είναι και δυσάρεστο. Έχει ένα χιούμορ. Έχει ένα αλλύρ. Εγώ πάντως το βλέπω. Ιδίως επειδή αυτή τη στιγμή δεν παίζει δόκτωρ Who και έχω στερέψει, καταλαβαίνεις! Ένα κάτι παρόμοιο μου λείπει.

Blogger ethan said...
Τρέχω να ψάξω για τόρρεντ τώρα! Φωτιές μανάβης Παρασκευιάτικα

Blogger tsok said...
Περί ορέξεως καμαμπέρ κατερίνα μου. Αν σε βοηθάει δε και με τα στερητικά σου σύνδρομα, πάω πάσο! Τί να πω κι εγώ που πρέπει να περιμένω άλλους τρεις μήνες για το L-word? Σε συμπονάω...

Blogger melistal_k_aktos said...
Τετοιες σειρες παιζονται εκει εξω?
Κ εδω βλεπουμε Πολυκατοικια μηπως κι ο Ασημακοπουλος φιληθει με το αμορε του.... αχχχ

Links to this post:
Create a Link